abonnement Unibet Coolblue
pi_190931676
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 08:46 schreef Mlita het volgende:
Hij tagd Duncan Laurence en Eurovision al heel lang op instagram, sinds de overwinning van Duncan. Is aandacht vragen van Eurovision fans. Ik geloof er niet veel van.
Ohja ik zie nu ook nog #duncan staan, okee _O-

Lijkt me een gevalletje Eva Simons :+
  woensdag 8 januari 2020 @ 09:28:24 #52
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190932086
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:33 schreef ato het volgende:
Jordan Roy de look a like van Duncan.
Hmmm
Dat is serieus ook het eerste wat ik dacht _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 8 januari 2020 @ 10:15:42 #53
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_190932667
Zou de J-actie niet een vooropgezet plan zijn van de AVROTROS? Om te voorkomen dat het net als vorig jaar te vroeg uit lekt. Nu heeft de pers genoeg om over te speculeren, en waarom zou je een DJ van een publieke omroep in twijfel trekken? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door lashatumbai op 08-01-2020 11:15:23 ]
pi_190932843
Hij kan iig wel zingen
pi_190932939
Ik mag toch hopen dat we snel uitsluitsel krijgen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 januari 2020 @ 10:48:29 #56
163650 Greys
pi_190933039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:15 schreef lashatumbai het volgende:
Zou de J-actie niet een vooropgezet plan zijn van de AVROTROS? Om te voorkomen dat het net als vorig jaar te vroeg uit lekt. Nu heeft de pers genoeg om over te speculeren, en waarom zou je een DJ van een publiek omroep in twijfel trekken? :P
Ik blijf dit ook stiekem denken. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190933450
Ze gaan echt niet voor een Duncan lookalike hoor, jongens.

De J lijkt me gewoon een troll actie van de AVROTROS.

Waarom zou de “bron” alleen een letter bekendmaken? Ik vind het maar vaag.

Anywho, it keeps us busy. *O*


En Eva Simons kan nog steeds, hè, in de trant van #ietsmeteenDJ. -O-
pi_190933597
Zoals die Timur het vertelt was het gesprek met die bron gewoon iets tussen vrienden, zo van: ah, vertel me alsjeblieft iets? Ok, alleen de eerste letter dan.

Dus die J kan zeker kloppen, maar deze J geloof ik niet echt in. Jeangu vind ik tot nu toe de meest geloofwaardige suggestie.
pi_190933718
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 23:20 schreef Dave het volgende:
Die zat toch in Adlicious ook?
Ja. Die verloren toen keihard van Rochelle toch?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 januari 2020 @ 12:03:22 #60
163650 Greys
pi_190934139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:31 schreef blackswangreen het volgende:
Zoals die Timur het vertelt was het gesprek met die bron gewoon iets tussen vrienden, zo van: ah, vertel me alsjeblieft iets? Ok, alleen de eerste letter dan.

Dus die J kan zeker kloppen, maar deze J geloof ik niet echt in. Jeangu vind ik tot nu toe de meest geloofwaardige suggestie.
Ik kan me ergens gewoon niet voorstellen dat - na hoe het vorig jaar ging - iemand in de commissie bv het (deels) lekt aan vrienden en dat die het dan weer deels doorlullen. Die zullen waakzamer zijn dan ooit hoop ik. :P :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 januari 2020 @ 12:09:05 #61
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190934232
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan me ergens gewoon niet voorstellen dat - na hoe het vorig jaar ging - iemand in de commissie bv het (deels) lekt aan vrienden en dat die het dan weer deels doorlullen. Die zullen waakzamer zijn dan ooit hoop ik. :P :D
Bovendien zou ik er echt goed pissig van zijn als mijn 'vriend' het dan op de radio doorvertelt, terwijl je het idee had dat het tussen jullie zou blijven :X Kan me ook niet voorstellen dat Timur dat riskeert want dan loop je ook weer minder kans op andere primeurs :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190934407
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 08:09 schreef Em31 het volgende:
Er staat ook echt #eurovision #cornaldmaas en hij reageert op iemand die vraagt of hij de J is. Dit moet toch gewoon voor aandacht zijn _O-

https://www.instagram.com/p/B6-gPfApstB/?igshid=1rf0g8t2cv06
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 08:46 schreef Mlita het volgende:
Hij tagd Duncan Laurence en Eurovision al heel lang op instagram, sinds de overwinning van Duncan. Is aandacht vragen van Eurovision fans. Ik geloof er niet veel van.
Zal idd dan wel aandacht zijn. Wel slim natuurlijk, want het werkt wel. Mensen zoeken hem nu op.
~The present is all there is~
pi_190934431
Ik hoop nog steeds op die dance banger *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 januari 2020 @ 12:26:05 #64
163650 Greys
pi_190934487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:09 schreef Meke het volgende:

[..]

Bovendien zou ik er echt goed pissig van zijn als mijn 'vriend' het dan op de radio doorvertelt, terwijl je het idee had dat het tussen jullie zou blijven :X Kan me ook niet voorstellen dat Timur dat riskeert want dan loop je ook weer minder kans op andere primeurs :?
Dat inderdaad ja. Ik geloof er persoonlijk ook allemaal niet zo veel van. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190934524
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:09 schreef Meke het volgende:

[..]

Bovendien zou ik er echt goed pissig van zijn als mijn 'vriend' het dan op de radio doorvertelt, terwijl je het idee had dat het tussen jullie zou blijven :X Kan me ook niet voorstellen dat Timur dat riskeert want dan loop je ook weer minder kans op andere primeurs :?
Aan de andere kant, Timur die een leuk gesprekje heeft met zijn oude vrienden Coen en Sander...
leven zoals het leven is
pi_190934622
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:22 schreef grazz het volgende:
Ik hoop nog steeds op die dance banger *O*
Aan wat voor dance denk je dan? Echte dance is eigenlijk niet meer te vinden in de charts, het zou dan dus een wat gedateerde inzending worden.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan me ergens gewoon niet voorstellen dat - na hoe het vorig jaar ging - iemand in de commissie bv het (deels) lekt aan vrienden en dat die het dan weer deels doorlullen. Die zullen waakzamer zijn dan ooit hoop ik. :P :D
Alcohol doet wonderen, bv. bij Cornald :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 januari 2020 @ 12:40:03 #67
163650 Greys
pi_190934658
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:28 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Aan de andere kant, Timur die een leuk gesprekje heeft met zijn oude vrienden Coen en Sander...
Hoe waarschijnlijk is het dat ie z'n oude vrienden dan vervolgens een oor aannaait door een deel publiekelijk te lekken? En dat zijn vrienden dan daarvoor wellicht op hun duvel krijgen door de commissie dat ze hun mond niet konden houden in het eerste jaar dat ze in die commissie zitten? Ik geloof het niet echt. First rule of commissie is shut your face lijkt me.

Of het is allemaal onderdeel van de onthulling en het is zo opgezet om rumoer te krijgen, of iedereen wordt in de maling genomen. Dat is mijn gok. :D

Hoe dan ook, leuk, chaos, joehoe. *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190934823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:37 schreef blackswangreen het volgende:
Aan wat voor dance denk je dan? Echte dance is eigenlijk niet meer te vinden in de charts, het zou dan dus een wat gedateerde inzending worden.
Dance met goede vocalen, pop invloeden zoals:


Dit zou het zo goed doen denk ik.

Maar ook:


Hoe het danst is ook een goed voorbeeld van wat ik graag zou willen zien, maar dan wel in het Engels.

En je hoeft op het ESF ook echt niet met geavanceerde muziek aan te komen a la Portugal vorig jaar. Daar is het grote publiek vaak nog niet klaar voor, over een paar jaar misschien. Het gaat vooral om de herkenbaarheid voor mensen. Toy was gekkig, maar was in de basis een goede popsong. Niet te moeilijk, goed te volgen dus en toch nét even anders dan een doorsnee popliedje.

Dit is trouwens geen goed voorbeeld :D


[ Bericht 9% gewijzigd door grazz op 08-01-2020 13:09:05 ]
~The present is all there is~
pi_190935687
Who the fuck is Jordan Roy?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 januari 2020 @ 14:03:59 #70
163650 Greys
pi_190935855
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190935962
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 8 januari 2020 @ 14:12:05 #72
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190935977
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:50 schreef grazz het volgende:

[..]

Dance met goede vocalen, pop invloeden zoals:


Dit zou het zo goed doen denk ik.

Maar ook:


Hoe het danst is ook een goed voorbeeld van wat ik graag zou willen zien, maar dan wel in het Engels.

En je hoeft op het ESF ook echt niet met geavanceerde muziek aan te komen a la Portugal vorig jaar. Daar is het grote publiek vaak nog niet klaar voor, over een paar jaar misschien. Het gaat vooral om de herkenbaarheid voor mensen. Toy was gekkig, maar was in de basis een goede popsong. Niet te moeilijk, goed te volgen dus en toch nét even anders dan een doorsnee popliedje.

Dit is trouwens geen goed voorbeeld :D
[ afbeelding ]
Eens met je bovenste twee, zoiets zou ik ook heel gaaf vinden!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190936030
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:50 schreef grazz het volgende:


En je hoeft op het ESF ook echt niet met geavanceerde muziek aan te komen a la Portugal vorig jaar. Daar is het grote publiek vaak nog niet klaar voor, over een paar jaar misschien. Het gaat vooral om de herkenbaarheid voor mensen. Toy was gekkig, maar was in de basis een goede popsong. Niet te moeilijk, goed te volgen dus en toch nét even anders dan een doorsnee popliedje.
Eigenlijk wil je dus gewoon een goed nummer. Het genre maakt toch niet uit? Al is het death metal of hoempapa, als het maar een goed nummer is, zou ik zeggen.

Dat vind ik Hoe Het Danst trouwens niet, wat een draak van een nummer. Maar het zijn Armin en Marco, dus het werd een hit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 januari 2020 @ 14:28:21 #74
163650 Greys
pi_190936172
Uit dit stuk van nu.nl

https://www.nu.nl/muziek/(...)daat.html?redirect=1

quote:
NPO Radio 2-dj Timur Perlin zei zondag zeker te weten dat de Nederlandse kandidaat voor Eurovision 2020 een act is die begint met de letter J. Namen als Jacqueline Govaert van Krezip en Jan Keizer kwamen voorbij, maar de naam Jordan Roy werd niet genoemd.
Jan Keizer.
Echt wie neemt dit nog serieus. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190936199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:50 schreef grazz het volgende:

En je hoeft op het ESF ook echt niet met geavanceerde muziek aan te komen a la Portugal vorig jaar. Daar is het grote publiek vaak nog niet klaar voor, over een paar jaar misschien. Het gaat vooral om de herkenbaarheid voor mensen. Toy was gekkig, maar was in de basis een goede popsong. Niet te moeilijk, goed te volgen dus en toch nét even anders dan een doorsnee popliedje.
Ik denk niet dat er ooit een tijdperk komt waarin zo'n mafketel als die vorig jaar voor Portugal ging opeens gaat scoren hoor :P

Daarbij werd die bij het publiek trouwens 12e in de semi, het was vooral de jury die er nog niet klaar voor was. Toy was verder in de basis natuurlijk gewoon Seven Nation Army.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')