abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7875878
Ik ben 30, maar heb nog steeds geen vaste vriendin. Kortom, ik ben mijn soulmate nog niet tegengekomen. Toch wordt het verlangen naar een samenzijn met iemand groter. Samen een huis kopen, samen plannen maken voor de toekomst, misschien samen kinderen krijgen. In mijn eentje vind ik het soms moeilijk om plannen te maken en daarvoor beslissingen te durven nemen. Hebben jullie dat ook?
  maandag 13 januari 2003 @ 16:53:16 #2
20741 generalist
Watch me do it!
pi_7875934
Ben dan geen 30 (bijna wel), maar het huisje-boompje-beestje is bij mij juist helemaal niet aanwezig en zolang ik er zelf invloed op heb zal dat niet komen ook (=huidige mening). Verschil is dat ik wel een vaste vriendin heb, maar dit is bijna het tegenovergestelde van het typische h-b-b scenario.

Waarom wil je graag settlen

Alleen ben je juist reuze flexibel en kan je juist snel beslissingen nemen.

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_7875997
Ik ben echt iemand die een beetje stabiliteit in zijn leven wil. Teveel veranderingen elke keer vind ik helemaal niet fijn. Vandaar...
  maandag 13 januari 2003 @ 17:01:26 #4
22259 Fogerty
slapende account
pi_7876061
Ik ken het wel, maar dan anders. Diep in mijn hart is een gelukkig gezinnetje mijn grootste wens Maar dan liefst nog even niet nu, want nu wil ik nog een hoop andere dingen doen. Het vervelende is dat ik dat "nog niet nu"-gevoel vijf jaar geleden ook al had en toen dacht ik "over een jaar of vijf ben ik er wel aan toe". Dus ik vraag me af hoe ik er over vijf jaar tegenover sta
Hieperdepiep hoera!
pi_7876069
Blijven zoeken!

Neem anders een leuk huisdier..?

pi_7876075
nog niet nodig
046
Dank aan Yeahinho
pi_7876090
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:02 schreef MoJo het volgende:
Blijven zoeken!

Neem anders een leuk huisdier..?

dus toch een vrouw?
046
Dank aan Yeahinho
pi_7876094
Huisje, Boompje, Feestje !
pi_7876116
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:03 schreef Salvad0R het volgende:
Huisje, Boompje, Feestje !
046
Dank aan Yeahinho
  maandag 13 januari 2003 @ 17:05:47 #10
22259 Fogerty
slapende account
pi_7876135
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:57 schreef MrSoftwareEngineer het volgende:
Ik ben echt iemand die een beetje stabiliteit in zijn leven wil. Teveel veranderingen elke keer vind ik helemaal niet fijn. Vandaar...
Dat kan. Maar gelukkig kun je dat ook in je eentje bereiken. Een vaste plek om te wonen, niet iets waar je elk moment uitgezet kunt worden omdat je in onderhuur zat ofzo, een vaste baan, een vaste vriendengroep en de vaste sportclub, ik noem maar wat
Een relatie brengt alleen stabiliteit in je leven als het ook echt een goede relatie is, en dat zijn ze lang niet allemaal. Bedenk dat maar zolang je de ware nog niet hebt gevonden
Hieperdepiep hoera!
  maandag 13 januari 2003 @ 17:17:56 #11
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_7876325
Ik moet toegeven dat ik het wel herken. Mijn huisje,boompje beestje behoefte is niet zo groot, maar het samen plannen maken mis ik soms wel. Het lijkt me wel eens fijn om beslissingen te maken die niet alleen over mezelf gaan.
Ik zie het bij vrienden, die samen huizen en vakanties kiezen, bedenken hoe ze hun verjaardagen gaan vieren, het kan heel prettig zijn om bij iemand betrokken te zijn. Ik kan feitelijk allerlei vage beslissingen maken, het maakt niemand verder wat uit. En dat vind ik wel eens jammer.
A clean house is a sign of a wasted life.
  maandag 13 januari 2003 @ 17:21:11 #12
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_7876384
Ik ben ook 30 jaar.

Vorig jaar (2001) met kerst heb ik mijn h-b-b relatie verbroken. Sindsdien had ik niet meer de behoefte om aan een relatie te beginnen tot een paar weken geleden. ik mis het toch wel heel erg dat gevoel van 'samen' alles te doen, samen alles met elkaar te delen en leuke dingen te doen.

Alleen ik zit met een probleem. Ik heb het gevoel dat ik op dit moment nog steeds niet verliefd kan worden. ik heb een hoop leuke mensen om me heen waaronder ook een aantal bijzonder leuke meiden.
Alleen nu nog de ware tegenkomen.

ik begrijp je probleem wel.

This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
pi_7876838
Het zal best zo zijn charmes hebben; dat h-b-b-concept maar ik begin er nog maar even niet aan. Ik vind het íets definitiefs hebben. Het is net alsof je dan een beslissing genomen hebt over wat je met de rest van je leven wilt gaan doen en ik wil nog een heleboel dingen doen waarvan h-b-b als allerlaatste op de lijst staat.

"En toen liep hij tegen de liefde van zijn leven aan en waren al zijn ambitieuze voornemens in één keer vergeten."

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  maandag 13 januari 2003 @ 20:30:34 #14
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_7879761
Sorry als ik het nu verkeerd opvat hoor, maar het klinkt nu voor mij heel erg alsof je een vrouw zoekt die die toekomst plannen en beslissingen voor je gaat maken. In plaats van samen.

Je kan tenslotte ook prima zelf een zeker en rustig bestaan opbouwen? En als je dan iemand tegenkomt die daar bij past...prima!

De toekomst uitstellen tot je de ware(waar ik toch al niet in geloof) tegenkomt waarna je hele toekomst duidelijk wordt lijkt me een beetje naief.

...aan de andere kant, ik ben 21 en zit nu in mijn eerste relatie langer dan een jaar duurt...so what do i know?

hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
  maandag 13 januari 2003 @ 20:49:23 #15
25946 spekje
in the flesh
pi_7880089
Neem de tijd het huisje-boompje-beestje komt vanzelf.Ik zelf ben op weg naar mijn 40ste en heb nog steeds geen behoefte aan h-b-b.

Al zijn er mensen die vinden dat ik er is aan moet begingen aan h-b-b.
Maar zo lang mijn gevoel niet zegt dat ik er aan toe ben doe ik nog steeds wat ik wil.

De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
  maandag 13 januari 2003 @ 21:39:34 #16
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_7880925
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:49 schreef MrSoftwareEngineer het volgende:
Ik ben 30, maar heb nog steeds geen vaste vriendin. Kortom, ik ben mijn soulmate nog niet tegengekomen. Toch wordt het verlangen naar een samenzijn met iemand groter. Samen een huis kopen, samen plannen maken voor de toekomst, misschien samen kinderen krijgen. In mijn eentje vind ik het soms moeilijk om plannen te maken en daarvoor beslissingen te durven nemen. Hebben jullie dat ook?
Ik begrijp precies wat je bedoeld!
pi_7884372
quote:
Aan je naam te zien heb ik een mooie quote voor je :
quote:

Hackers don´t waste their time on nonsense things like : Alcohol, Sex and Party

Ok ontopic :
Op ieder potje past een dekseltje, tenzij je het dekseltje zelf weggooit
Lambo of Rekt
  dinsdag 14 januari 2003 @ 07:05:19 #18
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7886653
quote:
Ik ben geen 30 en niet single, maar heb wel een aantal vrienden die in "jouw categorie" vallen.
Ik snap je wel... veel mensen om je heen hebben het h-b-b al wel verworven en dat wil jij ook! Kunst is, volgens mij, om er niet zoveel op te focussen en dat is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik.
Mijn meest recente ex, 30 en nu dus weer single heeft het er een hele tijd waanzinnig moeilijk meegehad dat zijn h-b-b bruut verstoord werd (door mij ). Maar nu vindt hij het zeer ok en probeert hij er vooral van te genieten. Een vrolijke, genietende vent is nml. aantrekkelijker in alle opzichten.
Probeer er dus echt het beste van te maken, houd je ogen open en als je misschien ff steun nodig hebt bij het maken van beslissingen... hoop ik dat je op een goede vriend(in) terug kan vallen.
Maar als je niet tevreden bent met de situatie...doe er wat aan: trek er op uit, zoek een hobby, zoek mensen op... Wie niet waagt...

Succes!

kut
  dinsdag 14 januari 2003 @ 09:45:46 #19
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_7887477
quote:
Ik herken het wel: ook 30, ook SE, ook geen vaste vriendin

Nee, even serieus, ik mis wel een maatje in mijn leven, maar al die andere dingen zoals een huis kopen, toekomstplannen maken, een stabiel leven opbouwen, dat kun je zelf. En dat moet je ook doen als je dat wilt; je moet niet wachten tot je de ware tegenkomt, je moet voor jezelf zorgen, een leuk leven voor jezelf opbouwen en ervan genieten en er komt vast een keer iemand voorbij die daarbij past.
En wat ambities betreft, ik geloof niet dat h-b-b betekent dat je je ambities aan de wilgen moet hangen. Waarom zou je? Als je een goede relatie hebt dan moet er voor beiden ruimte zijn om persoonlijke ambities na te jagen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')