Want?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je zou in elk geval wel bij de huidige bezetting passen
Ik pas daar juist totaal niet tussen. Ben niet verslaafd, heb werk en een leuke vriendin. Dat is 0/3quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je zou in elk geval wel bij de huidige bezetting passen
Laag IQ en autisme heb je beide dan weer wel, dus 2/5quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik pas daar juist totaal niet tussen. Ben niet verslaafd, heb werk en een leuke vriendin. Dat is 0/3
sowwww heeee koekoekquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Laag IQ en autisme heb je beide dan weer wel, dus 2/5
Zin in 1940's Ingrid Bergmanquote:
Zweeds, en ze is gescreend door de Nazi's dus dat zat wel goed :pquote:
Kom je klaar op haarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zweeds, en ze is gescreend door de Nazi's dus dat zat wel goed :p
He bah wat ordinair, natuurlijk niet.quote:
Dit zijn top tier vrouwen, die zijn om te bewonderen.quote:
Dat heb ik met penissen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit zijn top tier vrouwen, die zijn om te bewonderen.
Lesbo geworden?quote:
ooit moet je er toch ook aan zittenquote:
Geen slechte score al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Laag IQ en autisme heb je beide dan weer wel, dus 2/5
De vrouwen waar je op geilt liggen allemaal tussen 6 plankenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit zijn top tier vrouwen, die zijn om te bewonderen.
Sicke burn, ik denk dat sommige vrouwen waar hij op geilt dat ook wel hebben gehad in het crematorium.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
De vrouwen waar je op geilt liggen allemaal tussen 6 planken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |