ja lekker weerquote:
Mijn god.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:36 schreef WcPot het volgende:
Roelie zien wij vast nog wel terug in de finale
Ik denk dat we dat weer later zien. Zou mij niks verbazen als het bij een proef hoorde.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar die doos reed dus in dat voorstukje volgas een scooter aan?
Denk ik ook de camera stond heel toevallig net op de goede plekquote:Op maandag 6 januari 2020 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat weer later zien. Zou mij niks verbazen als het bij een proef hoorde.
Dat is ook de kracht van het programmaquote:Op maandag 6 januari 2020 20:39 schreef Isane het volgende:
Ik loop ff achter maar wat een simpele zielen allemaal
Is een beetje een vereiste voor dit soort programma's. Als je meer dan 2 functionerende hersencellen hebt kom je er bij RTL 5 en SBS 6 niet in.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:39 schreef Isane het volgende:
Ik loop ff achter maar wat een simpele zielen allemaal
Yup. Hier om de hoek. De nephond trouwens ook. De wijk is weer goed in beeld.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar die doos reed dus in dat voorstukje volgas een scooter aan?
Haha inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2020 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van het programma
Daar komt het wel op neerquote:Op maandag 6 januari 2020 20:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is een beetje een vereiste voor dit soort programma's. Als je meer dan 2 functionerende hersencellen hebt kom je er bij RTL 5 en SBS 6 niet in.
Wanneer je voldoende functionerende hersencellen hebt, rij je waarschijnlijk überhaupt niet zo beroerd als deze kandidaten.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is een beetje een vereiste voor dit soort programma's. Als je meer dan 2 functionerende hersencellen hebt kom je er bij RTL 5 en SBS 6 niet in.
Waar danquote:Op maandag 6 januari 2020 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Yup. Hier om de hoek. De nephond trouwens ook. De wijk is weer goed in beeld.
Dat kun je zelf potje......gewoon wijzigen/edittenquote:
het is hem ook nog geluktquote:Op maandag 6 januari 2020 20:42 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat kun je zelf potje......gewoon wijzigen/editten
Volvorijders zijn best slimquote:
Vond vorig seizoen qua domme persoonlijkheden toch wel wat erger denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:43 schreef Isane het volgende:
[..]
Dit is dit seizoen wel heel ergde tering
een chinese auto kopen voor heel veel geld?quote:
Daar gaan wel een paar molentjes inquote:Op maandag 6 januari 2020 20:49 schreef Oscar. het volgende:
femke houdt wel van een snackbarretje pakken
patatje waterfietsquote:
die stond daar ook echt domquote:
En ook iets zwaarder gewordenquote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef StephanL het volgende:
Patricia is ook een tekenplaatje geworden.
nee apeldoornquote:
Waarschijnlijk hebben ze het geen eens doorquote:
is boem een hoer?quote:
Heb ik niet dus word wachten tot volgende week.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:27 schreef Isane het volgende:
[..]
Jep
Ik ga vast de 2e aflevering kijken via Videoland
Het wordt weer een toppertjequote:Op maandag 6 januari 2020 21:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb ik niet dus word wachten tot volgende week.
En aan de bijrijder moet vragen hoe de auto in zijn achteruit gaatquote:Op maandag 13 januari 2020 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ff serieus, als je een bijrijder nodig hebt om te zien of er een fietser aan komt... hoe de fuck heeft deze kut ooit haar rijbewijs gehaald?
Nee joh, zn kop is te grootquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Enige waar die blonde goed voor is
Wat gaat dat kosten?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:16 schreef Snowsquall het volgende:
Dat meisje moet gewoon op de wallen achter het raam gaan zitten.....
lekker man niets mis meequote:Op maandag 13 januari 2020 21:16 schreef Snowsquall het volgende:
Dat meisje moet gewoon op de wallen achter het raam gaan zitten.....
20 in leeuwarden tochquote:
Psiesquote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vuile teasert, met der puntige knieën
Ben afgeleid door dat te korte en te strakke topjequote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ben afgeleid door dat te korte en te strakke topje
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:27 schreef MissRelin het volgende:
Niet zo drammen heren, dan maar geen prammen
Wellicht dat ze op een andere manier wel kon rijden maar die man is echt minder gevaarlijk op de weg hoor.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:27 schreef MissRelin het volgende:
Niet zo drammen heren, dan maar geen prammen
Nick is heel overgekomen op goed gelukquote:
De inhaal auto's halen Roelie straks nog inquote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Jesus kan die Roelie niet gewoon zelf inzien dat ze nooit een auto moet besturen? Wie gaat er nou angstig lopen gillen met 40 in een lege bocht op een circuit. Hou op hoor, alsjeblieft haal haar van de weg
Ja ditquote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Jesus kan die Roelie niet gewoon zelf inzien dat ze nooit een auto moet besturen? Wie gaat er nou angstig lopen gillen met 40 in een lege bocht op een circuit. Hou op hoor, alsjeblieft haal haar van de weg
jaquote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
De inhaal auto's halen Roelie straks nog in
En dat kom jij elke dag weer tegen op de weg. Het is niet alleen zelf goed opletten maar ook op anderenquote:
Ja precies. Altijd oppassen ja op anderen. Stelletje gekken soms.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat kom jij elke dag weer tegen op de weg. Het is niet alleen zelf goed opletten maar ook op anderen
Dit lijkt mij ook echt wel lastige proefquote:
Erg lastig.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef Isane het volgende:
[..]
jep, erg moeilijk. Maar snel reageren, spiegel kijken en beslissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |