abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190979459
quote:
Die lijken mij ook fijn. :Y

Mijn sloffen komen ook van de Bever.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 11 januari 2020 @ 14:54:39 #27
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_190979493
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:30 schreef HPoi het volgende:
Altijd Spaanse sloffen. Enige nadeel dat ze het meestal maar 1 of 2 jaar volhouden.
Ja deze zijn perfect.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 11 januari 2020 @ 14:56:23 #28
459912 FlippingCoin
pi_190979517
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 13:57 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met deze rakkers?

https://www.shoemixx.nl/s(...)toffels-grijs-19931/

Sorel Falcon Ridge.
Nee maar er staat een ijsbeer op dus dat is positief. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_190992629
quote:
Ze zien er heerlijk uit!
pi_190992713
quote:
Nice O+

Heb zelf sloffen van Bert en Ernie, 23 jaar geleden bij de Expo gekocht :D

Vorig jaar nog Elf-sloffen gekocht met matching pyjama.

Paar weken geleden voor een euro sloffen bij Le Marin, was bij mijn ouders en had niks daar.

Verder nog 2 paar huissokken.

Ene kant van mijn huis heeft geen verwarming en de zon schijnt aan die kant ook nooit dus fucking koud daar :(
pi_190992789
De ene keer sloffen, de andere keer pantoffels. Net wat ze op dat moment hebben in mijn maat.
En gewoon goedkope meuk van de Bristol of Scapino, aan gezien sloffen en pantoffels blijkbaar een onweerstaanbare aantrekkingskracht hebben op mijn hond :)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190992816
Ik heb een paar knalroze nepcrocs. In de zomer zonder sokken, in de winter met. Handige is dat je er ook even mee naar buiten kunt ( kat binnenhalen, vuilnis buiten zetten). Ik heb al diverse alternatieven geprobeerd, mijn man vindt ze echt ultiem fugly en ze beginnen na te laten, maar gewone sloffen zijn al snel te warm, gaan snel stinken. Andere nepcrocs zijn te stug en dan nét niet de goeie maat.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_190993510
Snap werkelijk niet waarom mensen nog Ugg en schapenwol sloffen kopen. Iedereen weet toch dat die dingen niet diervriendelijk zijn. Ik ben geen moraalridder maar ik vind dit echt onbegrijpelijk.
  zondag 12 januari 2020 @ 12:56:09 #35
459912 FlippingCoin
pi_190993620
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:48 schreef Granqvist het volgende:
Snap werkelijk niet waarom mensen nog Ugg en schapenwol sloffen kopen. Iedereen weet toch dat die dingen niet diervriendelijk zijn. Ik ben geen moraalridder maar ik vind dit echt onbegrijpelijk.
Oh dat wist ik niet wat dan? :o

Niet dat ik die dingen ooit ga kopen verder. :+
  Spellchecker zondag 12 januari 2020 @ 12:57:36 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190993644
quote:
16s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet wat dan? :o

Niet dat ik die dingen ooit ga kopen verder. :+
https://www.peta.nl/blog/video-het-lelijke-begin-van-uggs/
  zondag 12 januari 2020 @ 13:05:39 #37
459912 FlippingCoin
pi_190993753
quote:
Oh wow wat een walgelijk merk. :r

Inderdaad heel erg bedenkelijk als je daar nog zooi van koopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop