Okido! Ben onderweg!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn Meerdere douches hier en sauna en bubbelbad en buitenjacuzzi.
Dus ok, we zien je zo met ons 16en
4/10 zou niet raken. Te pittig kapselquote:
Denk het jaquote:
Zij was toch met basketballers samen? Of was dat ene ander nietszeggend hoertje?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geen neger gehad, nog geen halve, opgezocht dus het is waar.
Pffffffoe, ik hou dat ook niet helemaal bij maar volgens mij heb je het over eeeuhmmm ja Carmen Electra.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij was toch met basketballers samen? Of was dat ene ander nietszeggend hoertje?
Heeft die een basketballer gedate?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffffoe, ik hou dat ook niet helemaal bij maar volgens mij heb je het over eeeuhmmm ja Carmen Electra.
Tot hoelaat mag jij opblijven van Koos?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij was toch met basketballers samen? Of was dat ene ander nietszeggend hoertje?
Ben jij de broer van MCH ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tot hoelaat mag jij opblijven van Koos?
Ja beetje wel hčquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een rare figuren hier allemaal zeg
Nee maar het bleef even stil. Gewoon het gesprek laten draaien, dat kan MCH trouwens ook wel.quote:
Ik zit te appen met mijn minnaars en minnaressen, moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar het bleef even stil. Gewoon het gesprek laten draaien, dat kan MCH trouwens ook wel.
Ja! Hij was echt enorm blij. Heeft het meteen in zijn busje uitgepakt, heel zijn dag weer goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja beetje wel hč
Heb je je pakketman nog gezien trouwens die kerstpakket heeft gekregen van je? Zo ja, leuke reactie gekregen?
Superleukquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Hij was echt enorm blij. Heeft het meteen in zijn busje uitgepakt, heel zijn dag weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |