abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7880766
Pff...ik weet ff niet hoe ik het allemaal moet uitleggen, maar ik ga het proberen.

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een meisje ontmoet. Het is altijd gezellig als ze er is, en we hebben al gesexed enzo. Ik vroeg haar vandaag hoe het eigenlijk tussen ons zit, als we wat hebben, en ze zei dat ze tijd voor haarzelf nodig hebt. Okay....is dit een afwijzing ofzo? Het is eigenlijk zo dat ik verliefd op haar ben, en ik dacht we iets hadden, maar het blijkt dus van niet....heeft ze mij gebruikt?

Peace,

Alberto

pi_7880824
Das een afwijzing, en een kutopmerking van haar kant
pi_7880827
Hey Alberto, lang niet gezien. Checked some parks lately?

Wrom geef je d'r niet wat tijd? En als je dat te lang duurt, neem jij ook ff de tijd

yankee charlie dinges
pi_7880828
quote:
Op maandag 13 januari 2003 21:30 schreef DopeBoy het volgende:
Pff...ik weet ff niet hoe ik het allemaal moet uitleggen, maar ik ga het proberen.

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een meisje ontmoet. Het is altijd gezellig als ze er is, en we hebben al gesexed enzo. Ik vroeg haar vandaag hoe het eigenlijk tussen ons zit, als we wat hebben, en ze zei dat ze tijd voor haarzelf nodig hebt. Okay....is dit een afwijzing ofzo? Het is eigenlijk zo dat ik verliefd op haar ben, en ik dacht we iets hadden, maar het blijkt dus van niet....heeft ze mij gebruikt?

Peace,

Alberto

als ik t zo lees issut gewoon een goedkope smoes om duidelijk te maken dat ze je niet wil...
maar maybe moet je t der gewoon vragen
  maandag 13 januari 2003 @ 21:37:34 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_7880886
AlLberto,
het ziet er naar uit dat ze je niet wil, maar je weet het nooit zeker natuurlijk. Probeer in elk geval niet alleen maar aan haar te denken en te verdrinken in hoop. Ga door met je leven en als ze je echt wil, dan komt ze wel weer!
pi_7884449
Straight to the point,... gewoon vragen.
Ook zeggen dat ze er niet om heen moet draaien,
"Cut the bullshit, talk some Business"
Lambo of Rekt
  dinsdag 14 januari 2003 @ 00:24:15 #7
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_7884475
Haha sja aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant ook weer kut voor je.Zie het zo je bent verlieft op d'r en je hebt met d'r gen**kt
dat is het leuk gedeelte.
pi_7885842
Ik denk dat jullie het er samen over moeten hebben. Ze moet vertellen wat haar dwarszit of wat niet goed voelt. Als ze alleen beslist bekijkt ze de situatie uitsluitend van háár kant. Probeer haar duidelijk te maken dat je respect hebt voor haar mening, wee een luisterend oor voor haar. Aan "ik wil je niet kwijt" heeft ze op zo'n moment weinig. Probeer niet alléén aan jezelf te denken, zoek naar een oplossing waar jullie zich beide in kunnen vinden.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 13:31:05 #9
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_7890523
Standaard K*T smoezen:

- Ik heb tijd nodig
- Je bent TE lief
- Ik zie je meer als een broer

En dat soort onzin. ZE BEDOELEN GEWOON DAT ZE JE NIET MOETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Face it.

Hamelen
pi_7892459
Om iemand te gebruiken, moet diegene ook openstaan of gebruikt willen worden.
Ze heeft me gebruikt vindt ik slap.
Enne ja, meestal is tijd nodig hebben, een manier van: rot maar op.
Jammer dat ze daar dan niet eerlijk over is, scheelt veel! succes iig
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')