Waarschijnlijk niet veel anders. Vanaf 8 jaar was ze qua kleding en uiterlijk al een meisje.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hij eruit zag vroeger.
Niet echt stoerquote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef Faux. het volgende:
Wow
Wat knap. En wat stoer dat ze dicht bekend maakt.
In WIDM was ze echt HUGE qua lengte. Die verhoudingen vond ik al vreemdquote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet veel anders. Vanaf 8 jaar was ze qua kleding en uiterlijk al een meisje.
Ah, een of andere lafbek kwam er aan te pas dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt stoerZe werd onder druk gezet, want iemand had schijnbaar foto's of iets.,
Erg jammer inderdaad, als dat waar is.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, een of andere lafbek kwam er aan te pas dus.
Snap het ook niet, maja tis wel nieuws ouwe reus.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
"Hey kijk ik ben transgender!" Waarom moet er een thema van worden gemaakt? Mij maakt het allemaal niets uit hoor maar je plakt jezelf wel weer meteen een label op.
Oh, die had ik nog niet gekeken. Wat lafquote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef Donna het volgende:
Ze zegt letterlijk in de video dat ze werd geblackmaild.
Omdat nogal veel mensen zichzelf niet durven zijn wegens de vaak rare reacties, en dan helpt het als anderen - zeker bekenden - er op een gegeven moment voor uit komen.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
"Hey kijk ik ben transgender!" Waarom moet er een thema van worden gemaakt? Mij maakt het allemaal niets uit hoor maar je plakt jezelf wel weer meteen een label op.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Is die dikkige mevrouw van Youtube een transgender?
Dat doet ze helemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
Mwa dat betwijfel ik. Kan ook een act zijn; Kijk ik ben zielig/anders etc.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat nogal veel mensen zichzelf niet durven zijn wegens de vaak rare reacties, en dan helpt het als anderen - zeker bekenden - er op een gegeven moment voor uit komen.
Wat ben je dan ook voor triest figuurquote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef Donna het volgende:
Ze zegt letterlijk in de video dat ze werd geblackmaild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |