abonnement Unibet Coolblue
pi_191232706
Ik zou vochtig toiletpapier meenemen :D lekker een frisse Prishanus op die mountain :B
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_191232791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou vochtig toiletpapier meenemen :D lekker een frisse Prishanus op die mountain :B
_O- man3
TEAM BAKSTEEN
  dinsdag 28 januari 2020 @ 14:49:49 #178
442280 Prisha
Moonshine!
pi_191233226
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou vochtig toiletpapier meenemen :D lekker een frisse Prishanus op die mountain :B
heb ik ook. 1 pakje baby billendoekjes en 1 pakje baby toetendoekjes :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_191233905
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 14:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

heb ik ook. 1 pakje baby billendoekjes en 1 pakje baby toetendoekjes :P
O+
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:22:20 #180
370431 drakin
vurig typje
pi_191236578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:08 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gelukkig hoef je er niet in te slapen.

Maar sleep je dit echt allemaal de berg op?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191236630
Ze heeft slaafjes :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:30:29 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_191236684
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:27 schreef Voxs het volgende:
Ze heeft slaafjes :+
handig ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191236783
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:30 schreef drakin het volgende:

[..]

handig ^O^
:Y Tweeledig, ook inkomen voor de sherpa's. Ik sta altijd versteld wat een kracht die mensen hebben. Ook in de Alpen, dan zwoeg je zelf langzaam naar boven met je kekke bergschoenen en zie je de bevoorraders van berghutten je zo voorbij zoeven op gympies en kilo's bepakking op hun rug.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:48:21 #184
370431 drakin
vurig typje
pi_191236890
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:40 schreef Voxs het volgende:

[..]

:Y Tweeledig, ook inkomen voor de sherpa's. Ik sta altijd versteld wat een kracht die mensen hebben. Ook in de Alpen, dan zwoeg je zelf langzaam naar boven met je kekke bergschoenen en zie je de bevoorraders van berghutten je zo voorbij zoeven op gympies en kilo's bepakking op hun rug.
Die hebben meer bergen beklommen dan de meest ervaren bergbeklimmers.

Ze doen volgens mij ook etappes omstebeurten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191236930
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:48 schreef drakin het volgende:

[..]

Die hebben meer bergen beklommen dan de meest ervaren bergbeklimmers.

Ze doen volgens mij ook etappes omstebeurten
Ja volgens mij ook.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:52:11 #186
442280 Prisha
Moonshine!
pi_191236935
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:22 schreef drakin het volgende:

[..]

Gelukkig hoef je er niet in te slapen.

Maar sleep je dit echt allemaal de berg op?
Ha nee. De duffel mag maximaal 15 kg wegen en wordt door een sherpa meegenomen. Zelf heb ik een rugzak van 26 liter waarin alles gaat wat ik die dag nodig zal hebben. Ding weegt gevuld ongeveer 8 a 9 kg. Waarvan een groot gedeelte water. We moeten elke dag minstens 3 liter meenemen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:53:48 #187
442280 Prisha
Moonshine!
pi_191236953
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:48 schreef drakin het volgende:

[..]

Die hebben meer bergen beklommen dan de meest ervaren bergbeklimmers.

Ze doen volgens mij ook etappes omstebeurten
Ik weet dat ze bij het hek van waaruit we de berg opgaan in een rijtje staan te wachten om gekozen te worden om mee te gaan. Degenen die dragen dus. Want de koks en gidsen zijn al wel bekend, die weten vantevoren met welke expeditie ze meegaan.

Bij het hek staan weegschalen, daar wordt ook nauwkeurig alles gewogen, ze mogen niet meer dan 15 kg de berg mee opnemen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_191237044
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik weet dat ze bij het hek van waaruit we de berg opgaan in een rijtje staan te wachten om gekozen te worden om mee te gaan. Degenen die dragen dus. Want de koks en gidsen zijn al wel bekend, die weten vantevoren met welke expeditie ze meegaan.

Bij het hek staan weegschalen, daar wordt ook nauwkeurig alles gewogen, ze mogen niet meer dan 15 kg de berg mee opnemen.
Goed geregeld wbt de max kilo's :Y
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 28 januari 2020 @ 19:03:52 #189
442280 Prisha
Moonshine!
pi_191237085
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:00 schreef Voxs het volgende:

[..]

Goed geregeld wbt de max kilo's :Y
Ja vind ik ook. Het is tweeledig: om ze niet te zwaar te laten dragen uiteraard, maar ook om extra werkgelegenheid te creëren. Per persoon minder dragen betekent dat er meer meegaan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_191237163
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja vind ik ook. Het is tweeledig: om ze niet te zwaar te laten dragen uiteraard, maar ook om extra werkgelegenheid te creëren. Per persoon minder dragen betekent dat er meer meegaan.
ah, kijk, dat is een goede zaak :Y Ik maakte grapje he? Met den slaafjes. Sherpa's zijn afhankelijk van dat werk, dus 1+1 = 2 ^O^

btw: er leken meer kilo's op je bed te liggen, maar er zal vast veel lichtgewicht spul bij zitten :D
Alles naar zin ingepakt?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 28 januari 2020 @ 19:47:38 #191
442280 Prisha
Moonshine!
pi_191237685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:10 schreef Voxs het volgende:

[..]

ah, kijk, dat is een goede zaak :Y Ik maakte grapje he? Met den slaafjes. Sherpa's zijn afhankelijk van dat werk, dus 1+1 = 2 ^O^

btw: er leken meer kilo's op je bed te liggen, maar er zal vast veel lichtgewicht spul bij zitten :D
Alles naar zin ingepakt?
Begreep ik dat het een grapje was :Y Hoewel ik moet eerlijk zeggen, zelf voelde ik me behoorlijk bezwaard eronder bij het idee dat ze dus dat allemaal dragen. Nog steeds een klein beetje. Maar er is me door heel veel mensen verzekerd dat ik dat niet moet zijn. Dat dit werk en inkomsten betekent en dat ze graag die berg op willen.

Het is heel anders dan bijvoorbeeld bij Mount Everest, waar de sherpa's met hun leven spelen. Hier geldt dat niet. Dus....ik probeer me niet bezwaard te voelen.

Ik heb nog niets ingepakt _O-
Wel de boel netjes geordend. Bij elkaar gelegd in nette stapels. Het ziet er al een stuk overzichtelijker uit. Zo dadelijk de boel inpakken in de packing cubes, dan maak ik nog wel een foto. En daarna kan het in de duffel.rugzak

Ik kom er wel. Langzaam :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator dinsdag 28 januari 2020 @ 19:53:38 #192
184769 crew  Deisyy
pi_191237749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:

[..]

Begreep ik dat het een grapje was :Y Hoewel ik moet eerlijk zeggen, zelf voelde ik me behoorlijk bezwaard eronder bij het idee dat ze dus dat allemaal dragen. Nog steeds een klein beetje. Maar er is me door heel veel mensen verzekerd dat ik dat niet moet zijn. Dat dit werk en inkomsten betekent en dat ze graag die berg op willen.

Het is heel anders dan bijvoorbeeld bij Mount Everest, waar de sherpa's met hun leven spelen. Hier geldt dat niet. Dus....ik probeer me niet bezwaard te voelen.

Ik heb nog niets ingepakt _O-
Wel de boel netjes geordend. Bij elkaar gelegd in nette stapels. Het ziet er al een stuk overzichtelijker uit. Zo dadelijk de boel inpakken in de packing cubes, dan maak ik nog wel een foto. En daarna kan het in de duffel.rugzak

Ik kom er wel. Langzaam :P
Langzaam is goed, niets overhaasten ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 28 januari 2020 @ 20:12:12 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_191238052
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik weet dat ze bij het hek van waaruit we de berg opgaan in een rijtje staan te wachten om gekozen te worden om mee te gaan. Degenen die dragen dus. Want de koks en gidsen zijn al wel bekend, die weten vantevoren met welke expeditie ze meegaan.

Bij het hek staan weegschalen, daar wordt ook nauwkeurig alles gewogen, ze mogen niet meer dan 15 kg de berg mee opnemen.
Arbowet ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 28 januari 2020 @ 20:14:34 #194
370431 drakin
vurig typje
pi_191238092
Je kan ook een bedankje meenemen voor je Sherpa, gewoon iets kleins, een mooie kaart met thank you ofzo.

Heten de sjouwmensen daar ook Sherpa? Ik dacht dat dat meer een Nepalees woord was
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 29 januari 2020 @ 12:00:54 #195
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191247061
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:

[..]

Begreep ik dat het een grapje was :Y Hoewel ik moet eerlijk zeggen, zelf voelde ik me behoorlijk bezwaard eronder bij het idee dat ze dus dat allemaal dragen. Nog steeds een klein beetje. Maar er is me door heel veel mensen verzekerd dat ik dat niet moet zijn. Dat dit werk en inkomsten betekent en dat ze graag die berg op willen.

Het is heel anders dan bijvoorbeeld bij Mount Everest, waar de sherpa's met hun leven spelen. Hier geldt dat niet. Dus....ik probeer me niet bezwaard te voelen.

Ik heb nog niets ingepakt _O-
Wel de boel netjes geordend. Bij elkaar gelegd in nette stapels. Het ziet er al een stuk overzichtelijker uit. Zo dadelijk de boel inpakken in de packing cubes, dan maak ik nog wel een foto. En daarna kan het in de duffel.rugzak

Ik kom er wel. Langzaam :P
Niet al te langzaam, morgen is het zover. Dan begint jouw grote avontuur! *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_191247259
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Niet al te langzaam, morgen is het zover. Dan begint jouw grote avontuur! *O*
Het past! Net. *O* _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_191247291
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:

[..]

Begreep ik dat het een grapje was :Y Hoewel ik moet eerlijk zeggen, zelf voelde ik me behoorlijk bezwaard eronder bij het idee dat ze dus dat allemaal dragen. Nog steeds een klein beetje. Maar er is me door heel veel mensen verzekerd dat ik dat niet moet zijn. Dat dit werk en inkomsten betekent en dat ze graag die berg op willen.

Het is heel anders dan bijvoorbeeld bij Mount Everest, waar de sherpa's met hun leven spelen. Hier geldt dat niet. Dus....ik probeer me niet bezwaard te voelen.

Ik heb nog niets ingepakt _O-
Wel de boel netjes geordend. Bij elkaar gelegd in nette stapels. Het ziet er al een stuk overzichtelijker uit. Zo dadelijk de boel inpakken in de packing cubes, dan maak ik nog wel een foto. En daarna kan het in de duffel.rugzak

Ik kom er wel. Langzaam :P
oh sorry, wel gelezen, vergeten te reageren :@

Snap dat je je bezwaard voelde :Y

En lees dat je al ingepakt hebt, en alles past *O*
Hoe laat vertrek je morgen?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 29 januari 2020 @ 12:16:04 #198
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191247293
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het past! Net. *O* _O-
*O* *O* *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_191247382
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:15 schreef Voxs het volgende:

[..]

oh sorry, wel gelezen, vergeten te reageren :@
'
hoeft ook niet ik klets ook maar wat in de ruimte O+
quote:
Snap dat je je bezwaard voelde :Y

En lees dat je al ingepakt hebt, en alles past *O*
Hoe laat vertrek je morgen?
Ik ga vanavond richting mijn zusje, die woont in Leidsche Rijn. Laat mijn auto bij haar staan. En dan morgenochtend om 7:00 met de Schipholtaxi. Vliegtuig vertrekt om 10:15.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_191247410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

'
hoeft ook niet ik klets ook maar wat in de ruimte O+
[..]

Ik ga vanavond richting mijn zusje, die woont in Leidsche Rijn. Laat mijn auto bij haar staan. En dan morgenochtend om 7:00 met de Schipholtaxi. Vliegtuig vertrekt om 10:15.
In de ruimte kletsen mag O+ Ik verlies mijn aandacht soms in de ruimte :+

Dat heb je goed geregeld. Prettig ook dat je niet gelijk de vlucht om 7.00 uur hebt. Iets ontspannender.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')