Het is niet boeiender dan patat-friet of zwarte piet of niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat "Trots op Nederland nu!"-gezanik. M'n hele twitter-tijdlijn staat vol met dat soort gezeur. Het is niet zo dat ik de vlag opgehangen heb omdat er één of andere vent is die zich als vrouw verkleedt.
Iemand een samenvatting van de afgelopen 3 topics? Waarom is dit boeiend?
Het zegt dat iemand anders een andere mening heeft dan jou, meer niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet met elkaar eens te zijn.
Bewust iemand anders aanspreken dan deze graag wil, is een vorm van pesterij en geheel onnodig. Moet je zelf weten, maar het zegt vooral iets over jou, niet over de ander.
Samenvatting:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat "Trots op Nederland nu!"-gezanik. M'n hele twitter-tijdlijn staat vol met dat soort gezeur. Het is niet zo dat ik de vlag opgehangen heb omdat er één of andere vent is die zich als vrouw verkleedt.
Ik ben wat conservatiever in dat soort dingen. Net als dat figuur van dat songfestival. Die met jurk en baard. Die nog won ook. Sommigen vinden het fantastisch, ik kan er niet naar kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het zegt dat iemand anders een andere mening heeft dan jou, meer niet.
Ja, een inferieure mening.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Progressief links vindt het dapper op basis van psychologische argumenten, tegenstanders vinden het kut op basis van biologische argumenten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
Hoezo zou iemand over een persoon die zich identificeert als vrouw de mening moeten hebben dat diegene niet als vrouw aangesproken hoeft te worden?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het zegt dat iemand anders een andere mening heeft over jou, meer niet.
Wat heeft progressief links er in godsnaam mee te maken?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Progressief links vindt het dapper op basis van psychologische argumenten, tegenstanders vinden het kut op basis van biologische argumenten.
En daar wordt iedereen heel boos over.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Samenvatting:
We mogen geen mening hebben omdat ze superbekend is en jij dat niet bent
Het is volstrekt logisch om te verzwijgen voor je verloofde dat je een kerel bent
Heeft hij/zij dat gedaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
Het is volstrekt logisch om te verzwijgen voor je verloofde dat je een kerel bent
conservatief rechts begrijpt de natuurwetenschappen vaak niet zo goed, lijkt me beter dat rechts het gewoon bij commerciele economie blijft houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Progressief links vindt het dapper op basis van psychologische argumenten, tegenstanders vinden het kut op basis van biologische argumenten.
En daar wordt iedereen heel boos over.
Nee, jij leeft in een waanwereld. Jij gaat echt niet iedereen op straat aanspreken om te vragen of het hij of zij is. Zelfs bij twijfelgevallen zul je je vooral richten op hoe de ander zich identificeert en presenteert. Dus vrouwenkleding = zij.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Gijp met een blonde pruik op zijn kop G E N O Tquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering van Veronica Inside
Renatequote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gijp met een blonde pruik op zijn kop G E N O T
Als je al meer dan je halve leven als vrouw leeft ben je niet bezig met manzijn en is het tamelijk irrelevant geworden in je leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij/zij dat gedaan?Wat een gek.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als je al meer dan je halve leven als vrouw leeft ben je niet bezig met manzijn en is het tamelijk irrelevant geworden in je leven.
Het punt is dat ze geen rol speelt. Transgenders mtf zijn wie ze zijn, zonder nadenken. Ze zijn niet bezig met "ik moet me als vrouw/vrouwelijk gedragen". Ze leven als iedere andere vrouw, die denken er doorgaans ook niet bij na.
dat betwijfel ik toch welquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als je al meer dan je halve leven als vrouw leeft ben je niet bezig met manzijn en is het tamelijk irrelevant geworden in je leven.
Het punt is dat ze geen rol speelt. Transgenders mtf zijn wie ze zijn, zonder nadenken. Ze zijn niet bezig met "ik moet me als vrouw/vrouwelijk gedragen". Ze leven als iedere andere vrouw, die denken er doorgaans ook niet bij na.
Volgens mij is dit niet tussen die NIkkie en haar partner gebeurd joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vast.
Iedereen met een iq hoger dan 12 weet dat je partner dit relevant vindt. "Ik was het even vergeten" klinkt als een enorm goedkope smoes, en dat is het ook.
Wat een walgelijk figuur zeg.
Oh.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet tussen die NIkkie en haar partner gebeurd joh.
Was meer als "bij wijze van spreken"
hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk maar een beetje mee omdat ik me verveel.
Ja maar daar is geen bron voor dat is verzonnen door fok usersquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij/zij dat gedaan?Wat een gek.
In dit artikel staatquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet tussen die NIkkie en haar partner gebeurd joh.
Was meer als "bij wijze van spreken"
Maar dan kan het nog steeds zijn dat ze het bij wijze van spreke op de 10e date heeft verteld en dat achteraf liever al op de 5e date had gedaan.quote:"Ik wilde dat ik eerder aan mijn verloofde Dylan had verteld dat ik transgender ben", bekent NikkieTutorials. "Maar het voelde zo goed tussen ons dat ik bang was om hem kwijt te raken als ik hem mijn hele verhaal vertelde."
"Toen ik dat uiteindelijk deed was hij geschokt. Maar dat is een privékwestie. Ik ben er heel trots op dat we er samen mee kunnen omgaan. Ik hoop dat de mensen onze relatie respecteren en dat Dylan en ik er privé mee mogen omgaan. Weet wel dat het tussen ons goed zit."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |