Vroeger was het wel awesome, toen het internet nog veel kleiner en je echt verbaasd werd door aankondigingen. E3 2006 was een mooie tijd.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb de lol van E3 nooit begrepen.
In Origins had je al 99% woestijn. Zo kan ik ook een grote game maken inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:16 schreef Drankster het volgende:
Overal lees ik dat AC Ragnarok de grootste map ooit zal hebben maar ik vind die van Oddysey al veel te groot. Bigger is zeker niet better.
Met de nieuwe hardware is dat wel makkelijk te doen. Hoewel je liever een kleinere wereld wil met meer details. Dat gaan we gelukkig wel zienquote:Op maandag 13 januari 2020 20:16 schreef Drankster het volgende:
Overal lees ik dat AC Ragnarok de grootste map ooit zal hebben maar ik vind die van Oddysey al veel te groot. Bigger is zeker niet better.
En dan halverwege je auto total loss rijden en hetzelfde stuk opnieuw moeten rijden met dezelfde kut discussiequote:Op maandag 13 januari 2020 20:34 schreef KennyPowers het volgende:
3/4 van de GTA V map was ook saai
Elke missie van de ene kant naar de andere kant moeten rijden zodat de characters dialogen konden hebben in de auto
Klopt, de map van GTA IV was nog interessanter.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:34 schreef KennyPowers het volgende:
3/4 van de GTA V map was ook saai
Elke missie van de ene kant naar de andere kant moeten rijden zodat de characters dialogen konden hebben in de auto
Maar daar moest ik continu bowlen met m'n neefquote:Op maandag 13 januari 2020 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, de map van GTA IV was nog interessanter.
Grootste AC map?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:16 schreef Drankster het volgende:
Gewoon ophangen die vuile klootzak!quote:Op maandag 13 januari 2020 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar daar moest ik continu bowlen met m'n neef
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
KLB / NikkieTutorials is een trans vrouw
Ik moet nu rente betalen bij ABNquote:Op maandag 13 januari 2020 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks in het NOS Journaal. Straks kondigen ze nog games aan
Ik dacht dat 2dope, Pheno en JIMBOED onze leiders warenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er iets gebeurd met onze leider Barriebar17?
Ik zie dat zijn trofeeën al 2 maanden niet zijn ge-update.
Verzonnen reactiesquote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik moet nu rente betalen bij ABN
Wie is dat hier?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er iets gebeurd met onze leider Barriebar17?
Ik zie dat zijn trofeeën al 2 maanden niet zijn ge-update.
Uiteraard.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik dacht dat 2dope, Pheno en JIMBOED onze leiders waren
Godsallemachtig.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks in het NOS Journaal. Straks kondigen ze nog games aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |