SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dat ligt eraan wat je bedoelt, het niveau valt me niet eens gigantisch tegen maar de rest is redelijk dramatisch. Maar dat maakt het juist wel weer mooi ookquote:
Bedoel vooral qua organisatie in dit geval. Het lijkt mij logisch dat het niveau meevalt, het deelnemersveld is best redelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je bedoelt, het niveau valt me niet eens gigantisch tegen maar de rest is redelijk dramatisch. Maar dat maakt het juist wel weer mooi ook
En Scholten is commentator
Die 180 scorebordjes voor het publiek zijn gewoon lege A4'tjes die zijn neergelegdquote:Op zondag 5 januari 2020 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel vooral qua organisatie in dit geval. Het lijkt mij logisch dat het niveau meevalt, het deelnemersveld is best redelijk.
1 riem uit de printer jatten en klaar ben je. Stiften verkopen in de zaal. Is er al wat over het prijzengeld bekendgemaakt?quote:Op zondag 5 januari 2020 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die 180 scorebordjes voor het publiek zijn gewoon lege A4'tjes die zijn neergelegd
Op dat niveau zitten we
Voorzitter van de BDO beweert dat alle spelers weten wat zij minimaal krijgen. Dat is door een aantal spelers echter ontkent. Die zeggen qua prijzengeld echt totaal geen idee te hebben waar ze voor spelen.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 riem uit de printer jatten en klaar ben je. Stiften verkopen in de zaal. Is er al wat over het prijzengeld bekendgemaakt?
O jee. Das jammer.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die 180 scorebordjes voor het publiek zijn gewoon lege A4'tjes die zijn neergelegd
Op dat niveau zitten we
https://i.imgur.com/cn0jfM4.mp4quote:Op zondag 5 januari 2020 15:10 schreef Tagliano het volgende:
Paula Jacklin die mij een beetje aan probeert te pakken
Lust haar rauw
Figuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |