abonnement Unibet Coolblue
pi_190952242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D wou je Trump hier ook de schuld van geven?
Tsja. Het is oud materiaal omdat ze van de VS geen nieuw mochten kopen. Het stond aan omdat de VS zonodig een van hun regeringsleiders met een raket moest ombrengen.

Best moeilijk om de VS NIET als medeverantwoordelijk te zien ;)

Er van uitgaande dat er werkelijk sprake is van neerschieten.
pi_190952275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En wat de consequenties daarvan gaan zijn.
Ja precies.
Eén ding is zeker. Mocht Iran inderdaad volgens onderzoeken dit vliegtuig bewust of onbewust uit de lucht hebben geschoten kunnen ze geen kant meer op wat betreft militair gebied en zullen eventuele westerse interventies natuurlijk veel breder gesteund worden....

Als t echt allemaal per ongeluk is gegaan hoop ik dat iedereen zich afvraagt waar ze mee bezig zijn en de boel de boel laten.... MAAR de VS zit daar niet voor niets he...

Smerig spel.
pi_190952354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:24 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)boeing-neergeschoten

Nou als dit artikel klopt is het neergeschoten door Iran.

Want ik hou ook nog een slag om de arm.
Het zal vast niet door een simpele technische storing zijn neergestort maar ik ben allerminst overtuigt dat het de directe verantwoordelijkheid van de Iraanse staat betreft.
Afgezien van een 'ongeluk'
pi_190952403
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 17:43 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Amerikaanse militairen en sjiitische milities staan weer tegenover elkaar in Irak.
De bestorming van de Amerikaanse ambassade in Irak (Soleimani zou daarachter zitten) door sharia- militieleden was de directe aanleiding voor de Amerikaanse drone-aanslag op de Iraanse militair luitenant-generaal Qassem Soleimani. Hij was de architect en bestuurder van de Iraanse terreurcampagne in het Midden-Oosten en verantwoordelijk, direct of indirect, voor de dood van talloze onschuldige mensen. De Amerikanen houden de generaal al decennia verantwoordelijk voor vele aanslagen op Amerikaanse doelen in het Midden-Oosten en elders, waarbij vele tientallen Amerikanen zijn omgekomen, zowel militairen als burgers. Door de acties van Irakese milities was hij verantwoordelijk voor de dood van honderden Amerikaanse militairen. Soleimani wordt verantwoordelijkheid gehouden voor aanslagen in onder meer Thailand, New Delhi, Lagos, Nairobi, Buenos Aires, Israël en Europa. En dat naast zijn gebruikelijke werkzaamheden als generaal van de Al- Quds-brigades en contactpersoon voor terroristische groeperingen als Hezbollah en Hamas…

> https://zlj13051967.wordp(...)en-vermoorde-mensen/
Vergeet daarbij ook niet dat Soleimani de eerste, tweede en derde wereldoorlog is begonnen, de kruistochten en de Chinese burgeroorlog, en verantwoordelijk wordt gehouden voor de klimaatverandering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190952511
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:31 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het zal vast niet door een simpele technische storing zijn neergestort maar ik ben allerminst overtuigt dat het de directe verantwoordelijkheid van de Iraanse staat betreft.
Afgezien van een 'ongeluk'
Fals Flag kan natuurlijk ook
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:42:08 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190952520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:31 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het zal vast niet door een simpele technische storing zijn neergestort maar ik ben allerminst overtuigt dat het de directe verantwoordelijkheid van de Iraanse staat betreft.
Afgezien van een 'ongeluk'
ook al is het per ongeluk zijn ze nog wel direct verantwoordelijk
pi_190952582
Simpel voorbeeld van t beeld dat ik persoonlijk ongeveer bij deze situatie heb:

Boer 1 en Boer 2 zijn buurmannen en zijn allebei boer.

Je hebt Boer 1.(Rijke boer) en de buurman is Boer 2(Arme boer) arme boer heeft echter wel een minerale grond.

Rijke boer komt bij arme boer op het land en zet daar een stal neer. Om enkele opstandige koeien te verzorgen en tegelijkertijd mag hij enkele koeien melken tegen betaling, om deze koeien te beschermen maakt hij een geeapend fort van deze stal.

De arme boer ontvangt die betaling. Arme boer heeft echter gezin. Gezin is t niet eens met de gang van zaken want zij zien niets van t geld dat arme boer van rijke boer ontvangt.

T gezin vd arme boer wil de rijke boer weg hebben.
Rijke boer heeft echter betaald voor zijn plek en redenen dat hij daar weg zou moeten zijn tegen dovemansoren bestemd.
Hij zal de minerale grond vd arme boer naar boven halen en zijn melkbare koeien melken.

Volgens hem is dat recht door economie.

T gezin ziet dat recht van economie niet omdat hun economisch alles behalve rechtvaardigheid zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door HetDonkertAan op 09-01-2020 18:53:21 ]
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:51:26 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190952649
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef HetDonkertAan het volgende:
Simpel voorbeeld van t beeld dat ik persoonlijk ongeveer bij deze situatie heb:

Boer 1 en Boer 2 zijn buurmannen en zijn allebei boer.

wow _O-
pi_190952696
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En wat de consequenties daarvan gaan zijn.
Als het per ongeluk was denk ik dat de consequenties voor Iran wel mee gaan vallen.
pi_190952728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als het per ongeluk was denk ik dat de consequenties voor Iran wel mee gaan vallen.
Maar hoe ga je bewijzen dat het per ongeluk was?

Iran heeft geluk dat er geen Amerikaanse passagiers waren op de vlucht :X
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:57:14 #61
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190952736
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als het per ongeluk was denk ik dat de consequenties voor Iran wel mee gaan vallen.
Ik hoop het echt. Ze zijn wel keihard aan het ontkennen dat ze er iets mee te maken hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190952754
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:34 schreef VoorbijgangerX het volgende:

[..]

Vergeet daarbij ook niet dat Soleimani de eerste, tweede en derde wereldoorlog is begonnen, de kruistochten en de Chinese burgeroorlog, en verantwoordelijk wordt gehouden voor de klimaatverandering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De één zn terrorist is de ander zn vijheidsstrijder, dat is wel zo ja.
Krapuul ziet het bijvoorbeeld heel anders :


“‘tis of the duvel ermee speult” was een tijd geleden een gevleugelde gezegde in bepaalde kringen; de gezegde kan weer van stal gehaald worden, nadat een Iraanse Majoor-Generaal vermoord werd op het internationale vliegveld van Bagdad. Het moet toch echt niet gekker worden. Hoe is het in vredesnaam – wel een vreemd woord in deze context – mogelijk dat de yankees in Bagdad een Iraanse hoge militair zo maar ombrengen!

Vandaag kregen we het verschrikkelijke nieuws – een schandaal dat het zo maar gebeurt – te horen dat Qasem Soleimani vermoord werd door een aanval van een Amerikaanse drone.
In de tegenwoordige tijd zijn de yankees gewoon bezig hun tegenstanders op de wereld uit te schakelen; in dit geval nadat ze het gerucht hadden vernomen – juiste zin is: nadat hun inlichtingendiensten een bericht hadden afgeluisterd – dat generaal Soleimani mogelijk iets van plan zou zijn geweest.
Qasem Soleimani – afkomstig uit een bescheiden achtergrond – was een Iraanse majoor-generaal in de Islamitische Revolutionaire Garde en sinds 1998 commandant van zijn Quds Force. Westers media schrijven er dan meestal achter dat de Quds Force primair verantwoordelijk waren voor extraterritoriale militaire en clandestiene operaties.

> https://www.krapuul.nl/blog/2743889/the-devil-rules-the-world/

Eigenlijk maakt het niet eens uit welke kant men kiest maar aan welke kant men zit.
Of denkt Krapuul dat als er een ayatolah-raket richting Nijmegen vliegt dat dan hun kraakpand heel blijft ?
shift-knop defekt
pi_190952760
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

ook al is het per ongeluk zijn ze nog wel direct verantwoordelijk
Omdat het op hun grond is wel ja.
Maar qua moderne militaire technieken kan er van alles gaande zijn.
pi_190952785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Maar hoe ga je bewijzen dat het per ongeluk was?

Iran heeft geluk dat er geen Amerikaanse passagiers waren op de vlucht :X
Hoe ga je bewijzen dat het expres was?
Gezien Flight 655 zijn de Amerikanen wel de laatsten die hier iets over mogen zeggen. :+
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:02:28 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190952808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Omdat het op hun grond is wel ja.
Maar qua moderne militaire technieken kan er van alles gaande zijn.
je bedoelt dat een ander (land) dan Iran dit gedaan zou kunnen hebben?
pi_190952816
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

je bedoelt dat een ander (land) dan Iran dit gedaan zou kunnen hebben?
Dat is inderdaad wat ik bedoel.
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:04:00 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190952821
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:03 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat ik bedoel.
farfetched wel
pi_190952843
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

farfetched wel
Klopt.
pi_190952881
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik hoop het echt. Ze zijn wel keihard aan het ontkennen dat ze er iets mee te maken hebben.
Dat zou ik niet al te serieus nemen, ze hebben ook 80 Amerikanen gedood :')
pi_190952895
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

farfetched wel
Niet echt, zie Bijv. de Mossad er wel voor aan om Iran, uitgerekend praktisch tijdens de raketaanval op een amerikaanse basis, extra in een slecht daglicht te zetten.

Of de Amerikanen die daar al een bommetje op dat vliegtuig hadden geplaatst.

Iran wat een vliegtuig neerschiet letterlijk minuten nadat het opsteeg vanuit Teheran, dus dan is het net opgestegen, is super onwaarschijnlijk en ook technisch nogal lastig.

Je hebt dan nog niks op de radar, ook zonder radar komt het qua richting, afmeting, signatuur nergens mee overeen qua dreiging.

Het sluit natuurlijk niets 100% uit, maar ik ga voorlopig van een dom ongeluk op een extra ongelukkig moment uit.
pi_190952923
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

je bedoelt dat een ander (land) dan Iran dit gedaan zou kunnen hebben?
Wat denk jij? Ongelukje of niet?
pi_190953030
Iran, samen met andere islamitische landen (zoals Turkije, Qatar, Maleisië, Indonesië, enz.), is druk bezig met het veel harder treffen van de VS dan door Amerikaanse soldaten te doden. Ze zijn bezig met de zogenaamde gold dinar om te gebruiken als handelsmunt onderling en ter vervanging van de bloed-olie-dollar. De droom van Qadhafi is niet met Qadhafi gestorven. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat de VS Iran aan het uitlokken is.


pi_190953048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Mmmh Iran schiet per ongeluk dat vliegtuig uit de lucht....
Ik weet het niet. Wellicht wordt er een smerig spel gespeeld.
Vanwege de spanning had de Iraanse militaire leiding het afweergeschut dit keer te licht afgesteld op eventuele Amerikaanse drones.
pi_190953310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als het per ongeluk was denk ik dat de consequenties voor Iran wel mee gaan vallen.
Ik geloof wel dat het per ongeluk was maar ook dat het door een raket komt.

Hoe vaak vallen er Boeings uit de lucht (de MAX even niet meegerekend) en hoe groot is de kans dat het spontaan gebeurt boven een land dat net in verhoogde paraatheid is?

Ik schat de kans wel op 99,99 dat het een raket was.
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:36:41 #75
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190953359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Niet echt, zie Bijv. de Mossad er wel voor aan om Iran, uitgerekend praktisch tijdens de raketaanval op een amerikaanse basis, extra in een slecht daglicht te zetten.

Of de Amerikanen die daar al een bommetje op dat vliegtuig hadden geplaatst.

Iran wat een vliegtuig neerschiet letterlijk minuten nadat het opsteeg vanuit Teheran, dus dan is het net opgestegen, is super onwaarschijnlijk en ook technisch nogal lastig.

Je hebt dan nog niks op de radar, ook zonder radar komt het qua richting, afmeting, signatuur nergens mee overeen qua dreiging.

Het sluit natuurlijk niets 100% uit, maar ik ga voorlopig van een dom ongeluk op een extra ongelukkig moment uit.
Hoog aluhoedje gehalte.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:46:09 #76
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_190953536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Niet echt, zie Bijv. de Mossad er wel voor aan om Iran, uitgerekend praktisch tijdens de raketaanval op een amerikaanse basis, extra in een slecht daglicht te zetten.

Of de Amerikanen die daar al een bommetje op dat vliegtuig hadden geplaatst.

Iran wat een vliegtuig neerschiet letterlijk minuten nadat het opsteeg vanuit Teheran, dus dan is het net opgestegen, is super onwaarschijnlijk en ook technisch nogal lastig.

Je hebt dan nog niks op de radar, ook zonder radar komt het qua richting, afmeting, signatuur nergens mee overeen qua dreiging.

Het sluit natuurlijk niets 100% uit, maar ik ga voorlopig van een dom ongeluk op een extra ongelukkig moment uit.
Lol. Een 737 heb je het over he? Die landen en stijgen niet op de gok.
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:47:59 #77
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190953575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:25 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Tsja. Het is oud materiaal omdat ze van de VS geen nieuw mochten kopen. Het stond aan omdat de VS zonodig een van hun regeringsleiders met een raket moest ombrengen.

Best moeilijk om de VS NIET als medeverantwoordelijk te zien ;)

Er van uitgaande dat er werkelijk sprake is van neerschieten.
Je moet echt helemaal verknipt in je hoofd zijn om de schuld van het neerhalen van dit vliegtuig in de schoenen van het wapenbeleid van de VS te schuiven :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:49:20 #78
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_190953604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je moet echt helemaal verknipt in je hoofd zijn om de schuld van het neerhalen van dit vliegtuig in de schoenen van het wapenbeleid van de VS te schuiven :D
Rationeel valt er hier helemaal niks meer te halen. Alles ligt aan Amerika.
pi_190953945
spectatorindex twitterde op donderdag 09-01-2020 om 19:58:40 BREAKING: Rocket lands near US forces north of Baghdad, but no injuries or fatalities reported. reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 9 januari 2020 @ 20:27:34 #80
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_190954292
https://nos.nl/artikel/23(...)-raketaanvallen.html

Iraanse commandant wil doorgaan met rakeaanvallen...

quote:
Commandant Amir Ali Hajizadeh zei dat de tegenaanval gisteren op twee militaire bases in Irak niet bedoeld waren om Amerikaanse troepen te doden, maar om de "militaire machine" van de VS te treffen. Volgens Hajizadeh is het ultieme doel van toekomstige Iraanse raketaanvallen het beëindigen van de Amerikaanse militaire aanwezigheid in het Midden-Oosten. Dat zou de "terechte wraak" zijn voor de Amerikaanse liquidatie van Iraanse generaal Qassem Soleimani, zei hij.

Tsja... beetje ongeloofwaardig nu. Ik vraag me nu eerder af; hoeveel Iraanse doden gaan er dit keer vallen door incompetentie.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 9 januari 2020 @ 20:31:07 #81
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190954369
quote:
18s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:08 schreef Ali_boo het volgende:
spectatorindex twitterde op donderdag 09-01-2020 om 19:58:40 BREAKING: Rocket lands near US forces north of Baghdad, but no injuries or fatalities reported. reageer retweet
Iran moet eens ophouden met zoveel CO2 de lucht in de gooien zonder reden :r
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190954901
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iran moet eens ophouden met zoveel CO2 de lucht in de gooien zonder reden :r
[ afbeelding ]
Nou ze hebben aangekondigd dat dit slechts het begin is en dat er nog vele aanvallen zullen volgen

Misschien zien we een dag dat ze daadwerkelijk iets raken _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_190954969
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou ze hebben aangekondigd dat dit slechts het begin is en dat er nog vele aanvallen zullen volgen

Misschien zien we een dag dat ze daadwerkelijk iets raken _O-
Wens ze veel succes. Één Amerikaans burger met een blauwe plek of erger betekent een totale oorlog ben ik bang :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_190955583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wens ze veel succes. Één Amerikaans burger met een blauwe plek of erger betekent een totale oorlog ben ik bang :')
Vaak bi-j te bange.
Vakman pur sang
pi_190955601
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vaak bi-j te bange.
Dat klopt. Maar met beroepsidioot Trump aan de macht, acht ik alles mogelijk :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_190956113
ajaltamimi twitterde op donderdag 09-01-2020 om 20:05:00 In this week's issue of its al-Naba' newsletter, Islamic State portrays killing of Qasim Soleimani and Abu Mahdi al-Mohandis as God's act and revenge for the believers https://t.co/ZREFroLzLB reageer retweet
IS viert dood Soleimani... Trump is ook blij met dood Soleimani. Coincidence?

pi_190956149
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou ze hebben aangekondigd dat dit slechts het begin is en dat er nog vele aanvallen zullen volgen

Misschien zien we een dag dat ze daadwerkelijk iets raken _O-
Die is gewoon een boodschap aan de VS. Ze willen juist niets raken. Ze hadden daar met overmacht ook naar binnen kunnen wandelen.
pi_190957052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hoe ga je bewijzen dat het expres was?
Gezien Flight 655 zijn de Amerikanen wel de laatsten die hier iets over mogen zeggen. :+
Onzin, hetzelfde dat Duitsers ook gewoon mogen oordelen over misdaden tegen de mensheid.
  donderdag 9 januari 2020 @ 23:46:04 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190958271
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die is gewoon een boodschap aan de VS. Ze willen juist niets raken. Ze hadden daar met overmacht ook naar binnen kunnen wandelen.
:+
pi_190959075
Over de auteur :
Katiana Kayvantash
Iraans-Nederlandse

De uitschakeling van Qasem Soleimani heeft een trieste werkelijkheid blootgelegd; namelijk dat de Nederlandse media volledig bereid zijn om hun ziel te verkopen aan welke Trump-tegenstander dan ook.
Zelfs als deze tegenstander een narcistische, islamitische massamoordenaar, kindermoordenaar, verkrachter en terrorist is. Wederom is in de afgelopen week bewezen dat de media zowel op moreel als ethisch gebied volledig verdorven zijn.

Terwijl Nederland nog niet bekomen was van de walgelijke heiligverklaring door de NPO van IS-terrorist Laura H., deed de NOS er nog een behoorlijke schep bovenop door afgelopen vrijdag – en de dagen erna – Qasem Soleimani de hemel in te prijzen. In haar item over de dood van de grootste bloedhond aller tijden en Chief Terrorist van het islamitische regime, beweerde de NOS onder andere dat Soleimani een ongekende populariteit genoot in zowel Irak als Iran.

Gevreesd
Het is inderdaad zo dat zijn naam in beide landen bij ieder huishouden bekend is, maar niet omdat hij zo geliefd en gerespecteerd was, zoals de media continu impliceren, maar zeer gevreesd. Bij de Iraanse burgers die volgens onze media zo dol op Soleimani waren en hem aanbaden, staat hij bekend als de “slager van het Midden-Oosten”, de “Eichmann” en de “Franco van Iran”, de “pimp van Khamenei” en nog veel meer.

De dagelijkse protesten die sinds afgelopen oktober in Irak gaande zijn wegens de invloed van Soleimani binnen de Iraakse regering, laten het werkelijke sentiment van de burgers zien. De ontevredenheid bij hen is zó hoog dat zij billboards en foto’s van Khamenei en de vlag van het Iraanse regime in de fik staken. Vorige maand hebben ze zelfs het Iraanse consulaat in de sjiietische heilige stad Najaf bestormd en in vuur en vlam gezet, waarna de Iraanse diplomaten via de achterdeur ternauwernood zijn ontsnapt.

Protesten neergeslagen
Soleimani vloog halsoverkop naar Bagdad om veiligheidsambtenaren te instrueren. Hij riep op tot een hardhandige aanpak tegen demonstranten: “Wij in Iran weten hoe we met protesten moeten omgaan”. De milities van Soleimani (PMF) en Iraakse regeringstroepen hebben toen meer dan 400 Irakezen gedood en ongeveer 20.000 anderen verwond. Daarbij instrueerde Soleimani hen om de aanvallen op Amerikaanse doelen in het land op te voeren met behulp van geavanceerde nieuwe wapens geleverd door Iran.

De onbeschaamde NOS – en de rest van onze linkse terroristenfluisteraars in de media – portretteren Soleimani op een sympathieke toon als een martelaar die opdracht had om de buitenlandse invloed van Iran te vergroten. Als je het niet beter wist, zou je denken dat Trump ten onrechte een charismatische humanitaire netwerker, die namens Khamenei als een soort zendeling vrede en liefde in het Midden Oosten verspreidde, zomaar heeft omgelegd.

Terreurnetwerk

[..]

Zo gedenken de Nederlandse MSM hem als een Iraanse internationale beroemdheid, terwijl hij voor de burgers in het Midden-Oosten een losgeslagen zilverrug-gorilla met hondsdolheid was.

Feit is dat de IS helemaal niet is verslagen. Zij heeft zich voornamelijk verplaatst naar Irak.
En hoeveel IS-leiders heeft Soleimani gedood? Geen enkele. Naar mijn weten zijn het Amerikanen geweest die steeds IS-leiders uit de weg hebben geruimd, onder wie Al-Baghdadi.

> https://opiniez.com/2020/(...)en-oosten/kayvankat/
shift-knop defekt
pi_190960054
https://www.ad.nl/video/o(...)asht-in-iran~p122170

Beelden van de inslag van de raket op het vliegtuig.
pi_190960788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Niet echt, zie Bijv. de Mossad er wel voor aan om Iran, uitgerekend praktisch tijdens de raketaanval op een amerikaanse basis, extra in een slecht daglicht te zetten.

Of de Amerikanen die daar al een bommetje op dat vliegtuig hadden geplaatst.

Iran wat een vliegtuig neerschiet letterlijk minuten nadat het opsteeg vanuit Teheran, dus dan is het net opgestegen, is super onwaarschijnlijk en ook technisch nogal lastig.

Je hebt dan nog niks op de radar, ook zonder radar komt het qua richting, afmeting, signatuur nergens mee overeen qua dreiging.

Het sluit natuurlijk niets 100% uit, maar ik ga voorlopig van een dom ongeluk op een extra ongelukkig moment uit.
Hoe dan? Gezien de hoogte is het geen manpad geweest maar een groter type raket.
Ik ga uit van een ongeluk door chaos.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_190960799
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hoe dan? Gezien de hoogte is het geen manpad geweest maar een groter type raket.
Ik ga uit van een ongeluk door chaos.
Bom in Of bij de cockpit plaatsen is niet zo moeilijk.

Maar wie weet, ikzelf denk nog steeds een dom ongeluk, simpele crash, technische storing, who knows.
Timing is hoogstens verdacht, maar dat mag geen reden zijn om een soort tunnelvisie te krijgen.
pi_190960821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bom in Of bij de cockpit plaatsen is niet zo moeilijk.

Maar wie weet, ikzelf denk nog steeds een dom ongeluk, simpele crash, technische storing, who knows.
Timing is hoogstens verdacht, maar dat mag geen reden zijn om een soort tunnelvisie te krijgen.
Je ziet iets vanuit de grond naar het vliegtuig vliegen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_190960825
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bom in Of bij de cockpit plaatsen is niet zo moeilijk.

Maar wie weet, ikzelf denk nog steeds een dom ongeluk, simpele crash, technische storing, who knows.
Timing is hoogstens verdacht, maar dat mag geen reden zijn om een soort tunnelvisie te krijgen.
Mocht het een missile van Iran zelf geweest zijn dan is elk bewijs daarvan inmiddels al opgeruimd en bewijs aangebracht voor een technisch mankement.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 11:12:53 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190961339
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bom in Of bij de cockpit plaatsen is niet zo moeilijk.

Maar wie weet, ikzelf denk nog steeds een dom ongeluk, simpele crash, technische storing, who knows.
Timing is hoogstens verdacht, maar dat mag geen reden zijn om een soort tunnelvisie te krijgen.
tussen tunnelvisie en jouw theorie zitten zeeën van ruimte
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 22:11:31 #98
8781 crew  Frutsel
pi_190970878
https://www.haaretz.com/a(...)tter_impression=true

Schijnbaar hebben de Amerikanen in Yemen het nog een keer geprobeerd tegen een Iraanse official op dezelfde dag als de aanval op Suleimani. Deze mislukte
  zaterdag 11 januari 2020 @ 06:13:13 #99
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_190974922
Iran erkent dat ze het vliegtuig per ongeluk hebben neergeschoten

https://www.nu.nl/buitenl(...)menselijke-fout.html

Het Oekraïense vliegtuig dat eerder deze week vlakbij de vluchthaven van Teheran is verongelukt, vloog te dicht bij een gevoelige militaire locatie. Het per ongeluk neerhalen ervan is te wijten aan een menselijke fout, aldus een voorlopig intern onderzoek van het Iraanse leger. Een verklaring is zaterdag voorgelezen op de Iraanse staatstelevisie. President Hassan Rouhani heeft zijn excuses aangeboden.

De verantwoordelijke partijen worden ter verantwoording geroepen en zullen voor de krijgsraad moeten verschijnen, aldus de verklaring, zonder op details in te gaan. Hiermee geeft Iran toe dat de Boeing 737-800 van Ukraine International Airlines door eigen militairen is neergeschoten.

Het vliegtuig zou na het opstijgen een scherpe bocht hebben gemaakt richting een militaire basis van de Iraanse Revolutionaire Garde, waarop waarschijnlijk per ongeluk het luchtafweergeschut in werking is gesteld.


De Iraanse president Hassan Rouhani zegt in een tweet dat de islamitische Republiek Iran deze "desastreuze fout enorm betreurt". Hij voegt er in een andere tweet aan toe dat het onderzoek nog verder zal gaan.

The Islamic Republic of Iran deeply regrets this disastrous mistake. My thoughts and prayers go to all the mourning families. I offer my sincerest condolences. https://t.co/4dkePxupzm

HassanRouhani
HassanRouhani
04:43 - 11 januari 2020
'Menselijke fout gemaakt dankzij crisis door Amerikaans avonturisme'

De Iraanse minister van Buitenlandse Zaken Mohammad Javad Zarif zegt in een tweet dat de menselijke fout is gemaakt "tijdens een crisis die is veroorzaakt door Amerikaans avonturisme". Het incident gebeurde enkele uren nadat Iran twee Iraakse legerbases had beschoten waar Amerikaanse soldaten zijn gelegerd, als wraak op de dodelijke Amerikaanse droneaanval op generaal Qassem Soleimani.

A sad day. Preliminary conclusions of internal investigation by Armed Forces: Human error at time of crisis caused by US adventurism led to disaster Our profound regrets, apologies and condolences to our people, to the families of all victims, and to other affected nations. 💔

JZarif
JZarif
04:05 - 11 januari 2020
Javad Zarif noemt het een trieste dag en biedt net als president Rouhani zijn excuses aan. "Onze oprechte spijt, verontschuldigingen en condoleances aan onze mensen, aan de families van de slachtoffers en aan alle betrokken landen."

Eerder beweerde Iran nog dat de crash was veroorzaakt door een technisch mankement aan het vliegtuig.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_190975025
RT geeft dit als brekend nieuws

Iran’s Rouhani vows to ‘identify & prosecute’ all responsible for ‘disastrous mistake’ that led to Ukrainian jet downing

Iranian President Hassan Rouhani has pledged to find and punish all those involved in the unintentional shooting down of a Ukrainian aircraft over Tehran, calling it a “disastrous mistake.”

An internal investigation has "concluded that regrettably missiles fired due to human error caused the horrific crash of the Ukrainian plane and death of 176 innocent people,” Rouhani said in a tweet.

In the aftermath of the incident, Rouhani arranged for “compensation” payments to the victims' families,
and ordered reforms of the country’s air defense system to prevent similar disasters in the future.

All 176 passengers and crew members on board the aircraft were killed in the incident that came hours after a series of Iranian missile strikes on American bases in Iraq – a response to a US drone strike which killed Iranian major general and Quds Force commander Qassem Soleimani.

> https://www.rt.com/news/477996-rouhani-identify-prosecute-plane/
shift-knop defekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')