abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 december 2000 @ 12:46:12 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_521128
Ik weet het niet meer, het lijkt wel of iedereen tegen mij is........

In mijn vroege jeugd werd ik al zwaar misbruikt door mensen die mij "innig" lief hadden en nu in de bus weer. Ik ben er bij Koen net zo ingetrapt als vroeger bij mijn vader en broers. Inderdaad slaan en paaien zoals Bart dat zo netjes aanhaalde. In mijn geval was het meer slaan en naaien. Ik dacht dat Koen van mij hield en voor mij ging in de bus. Hij was degene die mij zijn liefde verklaarde nadat ik hem drie maanden gestalkt had in de bus! Het is echt een beproefde manier lief dagboek! Vraag het maar aan Bart, die mislukte nepkok uit de eerste bus. Na twee maanden bij hem voor het raam staan en hem bestoken onder liefdesboodschappen begreep hij ook dat het echte liefde was tussen ons!

Bij de huidige Bart in de bus heb ik ook wel wat geprobeerd maar het is helaas niet gelukt omdat ik in enemale door Koen werd gestalkt. Ik moet wel zeggen lief dagboek dat het raar overkwam. Eigenlijk gaf ik niets om Bart, ik deed het echt om Zoe intens te kwetsen. Oh, lief dagboek, wat een teringhekel heb ik aan dat britse kutwijf. Haar bekakte manier van praten, haar welgemeende maniertjes en haar verontwaardige houding op het moment dat ik haar iets verwijt!!!! Ik heb nog aan een andere oplossing gedacht lief dagboek. Ik had het zo gedacht: Ik ga vrijwillig de bus uit, begint met Lars te stalken en raak zwanger van hem voor dat Zoe de bus uit is! Nou, lief dagboek, heb ik dat kutwijf dan te pakken of niet??????????? Het irritante is eigenlijk ook aan Zoe dat zij mij overal buiten houd. Zij deelt wel haar intieme geheimen met Sandra en wie weet nog meer........ Maar mij, ik die altijd voor haar klaarstaat,laat zij overal buiten! Ik weet lief dagboek dat ik een flapuit ben, maar om mij overal dan maar buiten te houden dat is toch ook niet eerlijk.

Aan Charlie, lief dagboek, heb ik gevraagd of ik mijzelf mocht nomineren. Als reden gaf ik Charlie dat ik te veel van iedereen houd in de bus om een keus te maken. Maar de echte reden is dat ik toch wel wist dat ik de klos ben om op de bank te gaan zitten. Ik zal ze wel een rad voor de ogen draaien.

Hans had over mij een gedichtje geschreven lief dagboek met daarin de reden van zijn nominatie. Het sloot ook perfect aan bij die onderbouwing van Zoe zei zij! Maar lief dagboek, jij en ik weten wel beter. Voor Hans heb ik ook een lief gedichtje gemaakt met mjn persoonlijke mening daarop.

Lopend op de ontmoetingsplaats in de regen
Kwam ik jou, mijn lieve Hans tegen
De lieve Hans uit de bus
Om mijn nek legde jij met liefde een lus
Lopend op de omtmoetingsplaats in het bos
sloeg ik met mijn ploertendoder er bij jou op los
Hans in de bus deed jouw nominatie zo'n pijn
Hans, lieverd, ik vond dat niet fijn
Om klaar te komen met mijn eigen ik
kon ik niets anders doen dan het molesteren van jouw pik
Hans, lieve knul
Wees maar homo zonder lul.

Ik weet lief dagboek dat dit ver gaat en dat als mijn pschychiater dit leest dat ik weer voor jaren opgesloten word. Maar lief dagboek, ook ik moet mijn gevoelen kunnen uiten. Zelfs de camera's willen niet naar mijn diepste gevoelen luisteren zoals zij dat wel doen met Sandra! Waarom wel bij haar en niet bij mij??????????????

Oh, lief dagboek, ik krijg weer het sound of music gevoel, ik moet zo weer huppelen door de bus en al mijn gevoel er uit zingen. Helaas zullen mijn meeste busgenoten al voor het zingen de bus uit gaan.................Maar lief dagboek wees maar niet bang, ik zal doorgaan, doorgaan totdat mijn mede passagiers het loodje zullen leggen!

Oh, en met Koen komt het allemaal wel goed, deze week zal hij omdat wij samen op de bank zitten, wel weer een poging wagen om seks te hebben. Nou lief dagboek, hij kan het krijgen hoor....................Ik heb een speciaal dingelingetje gemaakt wat effectief werkt op het moment dat hij mij zal nemen. Geloof mij maar lief dagboek, het zal voor Koen een bijzonder pijnlijk moment worden als hij ziet dat er van zijn speeltje alleen nog maar een ons half om half gehakt overblijft!!!!! Ik zal we laten zien wie er hier een spel speelt lief dagboek!

Nou ik moet stoppen want bart komt binnen en wil met mij praten over zijn beschermersrol. Ik moet daar niets van hebben hoor lief dagboek! Vroeger moest ik alleen maar hard werken van mijn beschermers!

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_521292
kostelijk, geweldig stukje
  woensdag 6 december 2000 @ 01:55:44 #3
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_523485
Graag gedaan.....
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')