SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ja de BDO dacht heel vrouwvriendelijk te zijn door het naar de avond te halenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Wel lekker dat die vrouwenfinale echt diep diep diep in de nacht zit, dat hadden ze beter voor de mannenfinale kunnen doen oid
Wellicht omdat de middagsessie anders op papier niets voorstelde? Nu was er iets meer balans in het programma, al betwijfel ik of het invloed heeft op de kaartverkoop of kijkcijfers of iets.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Hoe heeft BDO/Eurosport ervoor gekozen Vandenbogaerde-Williams in de avond te doen
Hoe
Hmm dat zou wel kunnen jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht omdat de middagsessie anders op papier niets voorstelde? Nu was er iets meer balans in het programma, al betwijfel ik of het invloed heeft op de kaartverkoop of kijkcijfers of iets.
Want? VDB - Williams is op voorhand geen boeiend affichequote:
Een stuk minder boeiend dan Mitchell-Warren imoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? VDB - Williams is op voorhand geen boeiend afficheZelfs naar BDO maatstaven
![]()
Ik vind alleen zijn worp raar.quote:
Waar baseer je dat op dan? Verschil in seed?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een stuk minder boeiend dan Mitchell-Warren imo
Mijn persoonlijke indrukquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? Verschil in seed?
Ik heb niks tegen sjim hoor. Maar het is maar goed dat er geen "supercup" gespeeld wordt tussen de wereldkampioen van de PDC en die van de BDO. Dat zou gewoon zielig worden.quote:
Okee, kan ik me ook wat bij voorstellen. Maar zijn dat soort onderbuiksentimenten leidend voor de planning van zo'n toernooi? Dat lijkt me toch raarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke indruk
Ik denk op voorhand dat Mitchell en Warren iets meer in staat zijn tot het leveren van wat vuurwerk dan deze twee, vooral Vandenbogaerde
Meeste "reclame" wordt toch in de avond gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, kan ik me ook wat bij voorstellen. Maar zijn dat soort onderbuiksentimenten leidend voor de planning van zo'n toernooi? Dat lijkt me toch raarIk ben meer van de objectieve argumenten, voor zoiets.
Nee op zich niet. Maar is het dan niet zo dat er in de middag twee keer zo veel mensen kijken als in de avond?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meeste "reclame" wordt toch in de avond gemaakt
Dan zou ik daar ook de leukste potten neerzetten, is niet heel gek toch
Wens, vader etcquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme, ik dacht dat we klaar waren
Dat lijkt mij toch juist de reden om de meest aantrekkelijke wedstrijden in de avond te zettenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op zich niet. Maar is het dan niet zo dat er in de middag twee keer zo veel mensen kijken als in de avond?Ik zie af en toe wat kijkcijfers langskomen... Of is dat alleen voor Nederland en gaat het in de rest van de wereld anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |