quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Marco en Leontine wonen niet meer samen
Tja
True, maar alles bij elkaar opgeteld ben ik sceptisch.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:39 schreef Lienekien het volgende:
Ze ontkennen het, hè?
Een half jaar terug precies zo’n gerucht over Yvon Jaspers. Bleek vervolgens ook niet te kloppen.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar alles bij elkaar opgeteld ben ik sceptisch.
quote:
De waarheid graag!quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Marco en Leontine wonen niet meer samen
Tja
Kom op, Leontien was onze ontzettend leuke bordjesomdraaister bij het Rad van Fortuin. Iedereen hield van haar.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft best leuke uitgezocht ja. Leuker dan Leontien ooit was eigenlijk
Precies. Vind haar nog steeds een mooie vrouw.quote:Op donderdag 16 januari 2020 07:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kom op, Leontien was onze ontzettend leuke bordjesomdraaister bij het Rad van Fortuin. Iedereen hield van haar.
Ik kreeg even de indruk dat ik grootse verhalen had gemist, maar Ik begrijp nu dat Iris en Maan de verhalen waren.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er gaat toch een verhaal over Maan?
Die is zo jong, dat ‘pap lusten’ mij nogal accuraat lijkt.
Ja Smallish, je ziet, het kan snel gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:40 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik kreeg even de indruk dat ik grootse verhalen had gemist, maar Ik begrijp nu dat Iris en Maan de verhalen waren.
En nu wonen Leontien en Marco kennelijk ook al niet meer samen, jemig...
quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Allemaal aannames uiteraard, maar ze zijn best reëel
Kan hij die dramateksten er dan nog wel zonder snikken uit krijgen op het podium?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch doodzonde als zou Marco en Leontine uit elkaar gaan😕.
Doodzonde, echt?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk om te zien was ze wel ja. Maar dat zijn die andere 2 ook en die hebben volgens mij net wat meer inhoudquote:Op donderdag 16 januari 2020 07:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kom op, Leontien was onze ontzettend leuke bordjesomdraaister bij het Rad van Fortuin. Iedereen hield van haar.
Maan lijkt me ook niet bepaald veen helder lichtje.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk om te zien was ze wel ja. Maar dat zijn die andere 2 ook en die hebben volgens mij net wat meer inhoud
Volle maan geeft toch echt veel licht hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maan lijkt me ook niet bepaald veen helder lichtje.
T'is een wat naïef ding (vermoed ik iig), maar wél een gymnasium-meisje.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maan lijkt me ook niet bepaald veen helder lichtje.
Ja doodzondequote:Op donderdag 16 januari 2020 13:25 schreef Noek het volgende:
Doodzonde, echt?
Marco kan samen met John naar Ibiza om uit te huilen, even slikken en weer doorgaan.
Leontien kan ergens hip in Amsterdam gaan hokken met Leco terwijl ze samen lekker veel theetjes drinken en door de Beau Monde bladeren.
Wat een koppel van niets.
Hoezo? Misschien komt er wel allemaal dirt naar boven, dat is alleen maar aan te moedigen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Die zijn wel geil vaakquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
T'is een wat naïef ding (vermoed ik iig), maar wél een gymnasium-meisje.
Toen het nog een smal treintje was of ala vrachttrein?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat Leontien achter wat meer slippertjes is gekomen en haar biezen heeft gepakt. Of ze heeft Marco aan de deur gezet, dat kan ook. Marco heeft veel vaker buiten de pot gepist dan dat wij denken. Van Trijntje Oosterhuis zou ik ook niet gek opkijken.
Allemaal aannames uiteraard, maar ze zijn best reëel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |