abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190998737
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jahaaaaaaa dat was het hele punt.

Of was het Appeltje..
Of is appeltje gewoon weer gebruikt...
Alles draait om Appeltje
SOONY
pi_190998740
-doeg-

[ Bericht 99% gewijzigd door murp op 12-01-2020 19:39:07 ]
  zondag 12 januari 2020 @ 19:30:19 #53
241662 Jian
Well, well, well
pi_190998751
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:24 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ach please, niemand van jullie accepteerde ooit een antwoord. En nee sommige dingen hadden geen duidelijk antwoord, omdat we sommige dingen gewoon niet mochten zeggen. Daar kan ik ook weinig aan doen.
Alle mods werken met dezelfde problematiek, maar het gros heeft daar geen problemen mee schijnbaar omdat ze weten hoe met dit soort zaken om te gaan en jij schijnbaar niet.
pi_190998759
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mag je irritant vinden, soms is het de enig optie. Sommige users zijn nooit klaar met hun zegje doen en het enige wat er uitkomt is bagger.

Ik heb avonden lang gesprekken gehad met het halve subforum, maar zodra er een antwoord kwam waar iemand het niet mee eens was dan word er overgegaan op schelden en beledigen. Mods kunnen ook niet toveren. Wij voerden beleid uit, we maakten het niet. Zelfs van fa's werden antwoorden niet geaccepteerd tenzij het Vonny O+ is en die zegt de helft vd tijd in feite ook niks.
Gut, die optie had ik anders nog nooit gezien. Een Sc laten afkoelen, een Fb afkoelslotje? Terwijl er bijzonder weinig aan de hand was.
Het modteam wilde veel te veel controle over wat mensen wel en niet postten.

En daar ging je vingertje weer.
pi_190998760
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:27 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

struisz t leven zuur gemaakt hier. :{w

dat wast
Oh please..... Die had ook regelmatig een ban en dat was niet helemaal onterecht he? Ik ook vaak en ook daar zeik ik niet over, nou ja soms wel. Maar ga niet goedpraten wat niet kon
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190998764
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:26 schreef Jian het volgende:

[..]

Schei toch uit met je loze praatjes, daar worden mensen pas echt moe van. Ik heb commentaar genoeg op jou gezien. Het gekke is dat Lavenderr nooit echt ergens last van had, maar volkomen geaccepteerd en gerespecteerd werd. Hoe doededeed ze dat nou hè, wel eens gevraagd aan haar hoe je het een beetje moest inkleden, waarschijnlijk niet hè
Lav is ook voor alles en nog wat uitgemaakt, ik denk elke mod zo'n beetje wel.
pi_190998765
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mag je irritant vinden, soms is het de enig optie. Sommige users zijn nooit klaar met hun zegje doen en het enige wat er uitkomt is bagger.

Ik heb avonden lang gesprekken gehad met het halve subforum, maar zodra er een antwoord kwam waar iemand het niet mee eens was dan word er overgegaan op schelden en beledigen. Mods kunnen ook niet toveren. Wij voerden beleid uit, we maakten het niet. Zelfs van fa's werden antwoorden niet geaccepteerd tenzij het Vonny O+ is en die zegt de helft vd tijd in feite ook niks.
Je bent gewoon zwart...dus schei eens uit met het slachtoffer spelen....
pi_190998766
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:28 schreef mootie het volgende:
Maar het ligt allemaal aan anderen. Of de policy. Of je mag er niet over praten.
Of het ligt aan een aantal users, mootie, die denken dat ze altijd gelijk hebben en niet accepteren wanneer niet precied word gedaan wat zij willen.

En dan aankomen met " je deed niks met ons advies". Man, ik zou wel eens willen zien hoe een cos ging als het door zowel jian als moots gemoderate werd. _O-
pi_190998773
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh please..... Die had ook regelmatig een ban en dat was niet helemaal onterecht he? Ik ook vaak en ook daar zeik ik niet over, nou ja soms wel. Maar ga niet goedpraten wat niet kon
ik wil er verder geen woorden meer aan vuil maken in hiero. klopt idd dat het soms terecht was.
pi_190998774
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Alles draait om Appeltje
_O- _O- Eikel. :P
Zelfs Gert was niet goed genoeg...
pi_190998778
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:31 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Of het ligt aan een aantal users, mootie, die denken dat ze altijd gelijk hebben en niet accepteren wanneer niet precied word gedaan wat zij willen.

En dan aankomen met " je deed niks met ons advies". Man, ik zou wel eens willen zien hoe een cos ging als het door zowel jian als moots gemoderate werd. _O-
Het zou in elk geval meer op een Cos lijken en niet op een FB-pagina voor tokkies. ^O^
pi_190998788
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:32 schreef Punkman het volgende:

[..]

_O- _O- Eikel. :P
Zelfs Gert was niet goed genoeg...
Don’t blame Gerrit
SOONY
pi_190998794
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Het zou in elk geval meer op een Cos lijken en niet op een FB-pagina voor tokkies. ^O^
Ik denk dat ze nu allemaal op FB zitten te mokken 24 uur
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 12 januari 2020 @ 19:33:38 #64
111260 Charmian
a little joy
pi_190998795
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mag je irritant vinden, soms is het de enig optie. Sommige users zijn nooit klaar met hun zegje doen en het enige wat er uitkomt is bagger.

Ik heb avonden lang gesprekken gehad met het halve subforum, maar zodra er een antwoord kwam waar iemand het niet mee eens was dan word er overgegaan op schelden en beledigen. Mods kunnen ook niet toveren. Wij voerden beleid uit, we maakten het niet. Zelfs van fa's werden antwoorden niet geaccepteerd tenzij het Vonny O+ is en die zegt de helft vd tijd in feite ook niks.
Ik vraag me nog steeds af hoe de mods van UTO schelden en beledigen uitleggen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_190998800
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:31 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Of het ligt aan een aantal users, mootie, die denken dat ze altijd gelijk hebben en niet accepteren wanneer niet precied word gedaan wat zij willen.

En dan aankomen met " je deed niks met ons advies". Man, ik zou wel eens willen zien hoe een cos ging als het door zowel jian als moots gemoderate werd. _O-
Ja, dat krijg je wel als je nieuwe users mod maakt, terwijl een groot deel van de users al jarenlang meedraait.
pi_190998818
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je wel als je nieuwe users mod maakt, terwijl een groot deel van de users al jarenlang meedraait.
Daar kan zij niks aan doen. Maar dat is zeker geen goed plan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 12 januari 2020 @ 19:35:32 #67
241662 Jian
Well, well, well
pi_190998823
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:26 schreef Punkman het volgende:

[..]

Die waren nooit goed.
Noch die van mij,Urb, Liesje, Gert, DkUp,Pullp, het was nooit goed.
Je lult uit je nek, Urb heb ik niet meegemaakt, met Lies kon je lezen en schrijven, Gert niet begrijpen dan was je erg dom, Dkup was een groentje, maar volgens mij aardig op weg, Pullup als mod niet echt meegemaakt.
  Forum Admin zondag 12 januari 2020 @ 19:36:53 #68
58651 crew  murp
murp
  Forum Admin zondag 12 januari 2020 @ 19:37:10 #69
58651 crew  murp
murp
pi_190998845
En goedenavond allemaal :7
pi_190998846
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:36 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh skeetie poepie
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190998851
Zie...
Murp is een vrouwtje.
pi_190998860
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:37 schreef Laysa het volgende:
Zie...
Murp is een vrouwtje.
Ik heb een andere ervaring :@
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190998863
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb een andere ervaring :@
O
  Admin zondag 12 januari 2020 @ 19:38:45 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190998868
Dat was going out with a bang.
Het is mooi geweest zo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_190998871
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Jahaaaa, daar heb ik het toch niet over.... man man man...
Daar ging het wel over. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')