Die heb ik anders ook gewoon nadat je al beweerde dat ik het verzon gewoon voor je gepost.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Omdat een bron voor de "stelling" ontbreekt.
Ik had al geantwoord, henkie. Bij een viral load van nihil hoef je dat wat mij betreft niet te melden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou: met medicatie ben je in principe niet meer besmettelijk. Daarom kun je nu met hiv ook gewoon kinderen krijgen.
Maar goed, kennelijk is niet vooraf melden dus niet per definitie ok. Nu nog het kwartje iets verder duwen...
Zie je: gebrek aan empathie. Jij vindt het geen probleem, dus is het geen probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik checkte was ik toch echt een overtuigd heteroman, maar ik zou echt niet in kramp schieten als mijn neukertje me zou vertellen dat ze vroeger man geweest was.
Nogmaals, moet een biseksuele man voor de seks met een vrouw ook vertellen dat hij bi is?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie je: gebrek aan empathie. Jij vindt het geen probleem, dus is het geen probleem.
Lees eens wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat moeten? Probeer eens met argumenten te komen. Onderbouw het...
Hoe kom jij aan die conclusie? Dat wordt namelijk niet gezegd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou: met medicatie ben je in principe niet meer besmettelijk. Daarom kun je nu met hiv ook gewoon kinderen krijgen.
Maar goed, kennelijk is niet vooraf melden dus niet per definitie ok. Nu nog het kwartje iets verder duwen...
Daar valt op zich ook wat voor te zeggen, maar dan wel uitgaande van dat hij dat praktiserend is.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Moet een biseksuele man die seks gaat hebben met een vrouw ook vooraf aangeven dat 'ie bi is?
Hoe kan je er zelf voor verantwoordelijk zijn als je partner als enige de waarheid weetquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat niet willen? En dan nog, waarom ben jij dan niet verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat dit niet gebeurd, ipv je bedpartner? Als jij niet vooraf aangeeft dat je dat niet wil (om wat voor reden dan ook), waarom zou zijn daar dan iets mee moeten doen?
Je bent zelf verantwoordelijk voor met wie je wel of niet naar bed gaat.
[..]
???????
Als je de ziekte niet kan overdragen is er in theorie geen probleem. Toch weet ik zeker dat iedereen het vooraf wil weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je nu probeert te zeggen.
Nee want je hebt ook vrouwen die van nature graag zwanger willen worden maar dit niet kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dus wie niet zwanger kan worden is geen vrouw?
En daar ben ik het ook niet mee eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als de viral load nihil is hoef je inderdaad niets te zeggen.
Hoezo? Misschien vindt de date het wel vreselijk als iemand verliefd kan worden op het zelfde geslacht, ook al doet diegene er niks mee. Dus dat zou je ook moeten vertellen dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar valt op zich ook wat voor te zeggen, maar dan wel uitgaande van dat hij dat praktiserend is.
Wat staat hier iedereen mijlenver van elkaar zeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die conclusie? Dat wordt namelijk niet gezegd.
Overigens was jouw voorbeeld natuurlijk erg kinderachtig en niet compleet. Maar prima, als jij zo wil discussiėren en je wil profileren.
Dat weet je helemaal niet, daar ga jij van uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je de ziekte niet kan overdragen is er in theorie geen probleem. Toch weet ik zeker dat iedereen het vooraf wil weten.
Niet gaan invullen. Dan zeg je alleen iets over jezelf.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, hij wilde met een niet helemaal correct voorbeeld proberen of hij mijn onterechte angst boven water zou kunnen halen en op die manier "ooo, hypocriet' tegen me kunnen zeggen?
https://wordssidekick.com(...)sex-until-age-12-550quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:25 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nee want je hebt ook vrouwen die van nature graag zwanger willen worden maar dit niet kunnen.
Maar dit gaat voor haar niet op dus nee ze is geen vrouw als geborene, ze mag zich vrouw noemen en voelen en zo kleden maar je hebt bij een geboorte A een Man en B een vrouw meer opties en smaken zijn er niet al wil een hoop andere beweren.
Dat kan, dan verschillen we daar van mening over. Ik vind dat je, voordat je met iemand gaat neuken, niet je hele doopceel hoeft te lichten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar valt op zich ook wat voor te zeggen, maar dan wel uitgaande van dat hij dat praktiserend is.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doe ff normaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had al geantwoord, henkie. Bij een viral load van nihil hoef je dat wat mij betreft niet te melden.
Jij bent degene die niet met transgenders naar bed wil. Zolang jij dat niet aangeeft bij je potentiėle bedpartner, hoeft deze persoon daar geen rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoe kan je er zelf voor verantwoordelijk zijn als je partner als enige de waarheid weet
Van jezelf. Van degene die niets met transgenders wil maar dit niet vooraf uitspreekt.quote:Het is gewoon lying by omission,
Jezus Christus.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet met transgenders naar bed wil. Zolang jij dat niet aangeeft bij je potentiėle bedpartner, hoeft deze persoon daar geen rekening mee te houden.
[..]
Van jezelf. Van degene die niets met transgenders wil maar dit niet vooraf uitspreekt.
Ok. Dan moeten ze vooraf vragen of de vrouw met wie ze op dat moment seks willen hebben transgender is. Opgelost.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lees eens wat ik schrijf.
Er zijn heel veel mannen die niet ok zijn met seks met een transgender. Dat staat hen vrij.
Want 99 procent van de mensen die niet trans zijn heeft iets tegen seks met een transgender?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:29 schreef Generationalpha het volgende:
Dus die 99 procent mensen die niet trans zijn moeten zich altijd aanpassen aan die ene procent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |