Dat zou überhaupt verboden moeten worden voor alles onder 21.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar van hormoonbehandelingen en operaties wel.
En met meerderjarig bedoel je naar ik aanneem de leeftijd van 18 jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar van hormoonbehandelingen en operaties wel.
Ik neem aan dat ze puberteitremmers heeft gekregen als ze al zo jong als meisje leefde.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En met meerderjarig bedoel je naar ik aanneem de leeftijd van 18 jaar.
Was zij jonger ja?
En als zij al meer dan tien jaar als meisje leeft dan weet je het denk ik wel heel zeker. Dan is het naar mijn idee, om met jouw woorden te spreken, niet zielig van de ouders
Vertel wat is het probleem ? Ik zie ook veel positieve reactiesquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:42 schreef Momo het volgende:
Typisch dat er op fok meer bekrompen wordt gereageerd dan andere nieuwsoutlets.
Tsja, je kan niet alles hebben. Plus; niet iedereen heeft behoefte aan kinderen [krijgen] en zowel, er leiden meerdere wegen naar Rome, mocht je per se willen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel zielig voor deze mensen dat hun ouders het hebben toegestaan dat ze zichzelf al onvruchtbaar maken voor ze meerderjarig zijn.
Je kan toch ook gewoon je gezonde verstand gebruiken zeg. Dit zijn mensen met een overduidelijke identiteitscrisis. Dit zijn mensen die tijdens de opvoefingsfase van hun leven compleet aan hun lot zijn overgelaten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:22 schreef Generationalpha het volgende:
Dit soort dingen bewijzen wat mij betreft de subjectiviteit van moraal. 50 jaar geleden had iedereen dit walgelijk en onzinnig gevonden, nu is het ineens superdapper en knap. Geen idee wie er gelijk heeft, er is geen objectieve standaard om dit te bepalen.
Ik vind haar bloedirritant en vrij dom overkomen op tv maar dat zegt natuurlijk nog weinig over deze kwestie.
NWS is wel vaker de baken geworden van (extreem) rechtse conservatieve ideeën en lompheid de laatste jaren, vind ik jammer. Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die hier normaal op reageren inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:48 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Vertel wat is het probleem ? Ik zie ook veel positieve reacties
Dat klopt, niet iedereen heeft die behoefte. Maar hoe kun je daarover nu al een beslissing nemen als je zelf nog een kind bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tsja, je kan niet alles hebben. Plus; niet iedereen heeft behoefte aan kinderen [krijgen] en zowel, er leiden meerdere wegen naar Rome, mocht je per se willen.
Was zelfs op het journaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Waarom is dit eigenlijk nieuws? Die vraag is vast al eens gesteld
Operaties worden toch niet bij minderjarigen uitgevoerd?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel zielig voor deze mensen dat hun ouders het hebben toegestaan dat ze zichzelf al onvruchtbaar maken voor ze meerderjarig zijn.
Er is nog een derde optie, dit gewoon vergeten en overgaan tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Ik zie van beide partijen vooral subjectieve argumenten.
Zelf zou ik niet weten waarom ik nu ineens superveel respect voor deze persoon moet hebben, en ook niet echt waarom ik nu ineens heel erg op hem/haar zou moeten haten.
Nee, maar met testosteronblokkers als puber wordt het wel erg lastig nog gezonde zaadcellen te kunnen gaan produceren.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Operaties worden toch niet bij minderjarigen uitgevoerd?
Ik haat niemand op de wereld. Ik kan alleen gedrag hekelen. Gedrag wat resulteert in haat icm geweld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Ik zie van beide partijen vooral subjectieve argumenten.
Zelf zou ik niet weten waarom ik nu ineens superveel respect voor deze persoon moet hebben, en ook niet echt waarom ik nu ineens heel erg op hem/haar zou moeten haten.
Misschien eerst zelf leren normaal te reageren. Meningen die niet met de jouwe stroken gelijk neerzetten als extreem rechts en lomp. Is ook niet bepaald een hoogstaand niveau en op die manier voeg je ook weinig toe met deze haat.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:51 schreef Momo het volgende:
[..]
NWS is wel vaker de baken geworden van (extreem) rechtse conservatieve ideeën en lompheid de laatste jaren, vind ik jammer. Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die hier normaal op reageren inderdaad
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon je gezonde verstand gebruiken zeg. Dit zijn mensen met een overduidelijke identiteitscrisis. Dit zijn mensen die tijdens de opvoefingsfase van hun leven compleet aan hun lot zijn overgelaten.
Vervolgens verwacht en bepaalde gemeenschap voor onvoorwaardelijke acceptatie. Echt no fucking way baby!
Zou mij niks verbazen brainwashquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ook wel opvallend dat de moeder al voor ze geboren was dacht dat het een meisje zou zijn.
Misschien heeft die verwachting ook nog wel doorgesijpeld in de opvoeding.
Ze verkleedt zich niet als vrouw, ze is een vrouw.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]. Acceptatie staat compleet los van de diagnose. Ik zei al eerder; als die Nikkie zich als vrouw wil verkleden omdat ze zich daar prettiger bij voelt; ga je gang. Het zal me een rotzorg zijn. Maar ontkennen dat het een stoornis is? Tja.
Ja, precies:
Ik vind dit een zuivere vorm van seksuele intimidatie. En dat is gewoon strafbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:55 schreef Nicksanders het volgende:
Leuk voor haar/hem maar wat ik wel walgelijk vind is dat, ze had haar verloofde eerst niks vertelt pas daarna.
Ik zou gek worden als gast dat je deze boom van een kerel (vrouw) ligt aan te duwen dat ze je aan het stokslobber'n is en later hoor je dat het een dude is.![]()
![]()
twitter:CNN twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 05:31:03Nikkie de Jager, a YouTube star better known as by her online persona NikkieTutorials, uploaded a very personal message to her fans, revealing she is transgender https://t.co/PBn5vwN1wZ reageer retweet
Dat ze haar verloofde niks vertelt heeft?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik vind dit een yzuivere vorm van seksuele intimidatie. En dat is gewoon strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |