Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een meisje ontmoet. Het is altijd gezellig als ze er is, en we hebben al gesexed enzo. Ik vroeg haar vandaag hoe het eigenlijk tussen ons zit, als we wat hebben, en ze zei dat ze tijd voor haarzelf nodig hebt. Okay....is dit een afwijzing ofzo? Het is eigenlijk zo dat ik verliefd op haar ben, en ik dacht we iets hadden, maar het blijkt dus van niet....heeft ze mij gebruikt?
Peace,
Alberto
Wrom geef je d'r niet wat tijd? En als je dat te lang duurt, neem jij ook ff de tijd
quote:als ik t zo lees issut gewoon een goedkope smoes om duidelijk te maken dat ze je niet wil...
Op maandag 13 januari 2003 21:30 schreef DopeBoy het volgende:
Pff...ik weet ff niet hoe ik het allemaal moet uitleggen, maar ik ga het proberen.Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een meisje ontmoet. Het is altijd gezellig als ze er is, en we hebben al gesexed enzo. Ik vroeg haar vandaag hoe het eigenlijk tussen ons zit, als we wat hebben, en ze zei dat ze tijd voor haarzelf nodig hebt. Okay....is dit een afwijzing ofzo? Het is eigenlijk zo dat ik verliefd op haar ben, en ik dacht we iets hadden, maar het blijkt dus van niet....heeft ze mij gebruikt?
Peace,
Alberto
- Ik heb tijd nodig
- Je bent TE lief
- Ik zie je meer als een broer
En dat soort onzin. ZE BEDOELEN GEWOON DAT ZE JE NIET MOETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Face it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |