Ja, dat zou wel een vereiste zijn wil het slagen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:22 schreef tonja het volgende:
Een interactieve chat wel te verstaan...
Zie editquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een vereiste zijn wil het slagen.
Nou, duimen maar dat het weer komt![]()
Ja, die chat was de kracht, ha ha ha, toen die Harry met zijn Mercedes het dak van die kelder aan puin reed en die overstroming die daarna plaatsvond, hilarisch.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Die YT die pb plaatste met Bob Vlemmix met een grote grijns lol hebben op de chat terwijl Vlemmix Alsido aan het overtuigen was dat het allemaal rioolwater is..![]()
![]()
Dat soort momenten waren geweldig.
En ja de chat is wel een essentieel onderdeel van die streams. Als er geen chat bij is dan is er geen reet aan.
Ja, toen hebben de streamers 112 gebeld en kwam er een ambulance. Ik was er die avond niet live bij maar heb het toen terug gekeken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die chat was de kracht, ha ha ha, toen die Harry met zijn Mercedes het dak van die kelder aan puin reed en die overstroming die daarna plaatsvond, hilarisch.
Weet je nog dat ie zich zo drukt maakte dat ie live een halve hartverzakking kreeg, jezus!
Oeh, die ga ik even bekijken. Kan me het nog wel herinneren dat gedoe toenquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:49 schreef Jian het volgende:
Palma bij Jaap aan de telefoon met klachten over Beequeen![]()
Die hufter van een Jaap "Wie zei je nou dat die gemene chatter was?" Palma; Beequeen!![]()
Ja, Jaap had ook problemen gehad met Beequeen, dat zegt ie ook later (het 2e gedeelte is het leukst )quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Oeh, die ga ik even bekijken. Kan me het nog wel herinneren dat gedoe toen
Ze werd van het internet afgegooid, een banquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Jaap had ook problemen gehad met Beequeen, dat zegt ie ook later (het 2e gedeelte is het leukst )
Joe hef bien kikket from de roemquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Jaap had ook problemen gehad met Beequeen, dat zegt ie ook later (het 2e gedeelte is het leukst )
Die ga ik ook kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Absoluut!quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb dat nooit gevolgd...Heb ik dus wat gemist destijds?
Ben benieuwd als het terug zou komen, even volgen dan...quote:
Dat bedoel ik ook met die interactie, je had gewoon vaak direct contact met ze en dat maakte het ook zo leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:04 schreef tonja het volgende:
Ik vind het niet kunnen, ik vind het jammer, ik wil gewoon weten waarom![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:04 schreef tonja het volgende:
Ik vind het niet kunnen, ik vind het jammer, ik wil gewoon weten waarom![]()
Nee, ik bedoelde het 2e gedeelte van dit filmpje. Maar er zijn er meer hoor met Fokkers. Peter bijvoorbeeld met Kees Knalpiemel (dat was Scrutinizer) En ook in die vraag het maar aan gesprekken, daar zitten ook een hoop Fokkers bij.quote:
Ja, ik was net even verdwaald op het YT kanaal van mr moskofiets. Paar filmpjes gezien, was genieten. Ik kwam mezelf ook nog tegen toen ik Jaap opbelde om over die kleiduiven te mekkeren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het 2e gedeelte van dit filmpje. Maar er zijn er meer hoor met Fokkers. Peter bijvoorbeeld met Kees Knalpiemel (dat was Scrutinizer) En ook in die vraag het maar aan gesprekken, daar zitten ook een hoop Fokkers bij.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Is/was dit een 24/7 RLS zoals BB en Utopia?
Ben jij Die Ene?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mij zul je daar niet zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |