abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190997142
Ik ben totaal geen klusser, kan dat? We willen een andere deur maar houten kozijn voldoet. Het gaat om de voordeur.
pi_190997210
Nee. Kunststof kozijnen en deuren zijn altijd opdek en is een systeem.
Laat die handjes wapperen!
pi_191004684
quote:
5s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben totaal geen klusser, kan dat? We willen een andere deur maar houten kozijn voldoet. Het gaat om de voordeur.
Ik zou het lekker bij een houten deur houden. Kunststof is prut. Op den duur problemen met sluitingen en sponning.
pi_191005402
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 03:04 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik zou het lekker bij een houten deur houden. Kunststof is prut. Op den duur problemen met sluitingen en sponning.
Jemig zeg...
Ik rijd volkswagen en bmw zijn echt kut auto's, gaan allemaal kapot, ja echt waar hoor. :')

Wat Gieliovd zegt, opdek en stomp is vaak het grote verschil.
Als dit er niet in dan moet je nog even kijken naar het hang en sluitwerk wat vaak afwijkend is tov elkaar.
Het is mogelijk maar niet wenselijk.
pi_191005849
Hoe gaat dit als je een nieuwbouwwoning krijgt met kunstof kozijnen en je wilt hier een andere (kunstof) voordeur in.

Moet het kozijn dan ook vervangen worden?
pi_191006096
Geen ervaring mee.
Wat me wel opvalt is dat kunstofprofielen altijd wel op elkaar zijn afgestemd.
Dus mijn gevoel zegt van wel.
Maar volgens mij is bij een kunststofdeur/kozijn het kozijn zelf ook niet de kosten.
pi_191015282
quote:
5s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef Apekoek het volgende:
Nieuwe voordeur ook van hout. Van meranti van de goede kwaliteit.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_191028019
Volgens mij gaat dat niet passen en krijg je kieren of gaat het klemmen na verloop van tijd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')