Mja misschienquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de verwachtingen waren iets te hoog.
Rust Roest.quote:
Roest zei gisteren tegen de NOS dat hij zeker wist dat Krol dik zou gaan winnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de verwachtingen waren iets te hoog.
Die komt er weer aanquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Felagund het volgende:
Redelijk goede tijd voor Pedersen, hopelijk een mooie strijd op het WK.
Terecht ook, Roest is een geweldenaar maar men mag ook weer niet verwachten dat hij alles wel even wint.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:02 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Roest zei gisteren tegen de NOS dat hij zeker was dat Krol dik zou gaan winnen.
Er is gewoon te weinig marge op die schema's die Krol en Nuis tegenwoordig kunnen rijden in Heerenveen, daar kan je niet tegenop met alleen een betere slotronde. In SLC denk ik dat zelfs een type Yuskov te weinig snelheid heeft om echt de strijd aan te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:58 schreef BasEnAad het volgende:
Roest gaat hier natuurlijk nooit zo hard als Krol
Ik zie Roest eigenlijk alleen nog winnen onder echt zware omstandigheden. Maar die krijgen we dit jaar niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Terecht ook, Roest is een geweldenaar maar men mag ook weer niet verwachten dat hij alles wel even wint.
Nee preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie Roest eigenlijk alleen nog winnen onder echt zware omstandigheden. Maar die krijgen we dit jaar niet meer.
Inderdaad, alleen op een buitenbaan zouden allrounders nog in het voordeel zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er is gewoon te weinig marge op die schema's die Krol en Nuis tegenwoordig kunnen rijden in Heerenveen, daar kan je niet tegenop met alleen een betere slotronde. In SLC denk ik dat zelfs een type Yuskov te weinig snelheid heeft om echt de strijd aan te kunnen gaan.
Mooi. Allemaal boycotten zou nog beter zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:12 schreef Strani het volgende:
Ik zit die startlijsten van de Team Sprints te bekijken. Ik zie dat de heren en dames er niet echt warm voor lopen danwel schaatsen.
Ik ben het wel met je eens. De pursuit is wel leuk maar de Team Sprint is een beetje een lachtertje met dat totale gebrek aan organisatie.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi. Allemaal boycotten zou nog beter zijn.
Ik vind dit best een geinig onderdeel, maar je ziet gewoon dat het niet serieus wordt genomen (en het moet niet vervangend zijn als je het mij vraagt)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Manmanman...doet dit gewoon in het circus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |