abonnement Unibet Coolblue
pi_190971210
Geweldig politicus en visionair ten onrechte gedemoniseerd wat hij toen al zag en zei blijkt nu de harde realiteit te zijn geworden, daarnaast schandalig dat die aanslag op hem en zijn partijleden gewoon in de doofpot is gestopt!!!
pi_190971338
Terechte klacht
pi_190971339
Het is inderdaad wat, weet er verder niet veel van. Maar huilen en terugkijken heeft ook geen zin meer. We moeten ons sterker maken en staan voor elkaar. Eendracht maakt macht.
pi_190971794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:32 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Het is inderdaad wat, weet er verder niet veel van. Maar huilen en terugkijken heeft ook geen zin meer. We moeten ons sterker maken en staan voor elkaar. Eendracht maakt macht.
Eendracht maakt macht. Stem daarom op Europa Totalitair; Terug Naar het Keizerrijk. Één macht, één keizer. Eendracht.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_190971797
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:56 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Eendracht maakt macht. Stem daarom op Europa Totalitair; Terug Naar het Keizerrijk. Één macht, één keizer. Eendracht.
Oké troll.
pi_190971959
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_190975608
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 23:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:atak @:fushia @:pferdfahrer @:wollah @:hamzoef
Janmaat was een triest figuur. Hij heeft ook dat oh zo typische charisma van een boze verzuurde Nederlandse buurman die overal over loopt te klagen.

Dat gezegd hebbende gaat het nergens over hoe hij behandeld is, als we ervan uit zouden gaan dat Nederland een democratie zou zijn. Er zijn zelfs moordaanslagen tegen hem gepleegd, waarbij er niet de indruk gewekt werd dat de gevestigde politiek hier rouwig om was. Het kwam een beetje zo over van, misschien stopt ie dan en dat zou ons wel goed uit komen. Heel democratisch.
De uitspraken die hij destijds deed en toen als heel radicaal gezien werden zijn inmiddels gemeengoed geworden... Dat zegt wel veel.
pi_190975634
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 08:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Janmaat was een triest figuur. Hij heeft ook dat oh zo typische charisma van een boze verzuurde Nederlandse buurman die overal over loopt te klagen.

Dat gezegd hebbende gaat het nergens over hoe hij behandeld is, als we ervan uit zouden gaan dat Nederland een democratie zou zijn. Er zijn zelfs moordaanslagen tegen hem gepleegd, waarbij er niet de indruk gewekt werd dat de gevestigde politiek hier rouwig om was. Het kwam een beetje zo over van, misschien stopt ie dan en dat zou ons wel goed uit komen. Heel democratisch.
De uitspraken die hij destijds deed en toen als heel radicaal gezien werden zijn inmiddels gemeengoed geworden... Dat zegt wel veel.
Wat zegt dat dan?

Dat buitenlanders die hier komen zich aan moeten passen, is dat nou zo verschrikkelijk of onwaar? :X
pi_190975637
Het Pim Fortuyn missen topic maakt veel bij je los he ts?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_190975657
quote:
Deze gast is geradicaliseerd en volkomen gestoord. Roept op twitter op tot het beëindigen van Wierd Duk.
pi_190975912
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 08:58 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Deze gast is geradicaliseerd en volkomen gestoord. Roept op twitter op tot het beëindigen van Wierd Duk.
Indd. Doorgeslagen extreem links gekkie.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_190976962
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 08:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het Pim Fortuyn missen topic maakt veel bij je los he ts?
Denk dat die relnicht meer bij jouw losmaakt.....
  zaterdag 11 januari 2020 @ 11:42:17 #14
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_190976968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:31 schreef kataklysm het volgende:
Terechte klacht
pi_190982735
Hans Janmaat mijn maat !!
pi_190982766
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 19:21 schreef desplorar het volgende:
Hans Janmaat mijn maat !!
Je heet Jan?
  zaterdag 11 januari 2020 @ 19:54:04 #17
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_190983121
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 08:58 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Deze gast is geradicaliseerd en volkomen gestoord. Roept op twitter op tot het beëindigen van Wierd Duk.
Ik lees Van Muiswinkels tweets ook, voor een heerlijk portie ergernis of medelijden. Hij voldoet zo erg aan alle clichés van de linksextremist, dat het bijna een act lijkt. Bij alle issues waarover hij tweet, weet je bij voorbaat zijn standpunt al, hoe onrealistisch dat ook mag zijn voor dat specifieke issue. :')

De man gelooft denk ik ook werkelijk nog steeds dat hij relevant is, of dat zijn woorden enige waarde hebben.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 19:59:41 #18
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190983207
Wat moet deze man het moeilijk gehad hebben.

Hij werd ook net als Fortuyn en Baudet kapot gemaakt door de media, maar toen was internet nog kleiner dan klein.

Oftewel mensen beschikten alleen maar over een krant en het nieuws. Je had geen reden om er aan te twijfelen en het demoniseren zienwe nu pas. Ook begrijpen we nu pas wat het motief is om dergelijke mannen te demoniseren.

Janmaat is volgens mij wel echt van een minder kaliber dan Fortuyn, en had een fascistisch tintje, zo leek het vaak. Maar dat laatste kan mij ook aangepraat zijn door de media in de jaren 90, tijdperk paars, de hoogtijdagen van politieke correctheid.
pi_191003761
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 19:54 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik lees Van Muiswinkels tweets ook, voor een heerlijk portie ergernis of medelijden. Hij voldoet zo erg aan alle clichés van de linksextremist, dat het bijna een act lijkt. Bij alle issues waarover hij tweet, weet je bij voorbaat zijn standpunt al, hoe onrealistisch dat ook mag zijn voor dat specifieke issue. :')

De man gelooft denk ik ook werkelijk nog steeds dat hij relevant is, of dat zijn woorden enige waarde hebben.
Klopt, het is eerder sneu dan echt erg. Ik lees zijn tweets ook weleens als ik me even heerlijk wil ergeren of wil verbazen.
pi_191004387
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 19:54 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik lees Van Muiswinkels tweets ook, voor een heerlijk portie ergernis of medelijden. Hij voldoet zo erg aan alle clichés van de linksextremist, dat het bijna een act lijkt. Bij alle issues waarover hij tweet, weet je bij voorbaat zijn standpunt al, hoe onrealistisch dat ook mag zijn voor dat specifieke issue. :')

De man gelooft denk ik ook werkelijk nog steeds dat hij relevant is, of dat zijn woorden enige waarde hebben.
Als jij het leest is hij blijkbaar relevanter dan je zou vermoeden.
pi_191004500
Tyrrany is tyranny but that's a concession.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:48:18 #23
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_191030788
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 01:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als jij het leest is hij blijkbaar relevanter dan je zou vermoeden.
Nee. Als mensen iets van je lezen, betekent dat niet automatisch dat je relevant bent.
  Tettenkoning dinsdag 14 januari 2020 @ 21:57:47 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191032299
quote:
Muiswinkel. Als je het dan toch over radicale gekken hebt... :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191034236
Van Muiswinkel is goed in imitaties (Kopspijkers) maar een cabaretprogramma van hem heb ik mezelf nog nooit aan durven doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')