abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 januari 2020 @ 10:03:18 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_191021211
Tegenwoordig heb je overal apps voor, dus vast ook wel voor het huishouden. Het lijkt me leuk om er hier wat te verzamelen. Welke app gebruik jij en wat doet deze allemaal? En heeft de app je geholpen met het ordenen van je huishouden?

Ik zou zelf best een app kunnen gebruiken. Ik vergeet anders gewoon bepaalde dingen met regelmaat te doen, zoals mijn dopper afwassen, de planten water geven en het bed verschonen (ja, echt :6 ) Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)
disclaimer
pi_191021247
voor het huishouden gebruik ik geen apps. Ik heb alleen 1 app die mij vertelt op welke dag ik welk afval aan de straat kan zetten
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_191021367
Volg!
pi_191021495
Je hebt plantsome die aangeeft wanneer en hoeveel water je planten willen!
pi_191021533
Als het over plannings dingen gaat kan je die toch gewoon in je agenda zetten? Terugkerend 1x per x tijd bed verschonen, planten water geven, dopper afwassen. Lijkt mij niet heel ingewikkeld.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 10:31:58 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_191021608
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Als het over plannings dingen gaat kan je die toch gewoon in je agenda zetten? Terugkerend 1x per x tijd bed verschonen, planten water geven, dopper afwassen. Lijkt mij niet heel ingewikkeld.
Dat zou kunnen, maar dat was de vraag niet ;)
disclaimer
pi_191022087
Wunderlist, voor de boodschappen en andere lijstjes (zoals de standaardlijst met een vakantie)

Is geloof ik door Microsoft overgenomen en wordt "To Do". En anders schijnt "remember the milk" een goed alternatief te zijn".
pi_191022249
Heb hier totaal geen verstand van, maar hoe zit het met je privacy? Nou besef ik wel dat het niemand boeit wanneer SQ haar bedden verschoont, maar gewoon een virtuele herinnering aan dit karweitje moeten hebben, lijkt me een beetje overdreven.
Plak dan overal die post-itt velletjes.
Of zet het in de weekplanner die in de keuken of waar dan ook hangt.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 11:42:42 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_191022561
Alleen voor afval inderdaad. Verder heb ik timers staan voor de planten.
And so is the past
  dinsdag 14 januari 2020 @ 11:43:57 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191022578
Een app die mij verteld dat ik iets moet doen, werkt denk ik niet. Want dan denk ik.. doe ik later wel, weg die melding. En ik denk er niet meer aan tot een volgende keer.
Of hij meldt het zo vaak dat ik hem alsnog uit zet en de app weggooi :+
pi_191022615
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 11:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Heb hier totaal geen verstand van, maar hoe zit het met je privacy? Nou besef ik wel dat het niemand boeit wanneer SQ haar bedden verschoont, maar gewoon een virtuele herinnering aan dit karweitje moeten hebben, lijkt me een beetje overdreven.
Plak dan overal die post-itt velletjes.
Of zet het in de weekplanner die in de keuken of waar dan ook hangt.
Overdreven?
Het ziet er in ieder geval een stuk netter uit dan overal post-its op plakken.
en een weekplanner hebben ik ook nergens ophangen. Beter een app dan al die papierverspilling.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_191022708
Ik gebruik “Listaway” beste app die er is en het ding regelt mijn hele leven.
Ik heb lijstjes voor boodschappen, verjaardagen, vakantie-inpaklijsten en daarnaast heb ik mijn agenda en huishouden er in staan.
Werkt heel makkelijk. 1x de taak invullen BV bed verschonen en instellen dat hij dat iedere week herhaald.
Ook makkelijk is dat hij je op bepaalde locaties kan waarschuwen bv je loopt langs de suup en hij laat je er aan denken wasmiddel mee te nemen.

En het is nog een gratis app ook.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_191023188
Naast de google agenda voor vullis e.d. gebruik ik alleen een boodschappenlijst. De verschillende categorieėn gebruik ik voor kleine dingen die ik ooit ga bestellen bij een groter bestelling of b.v. wat ik bij IKEA mee wil nemen mocht ik daar ooit komen.
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:32:19 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_191041336
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 11:51 schreef valentijn101 het volgende:
Ik gebruik “Listaway” beste app die er is en het ding regelt mijn hele leven.
Ik heb lijstjes voor boodschappen, verjaardagen, vakantie-inpaklijsten en daarnaast heb ik mijn agenda en huishouden er in staan.
Werkt heel makkelijk. 1x de taak invullen BV bed verschonen en instellen dat hij dat iedere week herhaald.
Ook makkelijk is dat hij je op bepaalde locaties kan waarschuwen bv je loopt langs de suup en hij laat je er aan denken wasmiddel mee te nemen.[ afbeelding ]

En het is nog een gratis app ook.
Dat klinkt wel handig ja
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_191042953
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat klinkt wel handig ja
Ik zweer er bij :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator woensdag 15 januari 2020 @ 18:29:36 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_191045727
Iistonic voor boodschappenlijstje *O*

App op mijn telefoon, app op telefoon van vrouw, snelkoppeling op laptop. Alles synchroniseert automatisch *O*

Geen papiertjes meer. Of dat je partner boodschappen gaat doen, er valt je nog iets in, je appt en hoopt dat hij/zij het leest voordat ze boodschappen heeft gedaan.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator woensdag 15 januari 2020 @ 18:31:06 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_191045741
Ik heb zelfs ooit een diepvrieslade-app gehad, waarin ik kon bijhouden wat en hoeveel er in iedere lade van de diepvries ligt. Helaas vond m'n vrouw dit te ver gaan -O-
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')