De installatie is in de 2 offertes nagenoeg gelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:13 schreef Gieliovd het volgende:
Mitsui is zeker niet Mitsubishi hoor. Beide merken vallen in de budget categorie.
Aldus internet is de laatste nog een R410A. Die worden nu gedumpt tegen lagere prijzen.
Offerte 2 ziet eruit als JustFire zonder montage en materialen. Vergelijk je wel appels met appels hier?
Beide prijzen hebben veel weg van exclusief installatie en materialen.
Ja zijn dit prijzen excl de montage en leidingsets, want dit is wel heel goedkoop.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:43 schreef Buster24 het volgende:
[..]
De installatie is in de 2 offertes nagenoeg gelijk.
Het prijsverschil zit in de gebruikte airconditioners.
Klopt, de installatie kost bij beide bedrijven evenveel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zijn dit prijzen excl de montage en leidingsets, want dit is wel heel goedkoop.
Ik zou kiezen voor een A-merk zoals:
Daikin, Mitsubishi electric of Fuijtsu.
Mag kosten 2200 tot 2800 euro incl.
Geen ervaring met deze merken. Maar vergelijk ook eens de specifiaties betreffende geluidsproductie en stroomverbruik.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:28 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Klopt, de installatie kost bij beide bedrijven evenveel.
Het prijsverschil zit hem in de gebruikte airco's vandaar mijn vraag of iemand iets kan zeggen over de installaties zelf en dan bedoel ik de merken.
Ik zie het zo, de installatie is een heel flink deel van de totaalprijs.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:28 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Klopt, de installatie kost bij beide bedrijven evenveel.
Het prijsverschil zit hem in de gebruikte airco's vandaar mijn vraag of iemand iets kan zeggen over de installaties zelf en dan bedoel ik de merken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |