abonnement Unibet Coolblue
pi_191065334
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:45 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ja dat is wel veel, maar dan moet ie ook maar accepteren dat ze niet alles maar leuk en aardig vinden wat hij doet.
:D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191065436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:51 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Zou me ook niets verbazen. :D
Nee mij ook niet, vind het namelijk opvallend dat van die meer dan 50.000 volgers er altijd maar weinig reageren op zijn berichtjes. Alles staat bij hem open en iedereen kan erop reageren daar hoef je hem ook niet om te volgen. Alleen met dingen over Cees de laatste tijd kreeg hij meer reacties ten opzichte van al zijn andere postings. Maar ik las dus dat je zelfs volgers kan kopen die Nederlands zijn. Hoe het werkt, heb eigenlijk geen idee maar google staat ermee vol.

Zie net zijn fb....daar reageren sowieso stukken minder mensen op. Terwijl er in verhouding meer mensen FB gebruiken dan instagram lees ik overal. Waarom daar dan zo weinig mensen?

[ Bericht 4% gewijzigd door DaniqueV op 16-01-2020 23:03:18 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191065621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:57 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Nee mij ook niet, vind het namelijk opvallend dat van die meer dan 50.000 volgers er altijd maar weinig reageren op zijn berichtjes. Alles staat bij hem open en iedereen kan erop reageren daar hoef je hem ook niet om te volgen. Alleen met dingen over Cees de laatste tijd kreeg hij meer reacties ten opzichte van al zijn andere postings. Maar ik las dus dat je zelfs volgers kan kopen die Nederlands zijn. Hoe het werkt, heb eigenlijk geen idee maar google staat ermee vol.

Zie net zijn fb....daar reageren sowieso stukken minder mensen op. Terwijl er in verhouding meer mensen FB gebruiken dan instagram lees ik overal. Waarom daar dan zo weinig mensen?
Is wel opvallend.Ik moest trouwens wel lachen toen ik las dat zijn optreden morgen is gecanceld.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191065662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Is wel opvallend.Ik moest trouwens wel lachen toen ik las dat zijn optreden morgen is gecanceld.
:Y me to _O-

Hij heeft dit zelf niet eens gedeeld? zie het net

https://www.shownieuws.nl(...)heeft-nieuwe-liefde/
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191065710
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:10 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:Y me to _O-

Hij heeft dit zelf niet eens gedeeld? zie het net

https://www.shownieuws.nl(...)heeft-nieuwe-liefde/
En Sas in de nieuwe clip,dat hadden we ook al voorspeld. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191065740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:13 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

En Sas in de nieuwe clip,dat hadden we ook al voorspeld. *O*
Jess is te voorspelbaar _O- _O-

Jessie zijn woorden. Wat mensen niet weten is dat het al een poosje uit was met Merel voordat we dat op social media deelden. We hebben geen ruzie, maar zijn gewoon uit elkaar gegaan.

Best knap toch, Merel de 18de eruit, en toen stond Jess haar nog op te wachten. De 24ste is hun laatste gedeelde foto. Paar dagen later geeft Merel te kennen dat het over is tussen hun dat Jessie geen tijd er meer in wilt steken en oudjaarsdag praten Beau en Gina over 3 stelletjes bij Romy thuis. ( goede timing van dat filmpje btw _O- )

En dan is het al ff uit zegt die dan _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191065805
[/quote]
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:15 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Jess is te voorspelbaar _O- _O-

Jessie zijn woorden. Wat mensen niet weten is dat het al een poosje uit was met Merel voordat we dat op social media deelden. We hebben geen ruzie, maar zijn gewoon uit elkaar gegaan.

Best knap toch, Merel de 18de eruit, en toen stond Jess haar nog op te wachten. De 24ste is hun laatste gedeelde foto. Paar dagen later geeft Merel te kennen dat het over is tussen hun dat Jessie geen tijd er meer in wilt steken en oudjaarsdag praten Beau en Gina over 3 stelletjes bij Romy thuis. ( goede timing van dat filmpje btw _O- )

En dan is het al ff uit zegt die dan _O-
Met dat oudjaarsfeestje werd Sas wel een beetje buiten beeld gehouden naar mijn idee.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191065875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:19 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

[..]

