abonnement Unibet Coolblue
pi_190989711
29 Februari tot 7 maart ga ik weer met een groep van ca 10 personen wintersporten in Oostenrijk (Ski Amadé). Er is nog plaats voor gezellige wintersport(st)ers van tussen de 20 en 50j oud. We hebben een knusse boerderij/chalet met ruimte voor 14 personen en dat is voorzien van houtkachel en sauna. Soms koken we samen en af en toe gaan we uit eten. Lijkt het je leuk om nieuwe mensen te leren kennen, elkaar op de piste tegen te komen en veel gezelligheid in het appartement of bij de après-ski, laat maar weten.
pi_190989729
Op facebook nog wat meer informatie (foto's andere (oud)deelnemers):
https://www.facebook.com/



Edit: url weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fogel op 12-01-2020 11:18:33 ]
  Moderator zondag 12 januari 2020 @ 11:19:50 #3
45833 crew  Fogel
pi_190992505
Dit heeft wat meer uitleg nodig. Is het commercieel?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_191450578
@Fogel Nee het is niet commercieel, we delen de kosten (accommodatie heb ik reeds betaald). Er is overigens nog maar 1 plekje over inmiddels.

Mag ik geen url plaatsen naar het facebook evenement/groep?

[ Bericht 20% gewijzigd door -roderik- op 11-02-2020 05:01:34 ]
  Moderator dinsdag 11 februari 2020 @ 09:26:09 #5
45833 crew  Fogel
pi_191452587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 04:55 schreef -roderik- het volgende:
@:Fogel Nee het is niet commercieel, we delen de kosten (accommodatie heb ik reeds betaald). Er is overigens nog maar 1 plekje over inmiddels.

Mag ik geen url plaatsen naar het facebook evenement/groep?
Tja, je hebt maar liefst 3 posts op FOK!, alle 3 in dit topic. Over het algemeen gezien betreft het spam indien nieuwe users meteen links plaatsen. Vandaar dat ik de url weghaalde en om opheldering vroeg, maar je komt pas na een maand weer eens kijken. Ik heb mijn twijfels.

Blijf even wat meeposten hier, vertel er wat meer over, zonder te linken. Waarom zou iemand van hier mee willen gaan met specifiek jou? Wie zijn de anderen, etc. Geef users die evt geinteresseerd zijn antwoord op specifieke vragen, doe in ieder geval wat moeite voordat je een link neergooit.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_191594137
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 09:26 schreef Fogel het volgende:

[..]

Tja, je hebt maar liefst 3 posts op FOK!, alle 3 in dit topic. Over het algemeen gezien betreft het spam indien nieuwe users meteen links plaatsen. Vandaar dat ik de url weghaalde en om opheldering vroeg, maar je komt pas na een maand weer eens kijken. Ik heb mijn twijfels.

Blijf even wat meeposten hier, vertel er wat meer over, zonder te linken. Waarom zou iemand van hier mee willen gaan met specifiek jou? Wie zijn de anderen, etc. Geef users die evt geinteresseerd zijn antwoord op specifieke vragen, doe in ieder geval wat moeite voordat je een link neergooit.
Dat leek me juist een beetje dubbel op want die informatie is juist al beschikbaar via de link. Dan kun je op je gemak de profielen van de deelnemers bekijken of via WhatsApp met elkaar in contact komen. De beschrijving geeft al redelijk aan wat je kan verwachten (wanneer, waar, wat ongeveer). Ik heb van niemand hier vragen ontvangen, als dat zo was geweest had ik het met plezier toegelicht. En toch wat onplezierig als je bij voorbaat als verdachte wordt beschouwd als nieuwkomer. Dat voelt niet erg welkom in ieder geval.
Zo te zien is er hier niemand geïnteresseerd (het is sowieso al een beetje een vervelende uithoek dat specifiek wintersport een subforum is, waar bovendien weinig posts zijn, dus ik vrees ook dat reizigers het snel missen). Zoals gezegd op facebook kunnen ze de foto's van de geboekte accommodatie en de groep bekijken, maar als iemand meer info vraagt of een PM stuurt licht ik graag wat toe. Inmiddels is het wel bijna vol, dus er is alleen nog behoefte aan iemand die wil rijden over Enschede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')