abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 januari 2020 @ 20:01:53 #251
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_190999231
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:52 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik vind het een leuk stel, eigenlijk net als Romy en Cemal :Y passen goed bij elkaar :Y

[ afbeelding ]
Vind ik ook.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190999253
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:59 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ach wat sneu dat Cees dit niet meer mee heeft mogen maken :'(
Ja was ook mijn eerste gedachte, ze keken er alle 3 zo naar uit -O-







Thanks Jordy, nu zit ik meteen weer met dat liedje in mijn hoofd ;(

When she go low, when she go low
She go so low, she go so low
Oh, she know, oh
Oh, she know she got me dirty dancing'
When she go low, when she go low
She go so low, she go so low
Oh, she know, oh
Oh, she know she got me dirty dancing'
Dirty dancing'
Dirty dancing'
Dirty dancing'

*O* *O* *O*

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_190999299
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
Best een bedelaar, ik vond haar toch al niet symphatiek
Nee, met iedereen in zijn/haar bek willen schijten. Vervelende vrouw.
pi_190999968
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:29 schreef DaniqueV het volgende:
Owmy......

Jessie nu filmpje erop, dat ze in de auto zitten, hoor je een liedje van hemzelf.dat hij het over Parijs heeft :') en met liefde als brandstof :')

[ afbeelding ]

Schuipjes gaan ook weer lekker los bij Jessie, de wel en nietus vliegen om de oren, wel en niet voor Jessie, er is er zelfs 1 die Jess de maagzweerkweker noemt _O- _O-
Dit vind ik ergens toch wel een klein beetje zielig voor Merel.
Zij heeft het met Jessie in de boot besproken om in januari naar Parijs toe te gaan, ook naar Disneyland Parijs stond op de planning voor de tortelduiven. Het nummer wat draait, ‘ Couple Goals’ schreef hij in Utopia en Merel was in de zevende hemel, die dacht echt dat het over hun als koningskoppel ging.
En nu doet hij dit allemaal met Saskia.

Zou de relatie in Utopia tussen J&M alleen voor tv geweest zijn?

Ik hoop overigens ook echt dat hij snel stopt met dat gebrabbel op een beat. Het maakt niet uit hoeveel energie hij hierin blijft steken, hij kan niet tippen aan het schaarse aanbod wat er al is. Hij heeft HET gewoon niet! Zoals Cees al tegen Jessie zei tijdens het bezoek van Mariska, je ouders willen dat je een echte baan zoekt. En dat is gebrabbel van hem niet.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 12 januari 2020 @ 20:51:23 #255
335263 freaky40
pi_191000243
Ik krijg ook het idee dat de 'relatie' Jessie/Merel alleen in stand gehouden moest worden voor de verhaallijn in Utopia. Bij gods gratie spraken ze na Utopia nog 1 maal af, om het wat geloofwaardig te laten eindigen, op kerstavond om nog even wat samen te doen, maar daarna werd het boek voorgoed gesloten. Het lijkt er nu op dat Jessie en Saskia het erg gezellig hebben. Past ook wat meer bij hem. Ik vond haar in Utopia toen ze wel eens op bezoek was een verschrikkelijke hittepetit, maar ziet er wel beter uit dan Merel, lullen is lullen... ^O^ Succes Jes!
Allemaal cabaretteketet!
pi_191000364
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 20:39 schreef Shambles het volgende:

[..]

Dit vind ik ergens toch wel een klein beetje zielig voor Merel.
Zij heeft het met Jessie in de boot besproken om in januari naar Parijs toe te gaan, ook naar Disneyland Parijs stond op de planning voor de tortelduiven. Het nummer wat draait, ‘ Couple Goals’ schreef hij in Utopia en Merel was in de zevende hemel, die dacht echt dat het over hun als koningskoppel ging.
En nu doet hij dit allemaal met Saskia.

Zou de relatie in Utopia tussen J&M alleen voor tv geweest zijn?

Ik hoop overigens ook echt dat hij snel stopt met dat gebrabbel op een beat. Het maakt niet uit hoeveel energie hij hierin blijft steken, hij kan niet tippen aan het schaarse aanbod wat er al is. Hij heeft HET gewoon niet! Zoals Cees al tegen Jessie zei tijdens het bezoek van Mariska, je ouders willen dat je een echte baan zoekt. En dat is gebrabbel van hem niet.
Ik denk ook dat Jessie haar nodig had om ver te komen, hoor hem nog zeggen dat Merel eerst 25 kg moest afvallen voor hij haar aantrekkelijk kon vinden :X niet veel later liep hij al met haar te rotzooien. Dat flikvlooien met die Saskia wat vanmiddag terug te lezen was, was nog in het prille begin met Merel, geloof er geen snars van dat Jessie iets om Merel heeft gegeven, vraag mij wel af, als zij had gewonnen wat hij dan had gedaan :X
Denk wel dat Merel gek met hem was en ik ben absoluut geen Merelfan maar zo gedumpt worden met wat jij nu ook aanhaalt, nee dat gun ik haar ook niet :N

En ik hoop ook oprecht met je mee dat het rappen van hem snel is afgelopen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zondag 12 januari 2020 @ 21:08:11 #257
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_191000645
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191000673
BOTOXED FILLED |:)
SOONY
  zondag 12 januari 2020 @ 21:09:52 #259
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_191000684
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 12 januari 2020 @ 21:58:26 #260
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_191001679
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 20:51 schreef freaky40 het volgende:
Ik krijg ook het idee dat de 'relatie' Jessie/Merel alleen in stand gehouden moest worden voor de verhaallijn in Utopia. Bij gods gratie spraken ze na Utopia nog 1 maal af, om het wat geloofwaardig te laten eindigen, op kerstavond om nog even wat samen te doen, maar daarna werd het boek voorgoed gesloten. Het lijkt er nu op dat Jessie en Saskia het erg gezellig hebben. Past ook wat meer bij hem. Ik vond haar in Utopia toen ze wel eens op bezoek was een verschrikkelijke hittepetit, maar ziet er wel beter uit dan Merel, lullen is lullen... ^O^ Succes Jes!
En laat ik nu denken dat de dame Saskia ook van hele korte duur is. Allemaal voor de image van toffe Tony.......Kwam ook weer binnen met dat hij net weer eigenlijk wat begonnen was met een meisje die hij op vakantie ontmoet had......Heel veel meiden wat allemaal niks wordt.......Blijft nog heel lang bij papa en mama.
  zondag 12 januari 2020 @ 23:02:56 #261
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_191003085
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191004318
:o _O- _O- _O-



Oké, ik zwaai even Haai Jordie :W je hebt gelijk, ondanks de tittel, het blijft wel hangen *)

Het liedje dan hé *) , en ja lekker nummer dankzij jou zocht ik hem weer even op ;)

Om in het gebeuren Eurovision Song Contest te blijven, speciaal voor jou Jordie *O* *O* *O*

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191005575
Geen wonder dat Duncan heeft gewonnen, wat een kutmuziek :')
pi_191005598
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 08:43 schreef jasoe het volgende:
Geen wonder dat Duncan heeft gewonnen, wat een kutmuziek :')
_O- Ook goedemorgen. c_/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191005600
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 01:14 schreef DaniqueV het volgende:
:o _O- _O- _O-

[ afbeelding ]

Oké, ik zwaai even Haai Jordie :W je hebt gelijk, ondanks de tittel, het blijft wel hangen *)

Het liedje dan hé *) , en ja lekker nummer dankzij jou zocht ik hem weer even op ;)

Om in het gebeuren Eurovision Song Contest te blijven, speciaal voor jou Jordie *O* *O* *O*

Haha :D
pi_191005625
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 08:44 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

_O- Ook goedemorgen. c_/
Gm c_/
pi_191007598
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:34:42 #269
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_191008734
Ik zou me toch wel bescheten voelen als ik merel was _O-

:B
pi_191009938
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191009983
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191010024
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 13 januari 2020 @ 15:24:31 #273
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191010316
quote:
Wat een kneus :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191010375
quote:
Net echt :')
pi_191010495
quote:
Deze foto is genomen vanuit een verkeerde hoek. Ze heeft een heel groot hoofd zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')