Flinke attitude voor een spoorknor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:10 schreef Cachie het volgende:
[..]
Als zwerver heb je ook niet zoveel keus, CK.
Jullie zijn wel goed uit elkaar gegaan merk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:10 schreef Cachie het volgende:
[..]
Als zwerver heb je ook niet zoveel keus, CK.
Zo’n onzeker meisje waaraan hij kan laten zien dat hij nog altijd beter is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je zoekt een vrouw die om 5 uur op moet staan om haar make up en haar te doen?
HAHAHA neequote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd naar de zon. Polen lekker man. Treinreis?
Echt wel, mevrouwtje heeft ineens praatjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flinke attitude voor een spoorknor.
Ojee. Nou veel plezier.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHA nee
Vliegreis, maar nu al vertraging doorgekregen.
Heen ga ik met Ryan Air, dus ik gok dat ik beter kan lopen.
Raak hier anders hartstikke opgewonden van. Jij niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie zijn wel goed uit elkaar gegaan merk ik.
Ryan airquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHA nee
Vliegreis, maar nu al vertraging doorgekregen.
Heen ga ik met Ryan Air, dus ik gok dat ik beter kan lopen.
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:12 schreef Cachie het volgende:
[..]
Raak hier anders hartstikke opgewonden van. Jij niet?
Gaat helemaal goed komen.quote:
Ik heb jou om 19:15 in de agenda staan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flinke attitude voor een spoorknor.
Niks aan, dat soort meisjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:11 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zo’n onzeker meisje waaraan hij kan laten zien dat hij nog altijd beter is.
Ja, ik ben benieuwd, maar ik kon de heenreis niet met Transvertragia boeken.quote:
Ben ook benieuwd in welk weiland, ver van je bestemming, je straks aan komt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd, maar ik kon de heenreis niet met Transvertragia boeken.
Weet jij hoelaat Bridget Maasland?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:13 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd in welk weiland, ver van je bestemming, je straks aan komt.
Maar dan moet de baby zijn flesquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:12 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik heb jou om 19:15 in de agenda staan.
Oh maakt niet uit, dan hoef ik niet meer te werken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:13 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd in welk weiland, ver van je bestemming, je straks aan komt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij hoelaat Bridget Maasland?
Echt hequote:
Echt weer zo'n sneue trieste haagsgrapquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij hoelaat Bridget Maasland?
Ben je nou echt zo simpel?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit, dan hoef ik niet meer te werken.
Prima best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |