Ik heb een kat, maar dat heeft nooit problemen gegeven eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
Hebben jullie huisdieren die rondlopen? Zo ja zou ik het niet doen, maar aangezien jullie er al een hebben zal dat wel niet?
Ja ik heb er dus om die reden geen. Stel je kat doet op een andere plek dan de bedoeling zijn behoefte, dan trekt die stofzuiger dat door de hele toko heenquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb een kat, maar dat heeft nooit problemen gegeven eigenlijk
Ja, maar dat is echt nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ik heb er dus om die reden geen. Stel je kat doet op een andere plek dan de bedoeling zijn behoefte, dan trekt die stofzuiger dat door de hele toko heen
Het belangrijkste woordje in die zin is nógquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt nog nooit gebeurd.
En als je zelf yoghurt ofzo op de grond hebt laten vallen, dan wordt dat dus ook uitgesmeerd?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ik heb er dus om die reden geen. Stel je kat doet op een andere plek dan de bedoeling zijn behoefte, dan trekt die stofzuiger dat door de hele toko heen
Als je yoghurt op de grond laat vallen dan dweil je dat toch meteen op, dan laat je dat toch niet liggen tot het nacht is en die stofzuiger gaat rijdenquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En als je zelf yoghurt ofzo op de grond hebt laten vallen, dan wordt dat dus ook uitgesmeerd?
Wat een waardeloze dingen dan, alleen als vloer er perfect bij ligt zonder zooi erop. Maar dan is het eigenlijk niet eens echt nodig
Nee, ze zijn bang voor afgronden, dan draaien ze omquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:38 schreef maily het volgende:
Een voor boven en een voor beneden ... heb je dan ook een traphekje voor de stofzuiger?
Ik zie het zo voor mequote:Op donderdag 9 januari 2020 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Precies, die dingen hebben sensoren en vallen dus niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bang voor afgronden, dan draaien ze om
Mwah, hij is hier wel eens van het afstapje gevallen, maar die is wat lastig, want er loopt ook een 20 cm brede rand door richting de open haard, dus ik kan me voorstellen dat hij dan net qua sensoren dacht dat hij veilig was maar qua balans niet meerquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:48 schreef HPoi het volgende:
[..]
Precies, die dingen hebben sensoren en vallen dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |