Die eerste is Nathan zeker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze is de eerste (nou ja, eigenlijk tweede) kandidaat die ik afstreep als mol.
Eigenlijk juist vanwege haar achtergrond. En ook teveel een kopie van de vorige mol.
Kans is aanwezig dat ik ernaast zit, maar tenzij de afleveringen me iets anders vertellen zal ik het zo laten.
Wel denk ik dat ze heel populair gaat zijn qua verdenkingen.
Dat zou je denken en het lijkt me onwaarschijnlijk maar ik wil het niet uitsluiten.quote:
En nu op Jaike 👍🏼quote:Op zondag 12 januari 2020 13:32 schreef Grumpey het volgende:
Jaike of Claes, waarbij ik nu vooral Claes verdenk, maar bij de eerste aflevering mag je nog wel een reserve hebben vind ik
Ja, daar begint het wel naar uit te zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef Moira het volgende:
Voor nu (voorafgaand aan aflevering 2) zeg ik Miljuschka, Buddy of misschien toch Rob.
Of misschien toch een van de andere 6 maar voor nu vermoed ik 1 van bovenstaande.
Maar zij was echt wel oprecht boos na die kanon opdracht.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:15 schreef EmReniim het volgende:
Jaike. Lijkt te acteren. En ze liet de anderen wel heel makkelijk wegkomen met meerdere foto's maken.
Waarbij zij een electrasnoer die niet in de war was moest verplaatsen en nadat haar maatje even weg was dat snoer opeens vol knopen zat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar zij was echt wel oprecht boos na die kanon opdracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |