Was zij van SWV?quote:
tis toch wat, zo ehrm, perfectquote:
Ik stond op een click away om jouw te rapporteren voor goede smaakquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik stond op een click away om jouw te rapporteren voor goede smaak
aai over je hoofd, rustig rustig, gewoon ventileren en puffen, laat het maar eruitquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan zomaar eens mijn laatste post zijn. Indien zo: geluk en vaarwel aan iedereen aan iedereen waar ik hier plezier heb mee beleeft.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:00 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
aai over je hoofd, rustig rustig, gewoon ventileren en puffen, laat het maar eruit
je kan altijd nog mij voor hond uitschelden of erger, ik kan daar wel tegen
in uit in uit , gewoon blijven ademen
in uit in uit in uit, langzaam
blijf ademen en neem je omgeving in
focus
Lol
plusje, goed gedaan kidquote:
There is nothing wrong with this brain!quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
plusje, goed gedaan kid
chill winstonquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
There is nothing wrong with this brain!
[ afbeelding ]
je bent niet alleenquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:40 schreef Braindead2000 het volgende:
I'm tired of being told what to think
I'm tired of being told what to do
I'm tired of fucking phonies
That's right, I'm sick of you
I said NO, no, NO, no, NO, no, Mr. Suit
quote:
Hequote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan me niemand meer sexy voorstellen dan Plant hier in deze tijd... of het moet Gilmour zijn...
En dan afgezien van alle goede tunes waarin beide betrokken zijn.... wat een rijkdom destijds.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haaaaaaiquote:
Wat een irritante kutmuziekquote:
dankjewel darlingquote:
#Doenormaalquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dankjewel darling
ik geniet ook van de muziekjes die jij post![]()
deze is voor jouquote:
noodlottig is hij aan zijn einde gekomen..quote:
Jaa echt zo jammer, hij had helemaal niets te maken met die shit toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
noodlottig is hij aan zijn einde gekomen..![]()
Als we dan toch bezig zijn..quote:
Nou het was een vergelding van een van zijn jeugdvrienden (iets wat zijn broer had gedaan)quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:11 schreef DanOam het volgende:
[..]
Jaa echt zo jammer, hij had helemaal niets te maken met die shit toch?
in theeeeeeeeeee airrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr air airrrrrquote:
Vrienden. In dat soort scenesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou het was een vergelding van een van zijn jeugdvrienden (iets wat zijn broer had gedaan)
van je vrienden moet je het maar hebben
Klopt, dat soort shit gebeurd nog altijd helaas. Als ze je niet kunnen pakken dan pakken ze wel een familielid.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou het was een vergelding van een van zijn jeugdvrienden (iets wat zijn broer had gedaan)
van je vrienden moet je het maar hebben
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:18 schreef DanOam het volgende:
[..]
Klopt, dat soort shit gebeurd nog altijd helaas. Als ze je niet kunnen pakken dan pakken ze wel een familielid.
Ey chill, half white boy.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:08 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
Mariocash, realest nigger in the game.
Das niet zo vreemd, meerdere mensen hebben dat gevoel, ook niet zangers.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
noodlottig zeker waar, en hij had altijd al het idee dat hij vervloekt was (want dan terugkomt in zijn nrs).
Best vreemd om te horen dan.
Als je half neger bent, dan mag je die woorden gebruiken.quote:
Ja dahaaaagquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:31 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Als je half neger bent, dan mag je die woorden gebruiken.
Ja idd en soms ook gewoon lotsbestemming maar kan idd ook self fulfilling prophecy.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Das niet zo vreemd, meerdere mensen hebben dat gevoel, ook niet zangers.
Of het terecht is, geen idee, als je een risicovol leven leid, dan heb je dat gevoel sneller lijkt me.
Dit en ditquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja idd en soms ook gewoon lotsbestemming maar kan idd ook self fulfilling prophecy.
Maarja in dat milieu is het normaler..
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:31 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Als je half neger bent, dan mag je die woorden gebruiken.
Ja dahaaaagquote:
Ik had het tegen hem niet tegen jou. Als er ergens veel wordt gediscrimineert is het Suriname wel.quote:
Klopt wel deels maar als je alleen maar ongeluk en de verkeerde mensen aantrekt klopt het weer niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:36 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb toevallig deze week de serie Messiah gekeken (deed me ergens denken aan The Leftovers btw).
Goedheid is een keuze.
Zoals de indianen dat hadden met hun white and black wolf.
Je leven is een keuze, welke kant je opgaat is een keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |