quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dan blijf je in 1980 leven. Mij prima.
De wereld haalt je in, en jij blijft mopperen
Er is voor zover ik kan nagaan (ook niet in het filmpje) nergens gezegd of ze het voor of na de trouwplannen heeft verteld, dat is puur invulling.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wacht even? Hij is verloofd met een vent en die zouden dus gaan trouwen en hij weet van niks?
Dat is gewoon kwaadaardig.
Oh ja, nog zo'n verentooidrager. Kan je al een schroevendraaier hanteren of heb je daar een klusjesman voor nodig?quote:
Zijn die persoonlijke aanvallen nodig?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh ja, nog zo'n verentooidrager. Kan je al een schroevendraaier hanteren of heb je daar een klusjesman voor nodig?
VROEGER WAS ALLES BETER!!!!! TOEN ZATEN DE HOMO'S TOT AAN HUN DOOD IN DE KAST EN HAD JIJ ER GEEN LAST VAN.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Toen de Romeinse cultuur viel en de realiteitsontkennende gristenterreur overnam en Europa in 1000 jaar duisternis kieperde, zeiden ze ook 'de wereld haalt je in'. Betekent nog niet dat het een verbetering was.
Maar aan de realiteit heeft jullie religie weinig gelegen, dat is bekend.
Lekker selectief bezig weer jij:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zijn die persoonlijke aanvallen nodig?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat een onzeker gejank weer.
quote:
Nee vroeger was niet alles beter. Het verband transgender en homo is trouwens ook niet aanwezig hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
VROEGER WAS ALLES BETER!!!!! TOEN ZATEN DE HOMO'S TOT AAN HUN DOOD IN DE KAST EN HAD JIJ ER GEEN LAST VAN.
Maar daar staat een opperbrein als dat van jou toch boven?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Lekker selectief bezig weer jij:
[..]
[..]
Eerlijk gezegd had ik vroeger vergelijkbare ideeën als dit. Ik was bang dat mensen met een psychische stoornis zichzelf aan het verminken waren met hulp van artsen, in plaats van hun psychische problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 0,03% intersekse personen, die hebben een genetische afwijking. Dat is echter NIET wat er met de overgrote meerderheid van transseksuelen aan de hand is. Die zijn gewoon XX of XY. Zoals 99,97% van de mensheid.
[..]
Feiten geven niet om je gevoelens.
[..]
Dat kan niet. Ja mensen kunnen geestelijk in de war zijn. Sommigen denken ook dat ze een kat zijn. Of Napoleon. Zijn ze niet.
[..]
Geloof? Nou, als ik het erop gooi dat ik moslim ben, dan is het opeens wel goed toch volgens jullie?![]()
Het gaat mij erom dat er gespeeld wordt met de realiteit. Er wordt nu keihard beweert dat 1+1 3 is en als je daar niet in meegaat omdat 1+1 2 is, dan ben je opeens 'intolerant', 'transfobisch' en meer van dat soort 1984 onzin. Daar doe ik niet in mee.
Een geboren man met pik en baard moet je tegenwoordig ook al vrouw noemen, anders wordt je ontslagen![]()
Nou nee hoor, ik ga de realiteit niet ontkennen voor jullie politieke en sociale agenda.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar daar staat een opperbrein als dat van jou toch boven?
Jij hebt zoiets toch helemaal niet nodig om je punt te maken?
'Alle' bekende intersekse gevallen zijn uitermate zeldzaam, ongeveer 0,03%. Het heeft ook geen zak te maken met de transgenderhype van nu, want 99,9% daarvan zijn niet interseks. Je begrijpt er weer eens niets van.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:11 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik vroeger vergelijkbare ideeën als dit. Ik was bang dat mensen met een psychische stoornis zichzelf aan het verminken waren met hulp van artsen, in plaats van hun psychische problemen op te lossen.
Inmiddels ken ik twee transgenders en ben ik 180 graden gedraaid. Die twee zijn zoveel gelukkiger nu, na hun coming out. Laat ze lekker. Het is niet aan ons om te bepalen hoe iemand moet leven. Niemand heeft er last van als een ander trans is, dus het doet niemand kwaad.
Daarnaast, een derde geslacht/gender bestaat in sommige culturen al eeuwen. Door alle bekende biologische intersekse voorbeelden weten we nu wel dat het niet zwart-wit is, geslacht en gender zijn veel meer fluide dan man vs vrouw.
Geen idee wat het betekent, zou het moeten opzoeken. Is vast wel een Nederlandse term voor?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:11 schreef kipknots het volgende:
Schelden met soyboy. Dan zie je wel dat iemand echt geen eigen identiteit heeft.
99,9%?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
'Alle' bekende intersekse gevallen zijn uitermate zeldzaam, ongeveer 0,03%. Het heeft ook geen zak te maken met de transgenderhype van nu, want 99,9% daarvan zijn niet interseks. Je begrijpt er weer eens niets van.
De overoverovergrote meerderheid.quote:
Het is zo'n term die je bij een vaste groep ziet. Roepen allemaal cuck, soyboy, alpha en beta en zijn de hele dag bezig met schreeuwen dat ze een hondelul zijn geen deugers zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
opzoeken. Is vast wel een Nederlandse term voor?
Ok, boomer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
'Alle' bekende intersekse gevallen zijn uitermate zeldzaam, ongeveer 0,03%. Het heeft ook geen zak te maken met de transgenderhype van nu, want 99,9% daarvan zijn niet interseks. Je begrijpt er weer eens niets van.
Ah, dus toch.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
However, some intersex people come to realize that the gender that they were raised as doesn’t fit their internal sense of who they are, and may make changes to their appearance or social role similar to what many transgender people undergo to start living as the gender that better matches who they are.
https://transequality.org(...)t-transgender-people
Zie deze meid eens even keihard transgenderexpert zijn dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Die ouders en de artsen die hier aan meegewerkt hebben moeten echt opgesloten worden als dit echt is!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:02 schreef Werkman het volgende:
Ik persoonlijk zeg lekker leven en laten leven, maar als je me vraagt of ik er ooit iets met een trans zou beginnen, nee dank je.
Oh..voor de info...
[ afbeelding ]
Als 86 jouw geboortejaar is, schelen we anders bar weinig, soyboy.quote:
Pure kindermishandeling. Kind is voor het leven steriel en verminkt en dat is besloten op een leeftijd dat de implicatie daarvan totaal nog niet bij dat kind kon doordringen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ouders en de artsen die hier aan meegewerkt hebben moeten echt opgesloten worden als dit echt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |