O dacht dat er ergens anders iets naar binnen was gekropenquote:Op zondag 5 januari 2020 01:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus een keer gewandeld in Schotland en onderweg ergens staan plassen. Blijkbaar is er toen iets naar binnen gekropen, want terug in mijn hotel trof ik een gigantische geplette hoornaar in mijn onderbroek aan.
Ik geloof niet dat hij verder op verkenningstocht is geweestquote:Op zondag 5 januari 2020 01:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat er ergens anders iets naar binnen was gekropen
En toen, tent verband en in een hotel gaan slapen?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
Ik heb een keer een adder in mijn tent gehad in Frankrijk
Ja ok, dat soort dingen kan je ook moeilijk uitleggen he? Is gewoon een gevoel. Voorzichtig met de perenijsjes!quote:Op zondag 5 januari 2020 01:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, echt het zuigen aan het stokje en hoe dat dan voelt. Ik kan het niet helemaal uitleggen
Perenijsjesquote:Op zondag 5 januari 2020 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen, tent verband en in een hotel gaan slapen?
[..]
Ja ok, dat soort dingen kan je ook moeilijk uitleggen he? Is gewoon een gevoel. Voorzichtig met de perenijsjes!
Had ooit een riviertocht op zo'n bamboevlot en het vlot naast ons zat een Japanner en mijn maatje en ik keken vol afgrijzen omdat er een enorme waterspin in zijn boxershort kroop, die zagen wij wel maar hij niet dus we hielden onze mond, die gast vertrok geen spier, greep in zijn broek toen hij iets voelde en smeet dat beest de rivier in, wij keken ademloos toe terwijl wij een voorzichtig lachje kregen van die kerel, Jappenquote:Op zondag 5 januari 2020 01:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus een keer gewandeld in Schotland en onderweg ergens staan plassen. Blijkbaar is er toen iets naar binnen gekropen, want terug in mijn hotel trof ik een gigantische geplette hoornaar in mijn onderbroek aan.
Tent verbandquote:Op zondag 5 januari 2020 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen, tent verband en in een hotel gaan slapen?
[..]
Ja ok, dat soort dingen kan je ook moeilijk uitleggen he? Is gewoon een gevoel. Voorzichtig met de perenijsjes!
Ik gok op een vrouw.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is het engste dier dat jij bent tegengekomen op reis?
Tientallen kakkerlakken rondom mijn stoel in een nachtbus in Maleisië, horrornachtquote:Op zondag 5 januari 2020 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is het engste dier dat jij bent tegengekomen op reis?
Die Italiaanse citroenijsjes met een dropstaafje zijn marketingtechnisch wel sterkquote:Op zondag 5 januari 2020 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zouden houten ijsstokjes fabrikanten wel weten dat er zoveel mensen ze vreselijk vinden? Al is het nu in het kader van duurzaamheid marketingstechnisch ook niet de handigste zet om over te schakelen naar plastic, gemiste kans.
Hoe opgepakt? Ik zou dan denk ik zo'n stok met een v eraan zoeken en die op zijn kop drukken, zoals in de films. Alleen zou ik na het stok zoeken waarschijnlijk mijn tent niet meer terug in durven want hij kan overal zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tent verbandGewoon op gepakt en eruit gezet.
Huh? ijsstokjes, je doelt op dat nare gevoel als je aan zo'n houtje likt?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zouden houten ijsstokjes fabrikanten wel weten dat er zoveel mensen ze vreselijk vinden? Al is het nu in het kader van duurzaamheid marketingstechnisch ook niet de handigste zet om over te schakelen naar plastic, gemiste kans.
Het bestaan hiervan was ik vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Italiaanse citroenijsjes met een dropstaafje zijn marketingtechnisch wel sterk
Het was een adder, die zijn niet giftig, dat wist ik toen al. Gewoon eruit gooien. Mijn zus was wel panisch, ik heb dat niet zo.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe opgepakt? Ik zou dan denk ik zo'n stok met een v eraan zoeken en die op zijn kop drukken, zoals in de films. Alleen zou ik na het stok zoeken waarschijnlijk mijn tent niet meer terug in durven want hij kan overal zijn.
Ehm, adders zijn wel giftigquote:Op zondag 5 januari 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het was een adder, die zijn niet giftig, dat wist ik toen al. Gewoon eruit gooien. Mijn zus was wel panisch, ik heb dat niet zo.
In de zomer nog aan geliktquote:Op zondag 5 januari 2020 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bestaan hiervan was ik vergeten.
Ik heb ook ooit een keer een adder gezien in Frankrijk, neuken?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het was een adder, die zijn niet giftig, dat wist ik toen al. Gewoon eruit gooien. Mijn zus was wel panisch, ik heb dat niet zo.
Lol ja! Smerig! Had ik in Ao Nang. Niet op mijn kamer, tenminste dat hoopte ik, maar wel op de hang, tientallen. Ze kwamen uit een soort putje en als ze er weer in kropen dan lieten ze zich gewoon vallen ofzo want dat kon je horen. En zo groot als spitsmuizen. Walgelijk!quote:Op zondag 5 januari 2020 01:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Tientallen kakkerlakken rondom mijn stoel in een nachtbus in Maleisië, horrornachtOp een gegeven moment ga je ze ook overal voelen
Owja, was laatst bij een LaPlace met van die houten roerstokjes. Pfff, durf er niet eens aan te likken, terwijl slangen mij niks doen uiteraard.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh? ijsstokjes, je doelt op dat nare gevoel als je aan zo'n houtje likt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |