Nee absoluut niet, maar het is wel mooi én grappigquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WátDat moet bij voorbaat al geweldig zijn
Benadert het de genialiteit van Sherlock?
Yep, en waarom doe je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:58 schreef VKV het volgende:
Ik doe voor het eerst aan schilderen op nummer. Men, wat een gepriegel
But why?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:10 schreef VKV het volgende:
[..]
M'n goede voornemen voor dit jaar is een hobby vinden, naast FOK!, die ik wel volhou
Teveel het gevoel dat ik niks heb gedaan. Op m'n werk ook al zoveel computerwerk.quote:
Maar vakjes schilderen is toch ook niks doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:19 schreef VKV het volgende:
[..]
Teveel het gevoel dat ik niks heb gedaan. Op m'n werk ook al zoveel computerwerk.
Daarnaast vroeg ik me af wat mensen doen die dingen zeggen als "op vrijdagavond is mijn avond dat ik effe niks doe, dan kijk ik series". Als het aan mij ligt kijk ik nl. 7 dagen in de week series haha.
Wat doe je dan je avonden?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kijk nooit series. Doodenkele keer een Rail Away of zo. WZEB natuurlijk wel maar ja dat is 6 keer drie kwartier in een jaar
internet. Fok. Darts kijken nu. Aan boekjes werken. Op eBay struinen naar leuke biljetjes. Alleen maar schermwerk dus.quote:
Maar sommige mensen kunnen dat ook met het kijken van series.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ontspannen, opladen, bijtanken, noem het hoe je wilt, is geen verspilde tijd. Dat heb je gewoon nodig af en toe.
Prima tochquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen dat ook met het kijken van series.
Ja maar hoe ziet dat er praktisch gezien uit? TV, lezen, internet, zombilike zitten, Rubik's cuben, piemfriemelen, punniken, wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ontspannen, opladen, bijtanken, noem het hoe je wilt, is geen verspilde tijd. Dat heb je gewoon nodig af en toe.
Seksquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hou het meest van hobby's die languit op de bank uitgevoerd kunnen worden.
Ik doe dit soort dingen eigenlijk ook wel ongeveer. Gewoon internetten en ondertussen kijk ik tv, netflix of youtube.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
internet. Fok. Darts kijken nu. Aan boekjes werken. Op eBay struinen naar leuke biljetjes. Alleen maar schermwerk dus.
zie bovenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar hoe ziet dat er praktisch gezien uit? TV, lezen, internet, zombilike zitten, Rubik's cuben, piemfriemelen, punniken, wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |