abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190909119

Ik vind dat Ricky Gervais wel een apart topic mag hebben, hij is bij de meeste bekend als die vent van de Golden Globes maar deze serie is zo uniek zo goed gemaakt en is gewoon een aanrader om hem eens te bingen op Netflix, ik zit al voor de tig keer weer te genieten *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190909328
Ik ben toevallig gisteravond met Derek begonnen (stond al maanden in mijn lijst). Eerste twee afleveringen smaakt naar meer, doet me wat denken aan After Life.
pi_190909387
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:38 schreef BufordTJustice het volgende:
Ik ben toevallig gisteravond met Derek begonnen (stond al maanden in mijn lijst). Eerste twee afleveringen smaakt naar meer, doet me wat denken aan After Life.
After Life is ook een mooi seizoen en er komt dit jaar een 2e seizoen, maar persoonlijk is Derek beter en als je ff joetoept op de bloopers ga je stuk gewoon geweldig en echt je snapt wat Ricky bedoelt met Derek deze serie is met zoveel liefde gemaakt, laat me na afloop weten wat je er van vind
pi_190909439
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:38 schreef BufordTJustice het volgende:
Oh ik zie nu dat ik al filmpje van Bloopers had gepost :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')