Een remaster van een Wii-game kom op Roy. Super Mario Galaxy oké maar dit....quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat Xenoblade op 29 mei verschijnt dus dan gaat TLOU naar achter ja.
Hier verloor ik net de verbinding met de Dark Souls servers op een cruciaal momentquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:47 schreef KennyPowers het volgende:
Geen stroom, daar gaat m’n avond
Heb m’n halberd geupgrade naar Lifehunt Scythe, best een kutding eigenlijk@:stateofmind
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
Had je de Lordvessel al aan hem gegeven dan?
Over welke gimma hebben jullie het steeds?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:54 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet of je het weet, maar er zijn 2 totaal verborgen (reeks) gebieden.
De eerste (Great Hollow, Ash Lake) is helemaal onderin het moeras van Blighttown. Vanuit die bonfire ga je normaal naar rechts voor Quelaags Domain.
Nu ga je vanaf die bonfire naar links naar die boom.
Ergens is een ruimte, met een Illusionairy Wall, met dáárachter nóg een Illusionairy Wall.
De tweede verborgen area is bij de bonfire van de Darkmoon Tomb in Anor Londo. Achter dat grote standbeeld met dat zwaard.
Hier heb je een ring voor nodig, die te vinden is in The Catacombs.
PS5 On Tourquote:Jason Schreier (Kotaku Splitscreen) : "Sony will have PS5 only titles at launch"
Around 29:04.
More tidbits:
+Jason wants to do (later) raport on PS5 line up
+most third party stuff should be cross gen (AssCreed etc)
+MS is going for "titles on as many devices as possible" approach
https://podcasts.google.c(...)p=6&at=1575634615373
quote:
Dark Souls Remasteredquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Over welke gimma hebben jullie het steeds?
Ik heb gister voor de grap Bloodborne gedownload om de nieuwe interntsnelheid te testen en zit nu serieus te denken om de game te gaan spelen.
Heb nog nooit een SoulsBornEkiro game gespeeld.
Ah zo, ik heb alleen Bloodborne. Is dat een prima game om mee te beginnen of zou ik beter eerst Dark Souls moeten scoren?quote:Op zondag 12 januari 2020 08:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dark Souls Remastered![]()
Als groot fan heb ik alle games destijds al (meerdere keren) gespeeld, maar op een gegeven moment toch weer verkocht.
Sinds enige tijd heb ik alle Dark Souls + Bloodborne games digitaal, met alle dlc.
Ik had alle games die ik wou spelen al gespeeld en toen KennyPowers zei aan Dark Souls Remastered begonnen was, heb ik besloten om dat ook weer eens op te pakken![]()
En weer helemaal hooked![]()
Behoren absoluut tot mijn favoriete games ooit.
Prima game om de smaak mee te pakken te krijgen.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb alleen Bloodborne. Is dat een prima game om mee te beginnen of zou ik beter eerst Dark Souls moeten scoren?
Er is geen relatie tussen bb en ds dus gewoon doen.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb alleen Bloodborne. Is dat een prima game om mee te beginnen of zou ik beter eerst Dark Souls moeten scoren?
Toffe game hequote:Op zondag 12 januari 2020 11:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is geen relatie tussen bb en ds dus gewoon doen.
===
15 uur aangetikt bij Greedfall. Initieel is extreme best lastig. Plus je moet goed opletten met quests. Maar als eenmaal wat levels hebt speelt het lekker weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |