Kan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:53 schreef valentijn101 het volgende:
Maak er een digitaal bestandje van op je telefoon, ben je van al die doorhalingen af(ook handig als je in de suup staat, zie je meteen wat je nog hebt)
Ook een goeie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:54 schreef Zilverberk het volgende:
Whiteboard, wegvegen wat je er uit haalt.
Doe ik ook. Maar ik wil niet telkens een lade doorspitten om te kijken hoeveel/wat er nog in zit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:58 schreef Basp1 het volgende:
Op de zakjes en bakjes schrijven wat erin zit.
En zijn lade?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brood
Mijn lade (diepvriesfruit, snacks voor lunch)
Koolhydraten
Kruiden, boter, handijsjes
Kliekjes, frituursnacks, barbecuevlees
Vlees
Groente, vis, roomijs.
Hij heeft geen lade nodig. En hij mag ook in mijn lade hoorquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En zijn lade?
Oh, enne... boter??![]()
Nou ja, ik heb in dat excelbestandje o.a. de vriezerinhoud staan. Maar ook boodschappenlijstje, eetplanning en meer van dat. Lijstjesquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Excellijstjes voor wat in je diepvries ligt?
Of ik ben raar, of jullie zijn raar.
Duidelijk, maar weet je dan bv hoeveel porties soepballetjes je in de vriezer hebt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:27 schreef Lienekien het volgende:
Oudste, wat het eerst op moet, vooraan?
Ik heb maar drie lades, waarvan 1 al vol zit met brood, dus ik red het zonder systeem.
Dat is 9 van de 10 keer een enkeltje kliko dus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
Wij hanteren de "Hey schat, dit ligt er nu onderhand wel HEEL lang in he? Wat is het eigenlijk?"-methode!
Kijk, daar ging je alquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:55 schreef Postbus100 het volgende:
M'n hoofd. En misschien een beetje categoriseren (brood bij brood enzo)
Edit: al ging het net mis, bedenk ik me net. Want ik was van mening dat er nog een bak spekjes in de lade lag, maar dat was dus niet zo. Wel nog wat plakken ontbijtspek (dat wist ik achteraf ook wel), dus uiteindelijk heb ik dat maar gebruikt. Is dat ook weer op.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Excellijstjes voor wat in je diepvries ligt?
Of ik ben raar, of jullie zijn raar.
Kunnen jullie een voorbeeld posten van de vriezerinhoud? Ben niet thuis in excel. Wil wel weten hoeveel broodjes ik nog in lade 3 heb bijvoorbeeld (20 pistoletjes gekocht in de bonusquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb in dat excelbestandje o.a. de vriezerinhoud staan. Maar ook boodschappenlijstje, eetplanning en meer van dat. Lijstjes
Waarom wil je dat weten? Dat zie je toch als je het gaat pakken? Wat doet het er toe in welke lade (of in ons geval, in welke van de drie vriezers) het zit?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie een voorbeeld posten van de vriezerinhoud? Ben niet thuis in excel. Wil wel weten hoeveel broodjes ik nog in lade 3 heb bijvoorbeeld (20 pistoletjes gekocht in de bonus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |