abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190878388
Op voorhand was er best wel wat ophef over deze serie. De kritieken zijn ook niet zo goed. Ik heb het gisteren toch een kans gegeven. Het is gewoon een fictief verhaal. Ik vond het best boeiend eigenlijk. Die Belg hebben ze ook echt goed gecast. Op het einde zwakte het wat af, maar de cliffhanger had me weer helemaal te pakken, en ik kijk uit naar seizoen 2.

Nog meer mensen die deze serie al gezien hebben? En wat vonden jullie er van? En welke series sluiten hier een beetje op aan qua stijl/verhaal en zijn de moeite waard te kijken?
pi_190879512
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 19:47 schreef Hamzoef het volgende:
Op voorhand was er best wel wat ophef over deze serie. De kritieken zijn ook niet zo goed. Ik heb het gisteren toch een kans gegeven. Het is gewoon een fictief verhaal. Ik vond het best boeiend eigenlijk. Die Belg hebben ze ook echt goed gecast. Op het einde zwakte het wat af, maar de cliffhanger had me weer helemaal te pakken, en ik kijk uit naar seizoen 2.

Nog meer mensen die deze serie al gezien hebben? En wat vonden jullie er van? En welke series sluiten hier een beetje op aan qua stijl/verhaal en zijn de moeite waard te kijken?
Welke Belg? speelt er een Belg mee dan :@

Heb de serie in 1 ruk uitgekeken en dat betekend dat ie goed was
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_190879521
Het verbaasde dat er hier nog geen topic over was
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_190882045
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:48 schreef Belg het volgende:

[..]

speelt er een Belg mee dan :@
Alleen maar de hoofdpersoon
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190883124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Alleen maar de hoofdpersoon
Mehdi dehbi is een Waal daarom kende ik hem niet. Verder vind ik dat wel tof dat er een Belg mee doet.
pi_190883168
Ik ben hier wel benieuwd naar.
pi_190885427
Verschrikkelijke serie vind ik het. Kan dat Jezus-figuur niet uitstaan. Enige pluspunt is Michelle Monaghan maar ook zij speelt niet de sterren van de hemel. Ben er 5 afleveringen in maar denk niet dat ik nog een poging ga wagen.
pi_190885775
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 06:30 schreef illusions het volgende:
Verschrikkelijke serie vind ik het. Kan dat Jezus-figuur niet uitstaan.
Ik vind dat stoïcijnse juist wel boeiend. Ik vind het verhaal in ieder geval wel boeiend, omdat het in mijn ogen wel origineel is.
pi_190886155
Heb me prima vermaakt met deze serie.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 12:05:00 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190887580
Het bleef me tot en met de laatste aflevering boeien. Af en toe was het wat traag, maar ik vond ook al die zijverhalen over de personen die achter zo'n messias-figuur aanlopen ook interessant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_190889050
De eerste 4 afleveringen vond ik het beste, daarna wordt het wat trager met wat andere verhaallijnen. Heb het uiteindelijk in 3 dagen afgekeken.

Wat ik wel jammer vind van deze serie net zoals met bijvoorbeeld Dark is dat het zo openlijk solliciteert naar een 2de seizoen waardoor het verhaal nooit helemaal af is.
pi_190908961
Ben bij aflevering 6. Ik vind het best vermakelijk.
Zonder wrijving geen glans
pi_191013226
Prima serie.

Wel benieuwd hoeveel Nike betaald heeft om jezus elke keer in nike te laten lopen en het logo volop in beeld
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_191013332
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:13 schreef over_hedge het volgende:
Prima serie.

Wel benieuwd hoeveel Nike betaald heeft om jezus elke keer in nike te laten lopen en het logo volop in beeld
Dat viel mij ook op inderdaad. Ik hoop wel dat seizoen 2 er snel komt.
pi_191014156
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op inderdaad. Ik hoop wel dat seizoen 2 er snel komt.
Ja ik ook wel. Vind het wel sterk gedaan. Ook hoe ze heel de serie het volhouden dat je nou eigenlijk nog steeds niet weet of hij jezus is of niet.

Al lijkt het dood het einde dan weer wel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')