abonnement Unibet Coolblue
pi_191046375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 15:51 schreef jsuijker het volgende:

[..]

ik heb zelf onderstaande update. Ik heb alleen geen flauw idee wat voor betalingsregeling en dergelijke overeengekomen zijn. Iemand dit vaker gezien en is zo'n regeling ergens terug te zien? Ik heb ook gemaild met de vraag
[..]

Dit zijn standaard teksten, ik heb een stuk of 7 van dit soort projecten en er staat bij allemaal de zelfde standaard tekst bij.
pi_191046656
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:05 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het een bewuste actie is.
De pitch is terug. Van de update van R*M G*z*ndheidsproducten wordt ik niet vrolijk. Wat mij echter verbaasd is dat KOM er kennelijk vanuit gaat dat zodra je geld afboekt je iedere intentie om het geld terug te halen staakt. Laatste zin. Die relatie zie ik niet direct. Of: ik kijk daar anders tegenaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191046705
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

De pitch is terug. Van de update van R*M G*z*ndheidsproducten wordt ik niet vrolijk. Wat mij echter verbaasd is dat KOM er kennelijk vanuit gaat dat zodra je geld afboekt je iedere intentie om het geld terug te halen staakt. Laatste zin. Die relatie zie ik niet direct. Of: ik kijk daar anders tegenaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel reeel (zeker als het kom betreft) maar niet verstandig dat te communiceren, zal ongetwijfeld ook bij de schuldenaar terecht komen.
pi_191047172
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 15:02 schreef obligataire het volgende:
Lot & Daan + investeringslink

Ik pak deze ook mee, ik was destijds samen met vrouwlief te gast bij 91 Spices (bijzonder prettige kennismaking :) ) en heb vertrouwen in deze ondernemers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb speciaal hiervoor een account aangemaakt op HCN. Woon om de hoek en ken beide zaken, dus die incentive komt zeker goed van pas.
En wie weet is dit een goede start van een uitgebreidere HCN portefeuille
pi_191049773
Goed nieuws van een KOM project.
Er heeft zowaar eentje de eindstreep gehaald.
Romynox heeft zijn laatste termijn netjes voldaan. Succes mannen!
Edit: maar liefst twee zelfs. Ook Agrarisch bedrijf Otten met zijn geiten heeft het gered.


https://www.kapitaalopmaat.nl/Agrarisch-bedrijf-Otten#project
*O*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 17:57 schreef Aalsmeer15 het volgende:
Bij KOM kun je je probleemprojecten weer zien.
Dank voor de update.
Van KOM zelf niets vernomen. Ook geen reactie op mijn e-mail waarin ik vraag waarom deze niet meer beschikbaar waren.
pi_191050086
Nu ik toch even KOM aan het doorlopen ben.
Ik heb daar ook een project dat het opgehaalde geld totaal niet voor het beoogde doel heeft gebruikt. Ik ga bewust maar even niet het bedrijf bij naam noemen, want tot nu toe betalen ze wel netjes elke maand, maar het is wel heel bijzonder dat zo'n investeringsdoel dus ook totaal nietszeggend is. Als je zegt "ik ga met het geld een pand kopen" en daarna gebeurd dat gewoon niet, dan zou je toch verwachten dat een platform ingrijpt? Vooral ook omdat er onderpand beloofd wordt op het te kopen object bij de zekerheden.

Wat zouden jullie in zo'n geval doen. Dit melden bij KOM? of maar zo laten?

[ Bericht 4% gewijzigd door dyna18 op 15-01-2020 22:44:10 ]
pi_191050768
Probleem gevalletje bij FNC: Het Pretpaleis Funverhuur BV is vandaag failliet verklaard. 1 jaar geleden is via FNC ¤ 30.000,-- uitgeleend, af te lossen in 36 maanden (categorie C). Het bedrijf heeft de aflossing van december 2019 nog keurig op tijd betaald.
pi_191051004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:38 schreef dyna18 het volgende:
Nu ik toch even KOM aan het doorlopen ben.
Ik heb daar ook een project dat het opgehaalde geld totaal niet voor het beoogde doel heeft gebruikt. Ik ga bewust maar even niet het bedrijf bij naam noemen, want tot nu toe betalen ze wel netjes elke maand, maar het is wel heel bijzonder dat zo'n investeringsdoel dus ook totaal nietszeggend is. Als je zegt "ik ga met het geld een pand kopen" en daarna gebeurd dat gewoon niet, dan zou je toch verwachten dat een platform ingrijpt? Vooral ook omdat er onderpand beloofd wordt op het te kopen object bij de zekerheden.

Wat zouden jullie in zo'n geval doen. Dit melden bij KOM? of maar zo laten?
Dat is bij KOM van generlei waarde, er wordt gecontroleerd of vastgelegd. Bijvoorbeeld bij L*dge trading comp*ny. Na een paar jaar zijn ze even wezen kijken en waren toen 'blij verrast'dat de chalets, het onderpand, er wel waren,....... tja.
pi_191051016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:21 schreef dyna18 het volgende:
Goed nieuws van een KOM project.
Er heeft zowaar eentje de eindstreep gehaald.
Romynox heeft zijn laatste termijn netjes voldaan. Succes mannen!
Edit: maar liefst twee zelfs. Ook Agrarisch bedrijf Otten met zijn geiten heeft het gered.

[ afbeelding ]
https://www.kapitaalopmaat.nl/Agrarisch-bedrijf-Otten#project
*O*
[..]

Dank voor de update.
Van KOM zelf niets vernomen. Ook geen reactie op mijn e-mail waarin ik vraag waarom deze niet meer beschikbaar waren.
Je krijgt bij KOM verders ook niets te horen dat een project is afgelost. De komende maanden is het elke maand prijs bij mij als ze het volhouden. Nu 9 afgelost, 6 failliet, 20 to go. Geen reden tot vreugde. Ik hoop er zonder kleerscheuren af te komen.
pi_191051022
APOC X gemist, zat in bespreking, en tijdens, lukte het niet om een invest te doen, zoals al eerder door mede-fokkers, agv website problemen.

Maar goed, het aloude devies is, beter een goed project gemist dan in een K.. project ingestapt.

Bij de APOCjes pas ik mijn invest bedrag omlaag aan, om niet teveel risk te hebben in absolute zin, en spreiding over de verschillende flugzeuge te hebben. Voor wat het waard is.

De Hot & Hot A;dam heb ik laten lopen, vanwege de aandeelhouders-structuur.

Wel een druk crowdfund maandje zo met al een stuk of 7 invest en de aflossingen van HCN eind 2019 (7) en die nu uit Den Bosch.

Oh ja, en zomaar een opm, weer een rijtjes woning in A'dam, zie hieronder voorbeeld,

https://www.ad.nl/wonen/w(...)n-belegger~ac45497b/

[ Bericht 9% gewijzigd door peterc op 16-01-2020 10:00:29 ]
pi_191051173
Een ander vraagje. Bij Lendahand staat het Redavia project al een tijdje open. Normaal lopen de beter renderende projecten daar snel vol, maar deze kennelijk niet. Enig idee wat 'men' zou doen bewegen er niet in te stappen? De directe investering hoeft niet per se af te schrikken, en de Sollatek die er nu ook staat (zelfde percentage, ook direct, maar alweer lening nummer #27) vind men kennelijk interessanter.

Ik heb zelf het idee dat bedrijfssystemen interessant zijn, omdat dan ook echt grijze energie naar groen omgezet wordt, terwijl huis-systemen vaak energieverbruik mogelijk maken (goed voor de mensen, weinig waarde voor het milieu). Maar ik twijfel een beetje dus omdat het project zo traag loopt. Inmiddels kan dat ook niet meer echt door de jaarwisseling komen...
pi_191053570
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 00:02 schreef TechLight het volgende:
Een ander vraagje. Bij Lendahand staat het Redavia project al een tijdje open. Normaal lopen de beter renderende projecten daar snel vol, maar deze kennelijk niet. Enig idee wat 'men' zou doen bewegen er niet in te stappen? De directe investering hoeft niet per se af te schrikken, en de Sollatek die er nu ook staat (zelfde percentage, ook direct, maar alweer lening nummer #27) vind men kennelijk interessanter.

Ik heb zelf het idee dat bedrijfssystemen interessant zijn, omdat dan ook echt grijze energie naar groen omgezet wordt, terwijl huis-systemen vaak energieverbruik mogelijk maken (goed voor de mensen, weinig waarde voor het milieu). Maar ik twijfel een beetje dus omdat het project zo traag loopt. Inmiddels kan dat ook niet meer echt door de jaarwisseling komen...
Volgens mij komt het gewoon omdat het bedrag voor Lendahand begrippen erg groot is. Daardoor zijn er waarschijnlijk naast de meest actieve Lendahand investeerders ook heel wat incidentele investeerders nodig om het project vol te krijgen. De vorige tranche had ook bijna drie weken en 886 investeerders nodig om vol te komen.
pi_191053587
VOF Msaada op NLI staat nu open.a
Pecunia non olet
pi_191053590
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:02 schreef obligataire het volgende:
VOF Msaada op NLI staat nu open.a
En is vol. Net te laat. Het lijkt er op dat er ook al via de innercircle geinvesteerd is, want voor de eigen inbreng van 80k zitten al twee investeringen van 10k (even vanuit gaande dat de lijst de chronologische volgorde van investeren weer geven).
pi_191053602
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:02 schreef Mynheer007 het volgende:

[..]

En is vol. Net te laat
Ik was op tijd gelukkig maar het is wel heel hard gegaan.........
Pecunia non olet
pi_191053641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:02 schreef Mynheer007 het volgende:

[..]

En is vol. Net te laat
Ik ook, niet scherp genoeg :N

Maar zoals eerder al gesteld een "duur" maandje tot nu. Er is zowaar keuze, en dat is altijd prettig :)
pi_191054118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 00:02 schreef TechLight het volgende:
Een ander vraagje. Bij Lendahand staat het Redavia project al een tijdje open. Normaal lopen de beter renderende projecten daar snel vol, maar deze kennelijk niet. Enig idee wat 'men' zou doen bewegen er niet in te stappen? De directe investering hoeft niet per se af te schrikken, en de Sollatek die er nu ook staat (zelfde percentage, ook direct, maar alweer lening nummer #27) vind men kennelijk interessanter.

Ik heb zelf het idee dat bedrijfssystemen interessant zijn, omdat dan ook echt grijze energie naar groen omgezet wordt, terwijl huis-systemen vaak energieverbruik mogelijk maken (goed voor de mensen, weinig waarde voor het milieu). Maar ik twijfel een beetje dus omdat het project zo traag loopt. Inmiddels kan dat ook niet meer echt door de jaarwisseling komen...
Bij mij lopen volgende maand de laatste 2 projecten die ik daar heb af, maar ik neem al een hele lange tijd niets meer mee. Het rentepercentage is laag en dan mag er weinig fout gaan. En dat gaat het wel bij sommige partners en LaH kan daar ook niet zoveel mee. Rente/risico is voor mij niet ok, dan liever paar procentpunt meer bij een ander met, naar mijn mening, net zo groot risico.
pi_191054643
City Centre Hotel A'dam HCN & Collin staan open, ik had al voor HCN gekozen via de innerlink
pi_191054651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:53 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

horecacrowdfunding pas op 7,5% met 34 investeerders. Morgen einde van de ochtend zitten ze allebei vol en kan het hotel per 1-2 overgenomen worden.
Op 4 minuten volgestort op HCN
pi_191054729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:07 schreef Bieselke het volgende:

[..]

Op 4 minuten volgestort op HCN
collin ook zoiets
pi_191054755
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:11 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

collin ook zoiets
Maar goed dus dat we hier een innercircle link hadden. :)
Geeft een hoop gemak en rust. :z
pi_191055014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:11 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

collin ook zoiets
Er is echt veel te veel vrij geld. Weet niet echt wat ik er van moet vinden, maar het stuwt de beurs omhoog en zorgt ervoor dat het ook bij cf dringen geblazen is.

Lijkt me dat het op de lange termijn geen gezonde situatie is.
pi_191055169
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:30 schreef Mynheer007 het volgende:

[..]

Er is echt veel te veel vrij geld. Weet niet echt wat ik er van moet vinden, maar het stuwt de beurs omhoog en zorgt ervoor dat het ook bij cf dringen geblazen is.

Lijkt me dat het op de lange termijn geen gezonde situatie is.
Het is maar net wat je "lange" termijn vind. Als de economie in het slop raakt stimuleert de overheid dit meestal met investeringen en subsidies. Nu doet de burger dit onbedoeld omdat je anders geen rendement op je centjes krijgt / je moet gaan betalen voor je spaargeld. Het is wellicht tekenend voor de bankwereld dat zij geen heil zien wat te doen met al dat kapitaal wat zij mogen beheren. Als zij investeren en rendement behalen kunnen ze de spaarder ook rente betalen.

Zolang wij kunnen en willen investeren creëren we werkgelegenheid, wordt er loon verdiend en kunnen schulden worden afbetaald. Laten we dat gewoon nog een hele periode volhouden :P
pi_191055395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:30 schreef Mynheer007 het volgende:
Er is echt veel te veel vrij geld. Weet niet echt wat ik er van moet vinden, maar het stuwt de beurs omhoog en zorgt ervoor dat het ook bij cf dringen geblazen is.
Ruim 300 miljard aan vrij particulier spaargeld dat de psychologisch belangrijke grens van 0% rente-opbrengst nu gaat doorbreken (ABN AMRO voorop). 400 miljoen aan crowdfunding is een minimarkt voor dit zoekende geld. Ik ben bang dat het nog veel meer dringen gaat worden, zeker omdat de beurs- en vastgoedbubbel steeds groter worden.
pi_191055438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:30 schreef Mynheer007 het volgende:

[..]

Er is echt veel te veel vrij geld. Weet niet echt wat ik er van moet vinden, maar het stuwt de beurs omhoog en zorgt ervoor dat het ook bij cf dringen geblazen is.

Lijkt me dat het op de lange termijn geen gezonde situatie is.
Ik denk vooral dat er ook mensen zijn die vanwege de recente 0 van ABN en de media-aandacht daaromtrent nu pas cf ontdekken. Zal langs de andere kant misschien ook de investeringsvraag verhogen.
pi_191055627
Misschien is dit hier al voorbij gekomen en heb ik het gemist.

Klopt het dat ik hier nu vanuit de zelfde aanvrager twee fundings zie welke om hetzelfde object gaan? Eenmaal ingelogd zie ik bij beide dezelfde foto's en tekst welke gebruikt worden voor het project:

- https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=21179
- https://www.crowdrealesta(...)ortefeuille-randstad

Het gaat hier om: Berlage C.V.
pi_191055670
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:07 schreef CFinvestor22 het volgende:
Misschien is dit hier al voorbij gekomen en heb ik het gemist.

Klopt het dat ik hier nu vanuit de zelfde aanvrager twee fundings zie welke om hetzelfde object gaan? Eenmaal ingelogd zie ik bij beide dezelfde foto's en tekst welke gebruikt worden voor het project:

- https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=21179
- https://www.crowdrealesta(...)ortefeuille-randstad

Het gaat hier om: Berlage C.V.
Het is een fake/voorbeeld foto. Het betreft 2 aanvragen van dezelfde ondernemer, maar wel voor verschillende panden. De gebruikte foto lijkt totaal niet op de panden die aangekocht worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door KrekelJapie op 16-01-2020 12:27:51 ]
  donderdag 16 januari 2020 @ 12:41:07 #228
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_191056080
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:01 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]

Volgens mij komt het gewoon omdat het bedrag voor Lendahand begrippen erg groot is. Daardoor zijn er waarschijnlijk naast de meest actieve Lendahand investeerders ook heel wat incidentele investeerders nodig om het project vol te krijgen. De vorige tranche had ook bijna drie weken en 886 investeerders nodig om vol te komen.
19 dagen en 891 investeerders om precies te zijn. De eerste dateert van juli vorig jaar. Volgende maand dus pas eerste uitbetaling. En dan hebben ze intussen drie keer 500K opgehaald.
Dat is ook een verschil met de genoemde Sollatek. Kleinere bedragen, goede afbetaling. Daar heb ik weer een beetje ingelegd.
LAH is bij mij uiteindelijk niet voor het financiële rendement. Maar al te veel verlies wil ik er toch ook niet op lijden. Is overigens ook nog lang niet aan de orde.
pi_191056810
Vandaag is CC/Car Finance 3 ineens terugbetaald *O*

En toch, doe ik dit in de toekomst niet meer. Te veel risico bij bulletleningen wat mij betreft.
Dat zie je wel bij EstateGuru.

Maandelijkse aflossingen verlagen het risico aanzienlijk.
Pecunia non olet
pi_191056895
quote:
quote:
Invest-NL richt zich uitsluitend op investeringen in Nederland met als doel het bevorderen van innovatie en duurzaamheid.
Misschien zullen initiatieven als zonnepanelendelen hier onder leiden, maar voor de rest zal het wel meevallen lijkt me.
pi_191057488
Zijn er meer investeerders die bij HCN van een koude kermis thuiskomen.
Naast de automatische investering van 500 Euro die ik in City center hotel had gedaan had ik een veel hogere inschrijving via de link gedaan en nu kreeg ik van HCN te horen dat dat laatste niet wordt toegewezen vanwege een fout in hun systeem.
pi_191057523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:27 schreef bridgetofar het volgende:
Zijn er meer investeerders die bij HCN van een koude kermis thuiskomen.
Naast de automatische investering van 500 Euro die ik in City center hotel had gedaan had ik een veel hogere inschrijving via de link gedaan en nu kreeg ik van HCN te horen dat dat laatste niet wordt toegewezen vanwege een fout in hun systeem.
Geen probleem gehad, maar heb enkel via de link meegedaan, niet via auto.
pi_191057548
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:27 schreef bridgetofar het volgende:
Zijn er meer investeerders die bij HCN van een koude kermis thuiskomen.
Naast de automatische investering van 500 Euro die ik in City center hotel had gedaan had ik een veel hogere inschrijving via de link gedaan en nu kreeg ik van HCN te horen dat dat laatste niet wordt toegewezen vanwege een fout in hun systeem.
Heb je van beide een bevestiging van de investering ontvangen?
pi_191057803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:30 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Heb je van beide een bevestiging van de investering ontvangen?
Wel van de handmatige en niet van de automatische: dat is het rare. Ik zag dat er in mijn administratie bi j HCN alleen 500 stond en niet 5000 (4500 hand en 500 aut) ik heb toen een mail gestuurd.

Men zegt als antwoord via de mail dat er een fout in hun systeem zat en dat dit wordt gecorrigeerd maar daar heb ik nu niets aan. Men geeft als antwoord: Er is in ons systeem helaas een fout geslopen met betrekking tot handmatig investeren vóórdat automatische investeringen werden toegevoegd. De laatste investering overschrijft de (eerste) handmatige investering.
pi_191057831
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:27 schreef bridgetofar het volgende:
Zijn er meer investeerders die bij HCN van een koude kermis thuiskomen.
Naast de automatische investering van 500 Euro die ik in City center hotel had gedaan had ik een veel hogere inschrijving via de link gedaan en nu kreeg ik van HCN te horen dat dat laatste niet wordt toegewezen vanwege een fout in hun systeem.
Ik heb het niet bij de hand gehad maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat de fout in het systeem is dat de automatische investeringen de eerdere handmatige investeringen van de innercirkellink in je account overschrijven.
pi_191057884
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:48 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb het niet bij de hand gehad maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat de fout in het systeem is dat de automatische investeringen de eerdere handmatige investeringen van de innercirkellink in je account overschrijven.
Dat zou kunnen maar dan zou niemand via de innerlink een toewijzing moeten hebben. Het lijkt me sterk dat er via automatische inschrijving 500000 Euro of meer is ingeschreven. Dan zou al eerder de 5 sterren via automatische inschrijving zijn volgeschreven want dit is een hoger bedrag geweest dan normaal.
pi_191057921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:29 schreef Bieselke het volgende:

[..]

Geen probleem gehad, maar heb enkel via de link meegedaan, niet via auto.
Idem bij mij.
pi_191057992
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:52 schreef bridgetofar het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar dan zou niemand via de innerlink een toewijzing moeten hebben. Het lijkt me sterk dat er via automatische inschrijving 500000 Euro of meer is ingeschreven. Dan zou al eerder de 5 sterren via automatische inschrijving zijn volgeschreven want dit is een hoger bedrag geweest dan normaal.
Deze fout treed vermoedelijk alleen op bij mensen die en de innercirkellink hebben gebruikt en automatisch investeren aan hadden staan. Dat zijn vermoedelijk maar enkele klanten van HCN waaronder dus jij. Wel zuur natuurlijk als je denkt voor een veel hoger bedrag te hebben ingeschreven en dan alleen je automatisch investeren bedrag krijgt. -O-
pi_191058096
Nieuwe SIG in Rotterdam. https://investeren.sameni(...)-amelandseplein-20-a

En eindelijk afmelding Hotel.

Hierbij informeren wij u dat SamenInGeld besloten heeft het project aan de Spoorstraat 124 te Noord-Scharwoude niet meer open te stellen. Er is op onze vragen onvoldoende reactie gekomen. Dit maakt dat SamenInGeld geen andere keuze ziet dan de plaatsing te annuleren.

Men vergeet erbij te vermelden met dank aan de oplettendheid van de crowd! :X

Overigens zit er weer een foute zin in de Pitch van het Amelandseplein. Men schrijft:

De geldlening, welke verstrekt wordt door SamenInGeld, bedraagt ¤ 195.000,00. De volledige lening wordt ingeschreven voor een bedrag van ¤ 205.000,00. Het verschil van ¤ 10.000,00 wordt in een bouwdepot gezet. Hieruit kan, door middel van officiële nota's aangaande de verbouwing, geld worden opgevraagd.

Er moet natuurlijk staan: De geldlening welke verstrekt wordt door SamenInGeld bedraagt ¤ 205.000,00. Van het volledige lening bedrag wordt een bedrag van ¤ 195.000,00 bij aankoop uitgeboekt. Het verschil van ¤ 10.000,00 wordt in een bouwdepot gezet. Hieruit kan, door middel van officiële nota's aangaande de verbouwing, geld worden opgevraagd.

Deze Bram met zijn compagnon is weer een nieuwe OG ster bij SIG. Denk dat ik hem in het kader van de spreiding weer mee ga nemen. Ik probeer niet te veel eieren van dezelfde leningnemer in mijn mandje te leggen.

WOZ waarde loket geeft nu ook waarde per 01-01-2019.

Adres: Amelandseplein 20A
Postcode: 3083 SE
Plaatsnaam: Rotterdam
WOZ-waarde
i
Identificatie: 059900214215
Peildatum WOZ-waarde
01-01-2019 172.000 euro
01-01-2018 156.000 euro
01-01-2017 128.000 euro
01-01-2016 122.000 euro
01-01-2015 120.000 euro

Kenmerken
i
Bouwjaar: 1939
Gebruiksdoel: woonfunctie
Oppervlakte: 104 m²

[ Bericht 23% gewijzigd door NaRegenDeZon op 16-01-2020 15:40:49 ]
pi_191058203
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:58 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Deze fout treed vermoedelijk alleen op bij mensen die en de innercirkellink hebben gebruikt en automatisch investeren aan hadden staan. Dat zijn vermoedelijk maar enkele klanten van HCN waaronder dus jij. Wel zuur natuurlijk als je denkt voor een veel hoger bedrag te hebben ingeschreven en dan alleen je automatisch investeren bedrag krijgt. -O-
Net telefoon van HCN gehad en we zijn tot een oplossing gekomen die voor hen en ook voor mij acceptabel is. De fout in het systeem waardoor dit kon gebeuren zal vermoedelijk snel worden hersteld en zoals ik van HCN gewend ben (een betrouwbaar en accuraat crowdfund) hebben wij voor deze situatie een tevredenstellende oplossing gevonden.
pi_191058363
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 15:15 schreef bridgetofar het volgende:

[..]

Net telefoon van HCN gehad en we zijn tot een oplossing gekomen die voor hen en ook voor mij acceptabel is. De fout in het systeem waardoor dit kon gebeuren zal vermoedelijk snel worden hersteld en zoals ik van HCN gewend ben (een betrouwbaar en accuraat crowdfund) hebben wij voor deze situatie een tevredenstellende oplossing gevonden.
TOP!
pi_191058397
cosmetische schades geldvoorelkaar
pi_191058492
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 15:15 schreef bridgetofar het volgende:

[..]

Net telefoon van HCN gehad en we zijn tot een oplossing gekomen die voor hen en ook voor mij acceptabel is. De fout in het systeem waardoor dit kon gebeuren zal vermoedelijk snel worden hersteld en zoals ik van HCN gewend ben (een betrouwbaar en accuraat crowdfund) hebben wij voor deze situatie een tevredenstellende oplossing gevonden.
^O^
pi_191058864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 15:15 schreef bridgetofar het volgende:

[..]

Net telefoon van HCN gehad en we zijn tot een oplossing gekomen die voor hen en ook voor mij acceptabel is. De fout in het systeem waardoor dit kon gebeuren zal vermoedelijk snel worden hersteld en zoals ik van HCN gewend ben (een betrouwbaar en accuraat crowdfund) hebben wij voor deze situatie een tevredenstellende oplossing gevonden.
Kan je niet even regelen dat je bij een volgend goed project even een investeringslink krijgt om te testen of het nu wel gaat?(en als je die link dan toch hebt...)
pi_191058970
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:00 schreef Mynheer007 het volgende:

[..]

Kan je niet even regelen dat je bij een volgend goed project even een investeringslink krijgt om te testen of het nu wel gaat?(en als je die link dan toch hebt...)
Ik heb na het gesprek hen al een mail gestuurd met de mededeling dat ik met de geboden oplossing tevreden ben en ik kom daar dan ook niet op terug.
pi_191059108
Naast groen en rood heeft KoM nu ook geel als status kleur van de projecten:

quote:
Wij hebben eind vorig jaar een software update uitgevoerd om tussen de kleuren groen (gefinancierd) en rood (afgeboekt) bij een project nog een andere kleur te introduceren voor elke betalingsachterstand van meer dan 90 dagen. De status krijgt bij ons de naam voorzien en de kleur geel. Binnen deze status hoeft geen sprake te zijn incasso maatregelen of een afboeking. Hiervoor verwijzen wij naar de overige updates.

De communicatie over dit project met een status geel / voorziening loopt via Stichting Zekerheden Kapitaal op Maat.

Wij hopen hiermee de informatie voorziening richting de investeerders te verbeteren.
pi_191059233
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:18 schreef Horsemen het volgende:
Naast groen en rood heeft KoM nu ook geel als status kleur van de projecten:
[..]

Mijn overzicht is nu inderdaad een stuk geler geworden... :G
pi_191062035
Amsterdam stelt woonplicht in voor nieuwbouw

Amsterdam legt het doorverhuren van nieuwbouwkoopwoningen aan banden en komt met een zogenoemde zelfwoonplicht. Op die manier wil de gemeente beleggers die woningen opkopen en doorverhuren, buitenspel zetten.

https://www.vastgoedactue(...)1a4f923214-110022289
pi_191064117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 15:08 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe SIG in Rotterdam. https://investeren.sameni(...)-amelandseplein-20-a

En eindelijk afmelding Hotel.

Hierbij informeren wij u dat SamenInGeld besloten heeft het project aan de Spoorstraat 124 te Noord-Scharwoude niet meer open te stellen. Er is op onze vragen onvoldoende reactie gekomen. Dit maakt dat SamenInGeld geen andere keuze ziet dan de plaatsing te annuleren.

Men vergeet erbij te vermelden met dank aan de oplettendheid van de crowd! :X

Overigens zit er weer een foute zin in de Pitch van het Amelandseplein. Men schrijft:

De geldlening, welke verstrekt wordt door SamenInGeld, bedraagt ¤ 195.000,00. De volledige lening wordt ingeschreven voor een bedrag van ¤ 205.000,00. Het verschil van ¤ 10.000,00 wordt in een bouwdepot gezet. Hieruit kan, door middel van officiële nota's aangaande de verbouwing, geld worden opgevraagd.

Er moet natuurlijk staan: De geldlening welke verstrekt wordt door SamenInGeld bedraagt ¤ 205.000,00. Van het volledige lening bedrag wordt een bedrag van ¤ 195.000,00 bij aankoop uitgeboekt. Het verschil van ¤ 10.000,00 wordt in een bouwdepot gezet. Hieruit kan, door middel van officiële nota's aangaande de verbouwing, geld worden opgevraagd.

Deze Bram met zijn compagnon is weer een nieuwe OG ster bij SIG. Denk dat ik hem in het kader van de spreiding weer mee ga nemen. Ik probeer niet te veel eieren van dezelfde leningnemer in mijn mandje te leggen.

WOZ waarde loket geeft nu ook waarde per 01-01-2019.

Adres: Amelandseplein 20A
Postcode: 3083 SE
Plaatsnaam: Rotterdam
WOZ-waarde
i
Identificatie: 059900214215
Peildatum WOZ-waarde
01-01-2019 172.000 euro
01-01-2018 156.000 euro
01-01-2017 128.000 euro
01-01-2016 122.000 euro
01-01-2015 120.000 euro

Kenmerken
i
Bouwjaar: 1939
Gebruiksdoel: woonfunctie
Oppervlakte: 104 m²
Deze ga ik ook meepakken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')