Zoals iedereen wel weet, ben ik een kalme jongen die geregeld graag met de trein reist. Gewoon heen en weer, eerste klas, lekker chillelitair zoals het hoort.
Maahaar beste fokkertjes, nu zijn er ook andere mensen, die ook met de trein reizen! En die moeten dan zonodig mee met de trein waar ik in zit. Nu snap ik dat wel, het is immers een trein waar ik ook in zit, en op zich is daar verder niet zoveel mis mee als ze hun lelijke zwijnekoppen maar buiten mijn glorieuze blikveld houden. Maar wat me zojuist toch weer overkwam beste fokkertjes!

Stappen er een paar vrouwen in met een redelijke kop van een 8 ofzo, nou ja er kan onderhandeld worden over een 8,5, ik ben de kwaadste niet.
Maar geen van die vrouwen nam boterhammen voor me mee! Laat staan een friet speciaal! En vroeger begonnen die vrouwen ook nog wel eens te strippen bij het aanschouwen van zoveel Vogeltjesdanserigheid, maar zelfs dat gebeurde nu niet. Niets van dit alles! Nee beste fokkertjes, Vogeltjesdans was des duivelsch!

Wat is er aan de hand met de vrouwen van tegenwoordig? Herkennen ze echte kwaliteit niet meer? Realiseren ze zich de waarde van echte Vogeltjesdanserigheid niet meer? Is de hele wereld potverdikkie knettergek geworden?
Klacht en tevensch tldr: die vrouwen van tegenwoordig