Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kom ik heel af en toe wel eens Haags-vrije locaties tegen
kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomen.
Er wonen natuurlijk ook best veel mensen daar...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomen.
Ja, het zoontje van een goede vriend snapte niet dat MiniMart het tegen hem had toen hij 'mama, mama, MAMA!' riepquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig. Mijn nichtje noemt iedereen papa. Is m'n schoonzusje wat minder blij mee
Haagse baasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Haags is overal. Maar je hebt eigenlijk nooit last van hem. Ook een kwaliteit
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het zoontje van een goede vriend snapte niet dat MiniMart het tegen hem had toen hij 'mama, mama, MAMA!' riep.
niemand de deur uitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Ik ben mijn borduurwerk kwijt.
Hallo!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helpen verhuizen, een verjaardag, vrijwilligerwerk, wandelen met sociaal gestoorden, hardloopevenementding, verjaardag, verjaardag en dan is het alweer bijna maart.
En doordeweeks mot ik sporten.
zit je in de O2 Arena?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Ik ben mijn borduurwerk kwijt.
Alle naalden zitten er ook nog bij? Voordat je die vindt als je gaat zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Vals alarm! Het was tussen de bank gevallen.
TRV zou ik ook wel willen modden. Maar als jij wil terugkeren, zal ik mijn hand niet opstekenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als er ooit weer een plekje komt op TRV misschien.
Ook nog!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle naalden zitten er ook nog bij? Voordat je die vindt als je gaat zitten.
wat mod jij eigenlijk allemaal?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TRV zou ik ook wel willen modden. Maar als jij wil terugkeren, zal ik mijn hand niet opsteken
Haags is altijd aardigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Haags is overal. Maar je hebt eigenlijk nooit last van hem. Ook een kwaliteit
Wat gaat het uiteindelijk worden?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij is niet zo groot, vandaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |