abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191042035
Ik was eens aan het denken over hoe goed we het in NL hebben qua zorg, infrastructuur, veiligheid en koopkracht. En ik vroeg mij af, hoeveel procent van de mensen zou het slechter hebben?

Wat denken jullie? 90%?

Let wel dat ik dus niet bedoel dat 10% het beter heeft, maar óf vergelijkbaar óf beter.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_191042093
Aangezien Nederland 17 miljoen inwoners heeft, en er 7 miljard mensen op de wereld zijn die het allemaal slechter hebben dan wij, kom ik op een heel dikke 99% uit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:09:45 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191042102
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Aangezien Nederland 17 miljoen inwoners heeft, en er 7 miljard mensen op de wereld zijn die het allemaal slechter hebben dan wij, kom ik op een heel dikke 99% uit.
Dit.

Nederland _O_
#KICKOUTZP
pi_191042112
Nou ja als je zo'n lijst aanhoudt waarop de beste landen om in te wonen worden gerangschikt, dan zit Nederland vaak in de top 10.

Hier bijvoorbeeld 7e van de 200 onderzochte landen.
https://www.businessinsid(...)-wereld-om-te-wonen/

Zo bezien heeft 95% van de wereld het slechter dan wij.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_191042163
ik zeg 93%.

Totdat we het ergens niet meer over eens zijn met elkaar, dan zakt het onder Soedan.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_191042168
Gezocht op "first world population".
Dit tegengekomen: http://worldpopulationreview.com/countries/first-world-countries/.

Aantallen daar opgeteld; kom je uit op een totaal van 1.033.194.201.

Gezocht naar "world population".
Kom je uit https://populationmatters.org/the-facts/the-numbers.
Totaal: 7.758.893.845.

1033194201 / 7758893845 * 100 = afgerond 13,32%.

Je zou kunnen zeggen dat ruwweg zo'n 86% van de bevolking het slechter heeft dan wij het hebben.
pi_191042226
Ik durf wel te stellen dat men het Nederland beter heeft dan velen in Portugal, Spanje, Turkije, de VS en Estland. Dus dat percentage van mensen die het slechter hebben dan wij gaat dan rap omhoog.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:39:20 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191042463
Buiten dat is het allemaal relatief joh. Heb je het kut in Nederland dan heb je er ook geen flikker aan dat men het in Nederland gemiddeld toch wel zoveel beter heeft dan in /insertrandomshithole
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_191042492
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:39 schreef Pumpalov het volgende:
Buiten dat is het allemaal relatief joh. Heb je het kut in Nederland dan heb je er ook geen flikker aan dat men het in Nederland gemiddeld toch wel zoveel beter heeft dan in /insertrandomshithole
Nou, als je het in Nederland kut hebt, dan zijn er allerlei vangnetten voor als het helemaal mis gaat. In veruit de meeste landen, inclusief first world countries, heb je die niet.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:44:48 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191042528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nou, als je het in Nederland kut hebt, dan zijn er allerlei vangnetten voor als het helemaal mis gaat. In veruit de meeste landen, inclusief first world countries, heb je die niet.
Heb je nog steeds geen reet aan het gegeven dat men in Nederland het gemiddeld beter heeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_191042570
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:44 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Heb je nog steeds geen reet aan het gegeven dat men in Nederland het gemiddeld beter heeft.
Natuurlijk wel. De wetenschap dat je, als je ergens woont waar geen vangnetten zijn, op straat zal belanden zonder uitzicht op ooit iets beters als het nog mét een stukje kutter gaat zal veel meer stress en dus problemen opleveren. In Nederland weet iedereen dat er, no matter what, een oplossing is en je te allen tijde een dak boven je hoofd en inkomen kan hebben.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:49:47 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191042587
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. De wetenschap dat je, als je ergens woont waar geen vangnetten zijn, op straat zal belanden zonder uitzicht op ooit iets beters als het nog mét een stukje kutter gaat zal veel meer stress en dus problemen opleveren. In Nederland weet iedereen dat er, no matter what, een oplossing is en je te allen tijde een dak boven je hoofd en inkomen kan hebben.
ok
pi_191042774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

dit
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:49 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

ok
dit niet
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')