abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 januari 2020 @ 09:59:46 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191037960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:47 schreef Dejannn het volgende:
Zo zie je ook maar dat je soms als speler gewoon moet vertrekken als zo'n kans komt. Voor hetzelfde geld wordt het nadien enkel minder, kan me goed voorstellen dat dit voor Zoet als een degradatie zal voelen.
ik heb toch wel een beetje het idee dat ze bij PSV een grote schoonmaak moeten houden, zo'n Hesp die toch wel een paar keer in de fout gaat, eigenlijk Van Bommel in z'n hemd heeft gezet tov Zoet, die teammanager Van de Heuvel, die blijkbaar ook niet zo goed in z'n vak is.
Alleen is Guus niet de juiste man hiervoor vrees ik, dus zal het wel gemoedelijk blijven en modderen ze lekker verder.
  Redactie Sport woensdag 15 januari 2020 @ 10:05:32 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191038041
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij was er al min of meer gecommuniceerd dat "Sadilek zich weer op een plek op het middenveld kan richten". Wat denk ik inhoudt dat Sadilek 'klaar' is bij PSV.
Maar hij is niet minder dan Rosario.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191038089
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ow ja, Puma. Toch nog iets van een lichtpuntje.
Inderdaad ja.
U MAD?
pi_191038313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb toch wel een beetje het idee dat ze bij PSV een grote schoonmaak moeten houden, zo'n Hesp die toch wel een paar keer in de fout gaat, eigenlijk Van Bommel in z'n hemd heeft gezet tov Zoet, die teammanager Van de Heuvel, die blijkbaar ook niet zo goed in z'n vak is.
Alleen is Guus niet de juiste man hiervoor vrees ik, dus zal het wel gemoedelijk blijven en modderen ze lekker verder.
Toon was verantwoordelijk voor de aanstelling van MvB en JdJ. Die laatste heeft minstens de schijn tegen. Kan hier iig op weinig steun rekenen. Als je naar de transferwaardes van spelers kijkt, dan betaalt JdJ structureel te veel en vangt hij te weinig. MvB is gewoonweg mislukt. Ik denk dat ook Toon beter iets anders kan zoeken. Hij is de baas.

Op YouTube zijn interviews met van den Heuvel te vinden. Lijkt me een aardige kerel, dat telt ook. Maar paspoort <-> Bruma, als dat zijn verantwoordelijkheid is, dan is dat niet professioneel.

Ik zou graag zien dat PSV dat angstige uit het spel slijpt. Als een schoonmaak zou leiden tot een team dat met wat meer bravoure speelt, met een over mijn lijk mentaliteit, ik ben voor.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 15 januari 2020 @ 10:41:00 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191038486
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:26 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Toon was verantwoordelijk voor de aanstelling van MvB en JdJ. Die laatste heeft minstens de schijn tegen. Kan hier iig op weinig steun rekenen. Als je naar de transferwaardes van spelers kijkt, dan betaalt JdJ structureel te veel en vangt hij te weinig. MvB is gewoonweg mislukt. Ik denk dat ook Toon beter iets anders kan zoeken. Hij is de baas.

Op YouTube zijn interviews met van den Heuvel te vinden. Lijkt me een aardige kerel, dat telt ook. Maar paspoort <-> Bruma, als dat zijn verantwoordelijkheid is, dan is dat niet professioneel.

Ik zou graag zien dat PSV dat angstige uit het spel slijpt. Als een schoonmaak zou leiden tot een team dat met wat meer bravoure speelt, met een over mijn lijk mentaliteit, ik ben voor.
de hele cultuur lijkt er een beetje op van elkaar in stand houden en je kan veel van Van Bommel zeggen maar niet dat hij geen hart voor de zaak heeft/had, maar misschien wilde hij wat teveel in een korte tijd en een (r)evolutie werkt nu eenmaal beter als je ook resultaten boekt, het ontbreken daarvan heeft hem wel genekt.
pi_191038709
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:26 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Toon was verantwoordelijk voor de aanstelling van MvB en JdJ. Die laatste heeft minstens de schijn tegen. Kan hier iig op weinig steun rekenen. Als je naar de transferwaardes van spelers kijkt, dan betaalt JdJ structureel te veel en vangt hij te weinig. MvB is gewoonweg mislukt. Ik denk dat ook Toon beter iets anders kan zoeken. Hij is de baas.

Op YouTube zijn interviews met van den Heuvel te vinden. Lijkt me een aardige kerel, dat telt ook. Maar paspoort <-> Bruma, als dat zijn verantwoordelijkheid is, dan is dat niet professioneel.

Ik zou graag zien dat PSV dat angstige uit het spel slijpt. Als een schoonmaak zou leiden tot een team dat met wat meer bravoure speelt, met een over mijn lijk mentaliteit, ik ben voor.
Vind niet dat je Toon heel veel kan aanrekenen tov de Jong, die is gewoon klaargestoomd door Brands en was de logische opvolger.
pi_191039103
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar hij is niet minder dan Rosario.
Denk eigenlijk dat Rosario als Hendrix en Thomas fit zijn ook niet veel zal spelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191039364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:55 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Vind niet dat je Toon heel veel kan aanrekenen tov de Jong, die is gewoon klaargestoomd door Brands en was de logische opvolger.
Ik vind JdJ eigenlijk wel een prima TD. Moet t vak nog een beetje leren; als ie zo goed was als Brands, dan werkte hij in de PL.

Desondanks: hij betaalt te veel en vangt te weinig. Wel verwacht ik dat zijn aankopen gaan renderen als PSV in rustiger vaarwater komt.

Ergens wel met je eens.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:05:50 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191040859
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik vind JdJ eigenlijk wel een prima TD. Moet t vak nog een beetje leren; als ie zo goed was als Brands, dan werkte hij in de PL.

Desondanks: hij betaalt te veel en vangt te weinig. Wel verwacht ik dat zijn aankopen gaan renderen als PSV in rustiger vaarwater komt.

Ergens wel met je eens.
Brands was toch ook helemaal niet zo goed, doet het nu ook weer lekker bij Everton
pi_191040967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Brands was toch ook helemaal niet zo goed, doet het nu ook weer lekker bij Everton
Die heeft het met Wijnaldum, Lozano en Guardado prima gedaan. We vergeten Marcello, de Rijck en Manolev. ;)

Huijberts bij AZ doet het met een derde van ons budget beter, dus Brands was misschien niet zo goed. Van de andere kant zullen ze in de PL ook niet over een nacht ijs gaan bij zijn aanstelling.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_191041190
Zoet viesmad op Hesp.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191043210
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 06:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik kan me nog een paar zieke reddingen herinneren in de Champions League. Ook in competitie veel punten gepakt in zijn goede vorm en daarmee een groot aandeel in het kampioenschap. Jammer dat hij onder van Bommel mentaal helemaal geknakt is. Er zit iets niet goed bij hem in zijn hoofd was onder Cocu ook al zo toen Pasveer eerste keeper wilde worden.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 06:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik kan me nog een paar zieke reddingen herinneren in de Champions League. Ook in competitie veel punten gepakt in zijn goede vorm en daarmee een groot aandeel in het kampioenschap. Jammer dat hij onder van Bommel mentaal helemaal geknakt is. Er zit iets niet goed bij hem in zijn hoofd was onder Cocu ook al zo toen Pasveer eerste keeper wilde worden.
Is mentaal niet de sterkste helaas. Die paar wedstrijden in Oranje stond ie ook stijf van de zenuwen kan ik mij herinneren.
pi_191043221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoet viesmad op Hesp.
Topseizoen dit.
Mocht Rosario zondag in de basis staan is het tijd om Fox op te zeggen.
pi_191046662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Die heeft het met Wijnaldum, Lozano en Guardado prima gedaan. We vergeten Marcello, de Rijck en Manolev. ;)

Huijberts bij AZ doet het met een derde van ons budget beter, dus Brands was misschien niet zo goed. Van de andere kant zullen ze in de PL ook niet over een nacht ijs gaan bij zijn aanstelling.
Huijberts koopt gewoon niets, rendeert momenteel echt op de talenten daar.
  woensdag 15 januari 2020 @ 19:35:18 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_191046728
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Huijberts koopt gewoon niets, rendeert momenteel echt op de talenten daar.
Kan me inderdaad eigenlijk geen goede koop van hem voor de geest halen. Bizot misschien.
Sterker nog, met zoveel verkoop van belangrijke spelers, vind ik dat er eigenlijk geen adequate vervanging wordt gehaald. Zie je ook in Europa dat je steeds verder achterop raakt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_191046788
Wat is er dan met Ruud Hesp? Ruzie met Mark v Bommel en Zoet enz? Is dat dan zon arrogant ventje?
Land of the free. Home of the brave.
pi_191046968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kan me inderdaad eigenlijk geen goede koop van hem voor de geest halen. Bizot misschien.
Sterker nog, met zoveel verkoop van belangrijke spelers, vind ik dat er eigenlijk geen adequate vervanging wordt gehaald. Zie je ook in Europa dat je steeds verder achterop raakt.
Ik vraag me af waar al die knaken steeds heengaan, die hebben al jaren een positieve transferbalans van 10 miljoen of hoger.
pi_191047046
Rodriguez naar Fenerbahce waarschijnlijk _O-
Land of the free. Home of the brave.
pi_191047263
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:52 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar al die knaken steeds heengaan, die hebben al jaren een positieve transferbalans van 10 miljoen of hoger.
Faciliteiten, gaten dichten en jeugdopleiding
En oppotten, voor de zeven magere jaren
pi_191047441
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:39 schreef Scarface88 het volgende:
Wat is er dan met Ruud Hesp? Ruzie met Mark v Bommel en Zoet enz? Is dat dan zon arrogant ventje?
De kiem is in het geval Zoet gewoon gelegd bij de keeperssoap. Dat geeft natuurlijk een knauw aan het vertrouwen, hoeveel excuses en praatsessies je daarna met elkaar nog hebt. Tel daarbij bovenop dat er blijkbaar na het trainingskamp nog geen duidelijkheid werd gegeven over de hiërarchie en dan neemt Jeroen zelf het heft in handen.

PSV honoreert zijn verzoek en Zoet is weg. Zelf heeft hij het boek PSV nog niet dicht geslagen lees ik dus wordt vervolgd.

Ik had hem in principe gewoon weer onder de lat gezet trouwens. Oennie bakte er ook echt geen reet van en ik denk dat Zoet na zijn gedwongen pauze sterk terug had kunnen komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191047442
Hesp is een ajacied

vanaf 0:35

pi_191047450
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
Rodriguez naar Fenerbahce waarschijnlijk _O-
Toch nog wat goed nieuws
pi_191047516
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De kiem is in het geval Zoet gewoon gelegd bij de keeperssoap. Dat geeft natuurlijk een knauw aan het vertrouwen, hoeveel excuses en praatsessies je daarna met elkaar nog hebt. Tel daarbij bovenop dat er blijkbaar na het trainingskamp nog geen duidelijkheid werd gegeven over de hiërarchie en dan neemt Jeroen zelf het heft in handen.

PSV honoreert zijn verzoek en Zoet is weg. Zelf heeft hij het boek PSV nog niet dicht geslagen lees ik dus wordt vervolgd.

Ik had hem in principe gewoon weer onder de lat gezet trouwens. Oennie bakte er ook echt geen reet van en ik denk dat Zoet na zijn gedwongen pauze sterk terug had kunnen komen.
Ik vind Robbin Ruiter eigenlijk de beste keeper van het trio.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191047998
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik vind Robbin Ruiter eigenlijk de beste keeper van het trio.
Dan heb jij Sunderland 'till I die nooit gezien.
pi_191048140
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:56 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Dan heb jij Sunderland 'till I die nooit gezien.
Dat klopt.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')