abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 20 januari 2020 @ 20:20:19 #101
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191120449
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef DeeBee het volgende:
Overigens het 154673e bewijs dat anti-doping dood is. Twee keer positief testen en ze kunnen je nog niet schorsen...

Laat staan dat je al echt mokerdom bent als je uberhaupt positief test en je glowperiodes niet bijhoudt, kan je nagaan hoeveel Betsema wel niet gepakt moet hebben. _O-

Benieuwd of ze nu niet meer durft, misschien zit ze dan nu net als vorig jaar op het niveau van Cant, die ook een stapel brieven heeft gekregen lijkt het.
Heb je Betsema ooit horen praten? Die is inderdaad niet echt intelligent.

Het is wel echt een merkwaardige kwestie geworden. Normaal ben je bij twee positieve tests flink het haasje.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191120487
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef DeeBee het volgende:
Overigens het 154673e bewijs dat anti-doping dood is. Twee keer positief testen en ze kunnen je nog niet schorsen...

Laat staan dat je al echt mokerdom bent als je uberhaupt positief test en je glowperiodes niet bijhoudt, kan je nagaan hoeveel Betsema wel niet gepakt moet hebben. _O-

Benieuwd of ze nu niet meer durft, misschien zit ze dan nu net als vorig jaar op het niveau van Cant, die ook een stapel brieven heeft gekregen lijkt het.
Wat doen anabolen in een fabriek voor voedingssupplementen? Dan gebruik je gewoon supplementen van een dubieuze fabrikant zou ik zeggen.
pi_191120497
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Pijnlijk dat Kevin Pauwels waarschijnlijk nog de meest mondige was op dat vlak :').
Was moedig van Pauwels om die attesten ellende bespreekbaar te maken. Wel treurig dat er verder niets mee gedaan is behalve dat MvdP ook zijn formulier openbaar maakte.
  maandag 20 januari 2020 @ 20:23:03 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_191120506
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:18 schreef Faraday01 het volgende:

Ik heb er weinig verstand van maar begrijp niet helemaal hoe je wel kan vaststellen dat een bepaalde stof uit een groep gevonden wordt als je niet kan vaststellen om welke stof het gaat :?
Begrijp vooral niet wat het uitmaakt. Alsof het kamp Betsema plots kwam vragen welk type het juist was, zodat ze een bijhorend slap excuus konden gaan verzinnen, de UCI het even niet goed wist en dat plots een dingetje werd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_191120543
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Begrijp vooral niet wat het uitmaakt. Alsof het kamp Betsema plots kwam vragen welk type het juist was, zodat ze een bijhorend slap excuus konden gaan verzinnen, de UCI het even niet goed wist en dat plots een dingetje werd.
Het werkt andersom, de UCI moet kunnen bewijzen dat ze op een concrete stof die op de verboden lijst staat positief getest heeft. Kunnen ze dat niet bewijzen, hebben ze een probleem als ze willen schorsen.
pi_191120548
Maar het is toch aangetoond dat het anabole steroïden zijn die niet lichaamseigen zijn? Waarom is het exacte type dan van belang? Het is dan toch gewoon aan de sporter om met een geldig excuus te komen?
  maandag 20 januari 2020 @ 20:29:39 #108
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_191120652
Ah, Compton vindt het bullshit, toch iemand met een mening.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 20 januari 2020 @ 21:18:55 #109
14505 OProg
A Life in Music
pi_191121960
Blij dat ONZE Betsema nu kan bewijzen een propere renner te zijn. Ik geloof dat ze nooit bewust doping zou gebruiken en een groot voorstander is van een schone sport.

w/ w/

Dit zou natuurlijk ook een heel ander verhaal zijn geweest als ze Denisova Betsemakova zou hebben geheten.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_191126166
Dat worden zaterdag heerlijke ongemakkelijke beelden :9

Weet iemand hoe laat die persconferentie is?
  dinsdag 21 januari 2020 @ 11:07:38 #111
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_191128188
Ik dacht dat er juist in de wielrennerij op een positieve A en B staal direct 2 jaar schorsing stond.
pi_191130906
quote:
Denise Betsema staat zaterdag aan de start van de veldrit in Zonnebeke. De 26-jarige Nederlandse - vrijdag is ze jarig - reageerde opgelucht op het einde van haar dopingschorsing. Werkgever Pauwels Sauzen - Bingoal sluit haar met plezier terug in de armen. “2019 was een zwaar jaar”, klonk het dinsdagmiddag op een persconferentie.

Bij de Nederlandse werden in april van vorig jaar anabole steroïden aangetroffen. Bijgevolg werd ze door haar Belgische werkgever op non-actief geplaatst. Betsema schreeuwde haar onschuld uit en probeerde die ook aan te tonen, onder anderen door een dopingexpert onder de arm te nemen. Er werden afwijkende lichaamseigen steroïden in haar lichaam aangetroffen en ze wilde uitzoeken hoe dat kwam. Intussen bleef ze verder trainen omdat ze ervan uitging dat de UCI haar vrij zou pleiten.

Dat deed de UCI finaal niet, want die legde haar vandaag een schorsing op van zes maanden, met terugwerkende kracht. Aangezien ze die termijn al heeft uitgezeten, mag ze meteen weer crossen. En daar is ze blij om.

Denise Betsema legt uit waarom UCI (die steek krijgt) dopingprobleem zag bij haar: “Gelukkig kon ik appels schillen voor mijn kinderen”
FOTO: PHOTO NEWS
“Mijn wereld stond op zijn kop”

“Ik zit hier met een dubbel gevoel”, stelde de Nederlandse. “Ik ben blij dat ik hier mag zitten, maar het is niet makkelijk om dit verhaal te doen. Toch sta ik erop. Na de wereldbeker in Hoogerheide en superprestige in Middelkerke leverde ik een negatieve test af. Bij verder onderzoek werden er afwijkende waarden geconstateerd. Ik wist enkel dat het om anabole steroïden zou gaan. Mijn wereld stond op zijn kop. Ik werd bijgestaan door dopingexpert Douwe de Boer en advocaat Johnny Maeschalck. Ik moest bewijzen dat ik nooit bewust doping had genomen.”

“Daarom heb ik al mijn voedingssupplementen laten onderzoeken”, klonk het. “Ik ben ook altijd heel voorzichtig geweest, door op voorspraak van mijn huisarts supplementen bij een Belgische apotheker te laten maken. Eigenlijk was er geen kans op contaminatie en toch is het gebeurd. Er bleek een vervuiling in een supplement te zitten die ik ten tijde van de testen heb gebruikt. Volgens de UCI was het dus niet intentioneel. Afgelopen vrijdag heeft de UCI een voorstel gedaan: een schorsing van zes maanden beginnend op 6 april plus schrapping van mijn resultaten sinds Hoogerheide. Ik heb besloten die straf te aanvaarden want 2019 was een ontzettend zwaar jaar.”

“Je komt in een rollercoaster terecht. Volledige shock. Maar ik begreep dat ik moest handelen. Het waren onwijs hectische dagen. Ik ben wel altijd blijven fietsen, wat me goed heeft gedaan. Net daarom ben ik blij dat ik zaterdag opnieuw kan starten. Ik heb veel steun gekregen, maar ook minder leuke woorden. Ik concentreer me op wie me gesteund heeft. Voor de rest heb ik geen boodschap. Boos op de UCI? Als renner ga ik akkoord met de regels. Dus moest ik ze aanvaarden. Het was gewoon een onwijze nare situatie. Die omgekeerde bewijslast kan je in twijfel trekken maar ik ben vooral blij met het feit dat ik opnieuw mag fietsen. Gelukkig ben ik naast veldrijdster ook moeder en stond ik elke ochtend appeltjes te schillen voor mijn kinderen die elke middag thuiskomen met grote verhalen. Dat heeft me veel geholpen.”

Denise Betsema legt uit waarom UCI (die steek krijgt) dopingprobleem zag bij haar: “Gelukkig kon ik appels schillen voor mijn kinderen”
FOTO: BELGA
Boodschap aan de UCI

“Denise was een schot in de roos”, begon teammanager Jurgen Mettepenningen zijn relaas. “Het was een mooi verhaal, de mama van twee kindjes van het eiland Texel. Ze zorgde voor heel veel spankracht in het veldrijden. Op korte tijd werd ze een publiekslieveling en ze sloot het seizoen af als zegekoningin. Allemaal rozengeur en maneschijn tot een mail van de UCI op 5 april 2019. En de telefoon dat het nieuws (van haar positieve test, red.) wereldwijd bekend zou worden gemaakt, een uur en een kwartier later.”

“Ik heb iedereen zo snel mogelijk op de hoogte gebracht: sponsors, ploeg... Ik vond dit niet fair van de UCI want ik moest heel snel handelen om die communicatie tot stand te brengen. Temeer nu blijkt dat er van een dopingzaak geen sprake was. Boodschap naar de UCI: ga in de toekomst voorzichtiger om met zulke situaties en oordeel niet op voorhand. Want op 19 december 2019 heeft Denise alles opgestuurd. Op 17 januari kreeg ze bericht dat ze had mogen rijden vanaf... 6 oktober. “We hebben alles in kaart gebracht bij onze sponsors en hebben vervolgens beslist om Denise terug op te nemen in het team.”

Denise Betsema legt uit waarom UCI (die steek krijgt) dopingprobleem zag bij haar: “Gelukkig kon ik appels schillen voor mijn kinderen”
FOTO: BELGA
Perceptie

“Jullie zijn verrast omdat ik doorgaans liever in stilte werk”, aldus Johnny Maeschalck. “Het is op uitdrukkelijk verzoek dat ik hier ben omdat ik gisteren boos was over hun manier van communiceren. En de manier waarop het door de media is opgepakt. Een dossier hadden we niet, maar we wisten dat het ernstig was. Het was een probleem die we niet onmiddellijk konden oplossen: B-analyse na betaling van 2500 euro, lab-documentatiepakket van 408 euro om de kroniek van een aangekondigde bevestiging te krijgen.”

“We zijn verder blijven zoeken”, aldus de advocaat. “Uiteindelijk waren er indicaties die we hebben gemeld aan de UCI. We kregen de toelating om in een WADA-geaccrediteerd lab te onderzoeken wat we wilden onderzoeken. We kregen de mogelijkheid om de voedingssupplementen te laten onderzoeken onder toezicht van UCI. Uiteindelijk kregen we de verlossende mail: het gaat niet om een procedurefout, wel een vastgestelde contaminatie van een toegelaten stof waarbij een vervuiling is opgetreden. Schreeuw dan maar eens je onschuld uit bij deze gecreëerde perceptie. Er is hier duidelijk bewezen dat hier geen enkele intentionaliteit was.”

“Er is nooit een positieve test geweest, wel een afwijkend resultaat. Dat maakt de bewijslast veel moeilijker, ook omdat we het pas drie maand later te horen krijgen. Dat maakt het zoeken naar de speld in de hooiberg nog moeilijker. Daarom heeft ze ook langer aan de kant gestaan dan noodzakelijk was. Denise heeft een grotere opoffering moeten maken voor een dopingvrije sport dan nodig was. Denise heeft nog het geluk gehad dat ze nog heeft kunnen aantonen. Niet elke atleet heeft hiertoe de financiële mogelijkheden.”
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 21 januari 2020 @ 20:09:50 #113
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_191134811
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:01 schreef Faraday01 het volgende:
Betsema staat nog steeds 14e op de UCI ranking dus heeft automatisch startrecht voor Hoogerheide?

Dit kan een staartje gaan krijgen. Ze hebben haar tot begin oktober geschorst en dat nu pas gemeld waardoor ze haar min of meer een crossseizoen door de neus geboord hebben. Zou een claim kansrijk zijn?
Wanneer die UCI lijst is bijgewerkt staat ze echt op NUL punten. Start ook niet in Hoogerheide. Maar wanneer Gerben ons Denise niet mee naar Dubendorf meeneemt ....... nee, laat dat maar een verrassing blijven.

En een claim kan niet hé. Heeft d'r straf voor het feit/ delict aanvaard. Pure chantage noem ik het.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  dinsdag 21 januari 2020 @ 20:14:57 #114
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191134907
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator dinsdag 21 januari 2020 @ 20:16:26 #115
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191134928
quote:
Lastig als bondscoach, ga je het belang van imago of eventuele uitslag ?
pi_191135064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Lastig als bondscoach, ga je het belang van imago of eventuele uitslag ?
Als ze zaterdag alles kapot rijdt gaat ze gewoon mee. Of je de uitleg nu gelooft of niet, de straf heeft ze uitgezeten en zou geen rol meer mogen spelen. Ik ben trouwens geneigd de uitleg te geloven.
pi_191135397
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Lastig als bondscoach, ga je het belang van imago of eventuele uitslag ?
UCI is akkoord met de uitleg van vervuild supplement dus als bondscoach of KNWU kun je haar dan moeilijk weigeren. Nu is ze zelf aan zet om te laten zien dat ze sportief op niveau zit.

Het zou anders zijn als de UCI haar volledig schuldig had bevonden en een schorsing van twee jaar opgelegd had, in dat geval had de KNWU na de schorsing kunnen zeggen dat ze niet meer welkom was. Of dat in de rechtbank stand zou houden is overigens een tweede.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 23:34:19 #118
545 dop
:copyright: dop
pi_191138857
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:01 schreef Faraday01 het volgende:
Betsema staat nog steeds 14e op de UCI ranking dus heeft automatisch startrecht voor Hoogerheide?

Dit kan een staartje gaan krijgen. Ze hebben haar tot begin oktober geschorst en dat nu pas gemeld waardoor ze haar min of meer een crossseizoen door de neus geboord hebben. Zou een claim kansrijk zijn?
op welke datum leverde betsema zelf de vervuilde supplementem aan het wada lab voor onderzoek?
Hoe lang heeft dat onderzoek geduurd?
Als ik goed heb gelezen leverde ze zelf in december de laatste stukken aan.
De UCI concludeerde in januari dat er inderdaad anabolen in haar supplementen zat en schikt door haar een straf van 6 maanden te geven waar door ze per direct weer mag crossen.
Wat kan ze claimen dan?
Ze wist zelf pas op 12 december waar de anabolen vandaan kwamen. De laatste argumentatie werd op 19december aan de UCI gestuurd. Dat ze er dan nog een maand over doen kunnen lang vinden maar het is niet dat in oktober al bekend was hoe het allemaal zat.

[ Bericht 10% gewijzigd door dop op 22-01-2020 03:14:36 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 21 januari 2020 @ 23:43:13 #119
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191138934
Ik kijk nu al uit naar de ongemakkelijke podiumceremonie van as zaterdag.
pi_191144079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de ongemakkelijke podiumceremonie van as zaterdag.
Ik moet nog zien of ze een goede uitslag rijdt.
Veel trainen is leuk maar toch anders een wedstrijd rijden, niet iedereen heet Van Vleuten.
pi_191145439
En crossen is qua intensiteit en dergelijke nog wel iets anders dan een lange wegkoers.
pi_191146422
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik moet nog zien of ze een goede uitslag rijdt.
Veel trainen is leuk maar toch anders een wedstrijd rijden, niet iedereen heet Van Vleuten.
En ze komt terug in het laatste weekend voor het WK. Er zullen er een paar zware trainingsbenen hebben maar ook al een aantal die dicht tegen de WK hoogvorm zullen zitten.
pi_191146612
zijn er behalve Compton al veldrijders met een mening over de zaak Betsema?
pi_191147365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
zijn er behalve Compton al veldrijders met een mening over de zaak Betsema?
maghroch twitterde op maandag 20-01-2020 om 20:57:49 This is insulting, frustrating, and depressing. The @UCI_CX doesn't care about the integrity of the sport or about all the athletes doing it clean. And seeing this is depressing for the youth trying to get into this sport. Unbelievable. https://t.co/HDy38y5P41 reageer retweet
carolinemani twitterde op maandag 20-01-2020 om 22:11:33 @ednl Not to say she still has her Uci point and I didn’t get more price money for having one doper in front of me ! reageer retweet
pi_191147518
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
zijn er behalve Compton al veldrijders met een mening over de zaak Betsema?
Nash, Trebon, Brammeier, Wyman, in die hoek vooral.
pi_191149145
quote:
Wout van Aert zakte in de Cyclo-cross Ranking van de achttiende naar de 32e positie en heeft in de wereldbekerwedstrijd van Hoogerheide zondag een derde plek (en 140 punten) te verdedigen. Mogelijk kan hij tijdens het WK in Dübendorf pas vanaf de derde of zelfs vierde startrij beginnen.
https://www.wielerflits.b(...)-der-poel-soeverein/
pi_191149475
quote:
en dan heeft Wout geluk dat zijn tweede plaats van het WK 2019 nog staat want anders stond hij op de laatste rij in Dubendorf
  Moderator donderdag 23 januari 2020 @ 18:11:04 #128
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191161359
cyclocross24 twitterde op donderdag 23-01-2020 om 17:55:32 Update: Denise Betsema has been removed from the official UCI Ranking. She has lost her results and points of the races from Hoogerheide until Oostmalle (27.01.19 - 24.02.19).According to the UCI results no new winners were assigned for the races which she won. https://t.co/k96gTYd6GS reageer retweet
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 11:58:03 #129
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191187179
Vandaag staat de Kasteelcross in Zonnebeke op het programma.

Deelnemers:
quote:
Heren
– Mathieu Van der Poel
– Wout van Aert
– Eli Iserbyt
– David Van der Poel
– Jens Adams
– Gianni Vermeersch
– Wietse Bosmans
– Felipe Orts (Spaans kampioen)
– Jim Aernouts
– Dieter Vanthourenhout
– Vincent Baestaens
– Nicolas Cleppe
– Hendrik Sweeck
– Yentl Bekaert
– Xandro Meurisse

Dames
– Loes Sels ( winnares vorige editie)
– Ellen van Loy
– Lucía González Blanco
– Christine Majerus
– Marion Norbert-Riberolle
– Jolien Verschueren
– Denise Betsema
https://kasteelcross.be/
pi_191187355
Het zou echt fantastisch zijn als Betsema meteen iedereen naar huis rijdt vandaag, kan nu al niet wachten op het commentaar van de Belgen mocht dat gebeuren.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 12:38:53 #131
545 dop
:copyright: dop
pi_191187673
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:11 schreef Pistolero het volgende:
Het zou echt fantastisch zijn als Betsema meteen iedereen naar huis rijdt vandaag, kan nu al niet wachten op het commentaar van de Belgen mocht dat gebeuren.
Zal toch wel lukken? Staan niet echt toppers aan de start verder.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 25 januari 2020 @ 12:44:54 #132
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191187742
Iemand een linkje?
pi_191187760
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:44 schreef tja77 het volgende:
Iemand een linkje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 12:47:51 #134
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191187767
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:47 schreef L_auteur het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dank is groot _O_
pi_191188334
Lekker mistig :{
pi_191188468
Betsema al flink opgeschoven.
pi_191188488
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:49 schreef L_auteur het volgende:
Betsema al flink opgeschoven.
Rond de 8e plek.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191188526
bijna in de kopgroep _O- Wat moet de bondscoach hier mee, dit is amper een referentie voor haar niveau
  zaterdag 25 januari 2020 @ 13:54:21 #139
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191188540
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:52 schreef Faraday01 het volgende:
bijna in de kopgroep _O- Wat moet de bondscoach hier mee, dit is amper een referentie voor haar niveau
Kan niet tippen aan Alvardogodin, Worst, Brand etc. Maar wellicht toch snel genoeg om mee te nemen naar WK. Er mogen er 7? Starten?
  Redactie Sport zaterdag 25 januari 2020 @ 13:55:58 #140
451829 crew  H.Vviv
pi_191188563
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Kan niet tippen aan Alvardogodin, Worst, Brand etc. Maar wellicht toch snel genoeg om mee te nemen naar WK. Er mogen er 7? Starten?
Volgens mij zes maar daar hoort Betsema gewoon bij. Al zal ze niks klaar spelen op het WK omdat ze helemaal achteraan moet starten.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:02:09 #141
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191188615
Betsema sluit aan bij de kop.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:04:58 #142
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191188650
Die greppel ligt er lekker vettig bij.
pi_191188783
Denise godin O+
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:21:23 #144
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191188818
Betsema moet haast wel naar het WK gaan, kun je als bondscoach bijna niet om heen.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:24:06 #145
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191188853
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:21 schreef tja77 het volgende:
Betsema moet haast wel naar het WK gaan, kun je als bondscoach bijna niet om heen.
Mwa, ze rijdt hier wel tegen de subtop.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:26:29 #146
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191188888
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Mwa, ze rijdt hier wel tegen de subtop.
Haar eerste koers in lange tijd, en zijn er 6 beter in Nederland?
pi_191188922
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Mwa, ze rijdt hier wel tegen de subtop.
Ja en? Het gaat erom wie de andere opties zijn en Hoeke en Kaptheijns halen dit niveau gewoon niet.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:32:46 #148
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191188959
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Haar eerste koers in lange tijd, en zijn er 6 beter in Nederland?
Op papier zijn er geen 6 beter, maar op basis van 1 wedstrijd een selectie afdwingen is ook weer zoiets. Daarmee doe je de Van Alphens en Bakkers tekort.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:36:32 #149
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191189000
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Op papier zijn er geen 6 beter, maar op basis van 1 wedstrijd een selectie afdwingen is ook weer zoiets. Daarmee doe je de Van Alphens en Bakkers tekort.
Maar die kregen het in een half seizoen niet voor elkaar om te overtuigen en een WK plek af te dwingen.
pi_191189059
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Op papier zijn er geen 6 beter, maar op basis van 1 wedstrijd een selectie afdwingen is ook weer zoiets. Daarmee doe je de Van Alphens en Bakkers tekort.
En op basis van staat van dienst.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')