Met dat oudjaarsfeestje werd Sas wel een beetje buiten beeld gehouden naar mijn idee.
Ja vooral door Jessie ook maar vond het grappig dat filmpje waar Gina en Beau, ik denk met hun dronken koppies, ff de 3 stelletjes ook nog duidelijk gaan aanwijzen _O- Ja en Romy deelde dat Saskia erwas.

Jess zegt ook in dat filmpje, denk een week voordat Merel het deelde was het over tussen ons.nou dat klopt al niet echt in de tijdslijn en ja sinds kort gaan hij en Saskia met elkaar. 31 december spreken ze al over koppeltjes *) leuk dat puzzelen bij anderen *O*
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191065895
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:23 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja vooral door Jessie ook maar vond het grappig dat filmpje waar Gina en Beau, ik denk met hun dronken koppies, ff de 3 stelletjes ook nog duidelijk gaan aanwijzen _O- Ja en Romy deelde dat Saskia erwas.

Jess zegt ook in dat filmpje, denk een week voordat Merel het deelde was het over tussen ons.nou dat klopt al niet echt in de tijdslijn en ja sinds kort gaan hij en Saskia met elkaar. 31 december spreken ze al over koppeltjes *) leuk dat puzzelen bij anderen *O*
Vooral wanneer dingen gewoon niet kloppen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191065910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:24 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Vooral wanneer dingen gewoon niet kloppen.
:Y dat geeft mij dan juist een impuls om het uit te gaan zoeken :@ _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191067161
Lotus gaat nederland verlaten?
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_191067601




“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191068557
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 12:21:01 #114
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_191071081
quote:
lol.
Niet met een exotische Airbus A350 van Singapore airlines, maar met een vliegende bus van Ryanair die alleen binnen Europa vliegt.
pi_191071085
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191071096
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 12:21 schreef spapaars het volgende:

[..]

lol.
Niet met een exotische Airbus A350 van Singapore airlines, maar met een vliegende bus van Ryanair die alleen binnen Europa vliegt.
Hij ging naar Dublin.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191075235

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191075794
quote:
Soalsss jullie wel weten, ben ik de laatsste tijd heeel erg druk besssig met het maken van nieuwe mussiek (Hoor dan die meneer de artiest pfffff!)

Gratisssss graitisss gratisss zekers ook nog? meedoen/spelen of auto leveren, het is vast in de ogen van Jesssss een eer om mee te mogen doen :')
Ben ik nu de enige die zich alleen al ontzettend stoort aan dat geslis van hem als hij praat :X
Als die een poging doet tot rappen slist die ook, hoog irritatiegehalte is dat bij mij , gil bijna tegen het scherm, jij moet je bek houwuhhhh }:| :@ sorry :@ _O-
Meneer de artiest :') vind het zo lachwekkend sneu figuur

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191075811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Soalsss jullie wel weten, ben ik de laatsste tijd heeel erg druk besssig met het maken van nieuwe mussiek
Ben ik nu de enige die zich alleen al ontzettend stoort aan dat geslis van hem als hij praat :X
Als die een poging doet tot rappen slist die ook, hoog irritatiegehalte is dat bij mij , gil bijna tegen het scherm, jij moet je bek houwuhhhh }:| :@ sorry :@ _O-
Meneer de artiest :') vind het zo lachwekkend sneu figuur_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191075819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:51 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk dit zijn dan weer leuke berichtjes *O* *O* *O*
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191075851
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Soalsss jullie wel weten, ben ik de laatsste tijd heeel erg druk besssig met het maken van nieuwe mussiek (Hoor dan die meneer de artiest pfffff!)

Gratisssss graitisss gratisss zekers ook nog? meedoen/spelen of auto leveren, het is vast in de ogen van Jesssss een eer om mee te mogen doen :')
Ben ik nu de enige die zich alleen al ontzettend stoort aan dat geslis van hem als hij praat :X
Als die een poging doet tot rappen slist die ook, hoog irritatiegehalte is dat bij mij , gil bijna tegen het scherm, jij moet je bek houwuhhhh }:| :@ sorry :@ _O-
Meneer de artiest :') vind het zo lachwekkend sneu figuur_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donnie kende ik al van andere nummers. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191075870
Ik vind Jessie zijn blosjes wel guitig. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191075969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:54 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Donnie kende ik al van andere nummers. :D
Ik kende hem echt niet, wel grappige clip met al die bekende Nederlanders en dat lange blonde stijle haar dan erbij hahaha
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Jessie zijn blosjes wel guitig. _O-
Je moet er toch niet aan denken dat hij iets voor dat reclameprogramma gaat doen, hij kijkt naar de camera alsof die elk moment hem aan kan vallen en dan dat slissen erbij. Hij heeft totaal niets aantrekkelijks op beeld of op geluid. Ok, ik ga met je mee, n positief iets, de blosjes _O- Kan niet helemaal negatief aan de gang blijven toch O-)

MIsschien komt er wel een reunie van Shelley en Andrea ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076010
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076036
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:01 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik kende hem echt niet, wel grappige clip met al die bekende Nederlanders en dat lange blonde stijle haar dan erbij hahaha
[..]

Je moet er toch niet aan denken dat hij iets voor dat reclameprogramma gaat doen, hij kijkt naar de camera alsof die elk moment hem aan kan vallen en dan dat slissen erbij. Hij heeft totaal niets aantrekkelijks op beeld of op geluid. Ok, ik ga met je mee, n positief iets, de blosjes _O- Kan niet helemaal negatief aan de gang blijven toch O-)
Ik ga stuk hier om jou. _O- _O- _O-
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de presentatie skills van Cemal op de Horecava.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076077
quote:
Mooi beest O+

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076109
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:06 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Mooi beest O+

[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het Mark Rutte was. :@
Die meneer,niet het beest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076148
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:04 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ik ga stuk hier om jou. _O- _O- _O-
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de presentatie skills van Cemal op de Horecava.
*) :s) ;)

Ja dat zag ik ook voorbijkomen. Ik vind Romy het goed doen, die heeft dat natuurlijke gewoon over zich :Y Cemal, ah Cemal is gewoon Cemalleke, vind hem altijd wel iets knuffelbaars over zich hebben, zo van koetsie koetsie doen bij hem _O- Geen idee hoe hij het ervan af brengt misschien is hij met een microfoon in de handen er al in gegroeid? :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het Mark Rutte was. :@
Die meneer,niet het beest.
Ja ik moet ook ff kijken hoor, zo van wies dat? _O- wel knappe uitvoering van Markie :9

Hahahaha Jens moest poepen



Thanks voor de tip Myl maar hier zijn niet veel bosjes.....
WAAR GA IK POEPEN DAN?

Wat een heerlijk figuur is dat toch ook, like him en Myleentje ook, leuk stel gewoon O+

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:10 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

*) :s) ;)

Ja dat zag ik ook voorbijkomen. Ik vind Romy het goed doen, die heeft dat natuurlijke gewoon over zich :Y Cemal, ah Cemal is gewoon Cemalleke, vind hem altijd wel iets knuffelbaars over zich hebben, zo van koetsie koetsie doen bij hem _O- Geen idee hoe hij het ervan af brengt misschien is hij met een microfoon in de handen er al in gegroeid? :@
Hij had het wel naar zijn zin gehad volgens mij.
Heb je toevallig dat programma waar Beau presenteert ook gezien?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076235
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Hij had het wel naar zijn zin gehad volgens mij.
Heb je toevallig dat programma waar Beau presenteert ook gezien?
Neee heb ik niet gezien, wat was dat dan?
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076266
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:15 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Neee heb ik niet gezien, wat was dat dan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076305

Met haar blije bakkes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076308
BOEH!!!

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 19:22:18 #134
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191076314
Heij iss op sssoek naar sssukkels om in sssijn niewe klip meej te ssspele… de wanhoop

pi_191076330
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
Heij iss op sssoek naar sssukkels om in sssijn niewe klip meej te ssspele… de wanhoop

[ afbeelding ]
Kwestie van tijd tot hij weer bij zijn ouders in moet trekken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191076331
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die geruchten had ik tijdje terug ook ergens gelezen maar dit klopt dan echt?
Die Maurice die daarachter zit is wel erg wanhopig :X maarja als je je verdiept in die Maurice, even googelen op zijn naam, daar ga je ook niet echt vrolijk van worden wat voor waslijst hij op zijn conto heeft staan :X

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar blije bakkes.
Ja het is en blijft een glimwormpje die ook overal tussendoor glijd _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076348
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
Heij iss op sssoek naar sssukkels om in sssijn niewe klip meej te ssspele… de wanhoop

[ afbeelding ]
Ja.te erg gewoon al dat slissen brrrr :X

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:23 schreef pullup het volgende:

[..]

Kwestie van tijd tot hij weer bij zijn ouders in moet trekken
Daar komen ze nooit vanaf _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076397
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
Heij iss op sssoek naar sssukkels om in sssijn niewe klip meej te ssspele… de wanhoop

[ afbeelding ]
_O-
En een pick up truck.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076414
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:24 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja.te erg gewoon al dat slissen brrrr :X
[..]

Daar komen ze nooit vanaf _O-
Volgens mij woont hij nu ook bij pappa en mamma.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 19:30:01 #140
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191076432
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:24 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja.te erg gewoon al dat slissen brrrr :X
[..]

Daar komen ze nooit vanaf _O-
Maar wel een lekker wijf.. voor zolang ze die snorkel wil blijven pijpen, Sassie van de markt
  Moderator vrijdag 17 januari 2020 @ 19:30:05 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_191076436
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Volgens mij woont hij nu ook bij pappa en mamma.
Weet je dat zeker of vermoed je dat FF?
pi_191076439
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Volgens mij woont hij nu ook bij pappa en mamma.
:Y volgens mij ook, zal die Saskia al op zichzelf wonen?........

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Maar wel een lekker wijf.. voor zolang ze die snorkel wil blijven pijpen, Sassie van de markt
Dat beeld raak ik ook niet kwijt van hem, met Bill en met Merel, de zeester spelen, hoofd onder deken duwen, ja toe dan maar heel ff! en verder komt er niets spontaans van hemzelf uit naar die ander. Zou hij buiten de camera om ook zo zijn, ben er bang voor. Apatisch op bed liggen en n zijn met dat apneu apparaat :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076478
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weet je dat zeker of vermoed je dat FF?
Dat heb ik hem meerdere malen horen zeggen,er was zelfs sprake van samenwonen met Merel bij papsie en mamsie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076489
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Volgens mij woont hij nu ook bij pappa en mamma.
Oh hij zit er al _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191076498
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191076503
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:32 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Dat heb ik hem meerdere malen horen zeggen,er was zelfs sprake van samenwonen met Merel bij papsie en mamsie.
Ja heb ik hem ook horen zeggen, hij wilde rustig aan doen, lekker bij papa en mama gaan en blijven wonen, desnoods samen met haar :')
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076504
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:33 schreef pullup het volgende:

[..]

Oh hij zit er al _O-
:Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191076525
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:33 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
#synchroonbekopentrekken

_O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191076555
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:35 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

#synchroonbekopentrekken

_O-
JA :D

Vooral ook heel overdreven blij zijn.
Een terugkerend thema op al de foto's samen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191076577
Djezzie hihihihihihi ik heb mensen nodig om zelf weer de ster te zijn.
Vlindeuwrrtijd *; _O_ :B
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')