Waarom wil je graag settlen
Alleen ben je juist reuze flexibel en kan je juist snel beslissingen nemen.
quote:Dat kan. Maar gelukkig kun je dat ook in je eentje bereiken. Een vaste plek om te wonen, niet iets waar je elk moment uitgezet kunt worden omdat je in onderhuur zat ofzo, een vaste baan, een vaste vriendengroep en de vaste sportclub, ik noem maar wat
Op maandag 13 januari 2003 16:57 schreef MrSoftwareEngineer het volgende:
Ik ben echt iemand die een beetje stabiliteit in zijn leven wil. Teveel veranderingen elke keer vind ik helemaal niet fijn. Vandaar...
Vorig jaar (2001) met kerst heb ik mijn h-b-b relatie verbroken. Sindsdien had ik niet meer de behoefte om aan een relatie te beginnen tot een paar weken geleden. ik mis het toch wel heel erg dat gevoel van 'samen' alles te doen, samen alles met elkaar te delen en leuke dingen te doen.
Alleen ik zit met een probleem. Ik heb het gevoel dat ik op dit moment nog steeds niet verliefd kan worden. ik heb een hoop leuke mensen om me heen waaronder ook een aantal bijzonder leuke meiden.
Alleen nu nog de ware tegenkomen.
ik begrijp je probleem wel.
"En toen liep hij tegen de liefde van zijn leven aan en waren al zijn ambitieuze voornemens in één keer vergeten."
Je kan tenslotte ook prima zelf een zeker en rustig bestaan opbouwen? En als je dan iemand tegenkomt die daar bij past...prima!
De toekomst uitstellen tot je de ware(waar ik toch al niet in geloof) tegenkomt waarna je hele toekomst duidelijk wordt lijkt me een beetje naief.
...aan de andere kant, ik ben 21 en zit nu in mijn eerste relatie langer dan een jaar duurt...so what do i know?
Al zijn er mensen die vinden dat ik er is aan moet begingen aan h-b-b.
Maar zo lang mijn gevoel niet zegt dat ik er aan toe ben doe ik nog steeds wat ik wil.
quote:Ik begrijp precies wat je bedoeld!
Op maandag 13 januari 2003 16:49 schreef MrSoftwareEngineer het volgende:
Ik ben 30, maar heb nog steeds geen vaste vriendin. Kortom, ik ben mijn soulmate nog niet tegengekomen. Toch wordt het verlangen naar een samenzijn met iemand groter. Samen een huis kopen, samen plannen maken voor de toekomst, misschien samen kinderen krijgen. In mijn eentje vind ik het soms moeilijk om plannen te maken en daarvoor beslissingen te durven nemen. Hebben jullie dat ook?
quote:Aan je naam te zien heb ik een mooie quote voor je :
Ik ben 30, maar heb nog steeds geen vaste vriendin. Kortom, ik ben mijn soulmate nog niet tegengekomen. Toch wordt het verlangen naar een samenzijn met iemand groter. Samen een huis kopen, samen plannen maken voor de toekomst, misschien samen kinderen krijgen. In mijn eentje vind ik het soms moeilijk om plannen te maken en daarvoor beslissingen te durven nemen. Hebben jullie dat ook?
quote:Ok ontopic :
Hackers don´t waste their time on nonsense things like : Alcohol, Sex and Party
quote:Ik ben geen 30 en niet single, maar heb wel een aantal vrienden die in "jouw categorie" vallen.
Succes!
quote:Ik herken het wel: ook 30, ook SE, ook geen vaste vriendin
Nee, even serieus, ik mis wel een maatje in mijn leven, maar al die andere dingen zoals een huis kopen, toekomstplannen maken, een stabiel leven opbouwen, dat kun je zelf. En dat moet je ook doen als je dat wilt; je moet niet wachten tot je de ware tegenkomt, je moet voor jezelf zorgen, een leuk leven voor jezelf opbouwen en ervan genieten en er komt vast een keer iemand voorbij die daarbij past.
En wat ambities betreft, ik geloof niet dat h-b-b betekent dat je je ambities aan de wilgen moet hangen. Waarom zou je? Als je een goede relatie hebt dan moet er voor beiden ruimte zijn om persoonlijke ambities na te jagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |