abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7893753
Hee, we zitten in een reservaat, dat betekent niet dat we geen rechten meer hebben. Eerst neuken, dan koken we wel.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_7894433
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:12 schreef RaisinGirl het volgende:
Dan moeten ze ook iedere dag voor ons koken, vind ik.
Ik kook alleen in ruil voor... sex.
pi_7894748
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:04 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik kook alleen in ruil voor... sex.

GMTA
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_7895988
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:12 schreef RaisinGirl het volgende:
Ah, dus de heren hebben bewaking nodig? Het is inderdaad misschien maar beter. .

Dan moeten ze ook iedere dag voor ons koken, vind ik.

Je bent dan ambtenaar RG en ambtenaren, anders dan die buffelaars in het bedrijfsleven, zijn ruim op tijd thuis om zelf te koken...
I´m back.
pi_7896293
Maarre... als alle mannen in het reservaat zitten zal dat een omslag in het algemene vrouwenkarakter teweegbrengen. Het is in verscheidene onderzoeken aangetoond dat mannen goed functioneren in een homogene omgeving (jottem, we zitten allen gezellig in een reservaat) maar dat vrouwen het best op hun plaats zijn in een heterogene omgeving. Kijk maar naar "expeditie Robinson" en de verschillen tussen het manneneiland en het vrouweneiland. Juist die heterogene omgeving houdt dan op met bestaan, dus de vrouwelijke bevolking valt uiteen. Voordat men het doorheeft zal de matriarchale natie uiteen vallen in chaos en geweld (bijten, krabben, kissebissen) terwijl de welvaart en tiert in het reservaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 14-01-2003 18:48]

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_7896304
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:32 schreef Ryan3 het volgende:

Je bent dan ambtenaar RG en ambtenaren, anders dan die buffelaars in het bedrijfsleven, zijn ruim op tijd thuis om zelf te koken...

Niet als je bij de IND werkt hoor. Achja, die asielzoekers ook altijd he. .

Daarnaast heb ik natuurlijk wel leukere dingen te doen en aangezien de heren toch afleiding nodig hebben om ze een beetje in toom te houden lijkt me koken een aardige therapeutische bezigheid. Ik denk dat de andere 'Amazones' het wel volledig met me eens zullen zijn, .

[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 14-01-2003 18:49]

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_7896313
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 14:23 schreef Peter_Hoopman het volgende:
Hoi Ryan,

Mogelijk een leuk gedachten experiment, het probleem is volgens mij niet de man of de vrouw, het is de relatie die de problemen veroorzaken.

Stel er zou geen enkele vrouw op aarde zijn, zouden mannen nog een reden om te vechten hebben, groots te zijn om te imponeren op vrouwen etc. etc.

Mannen zonder vrouwen lijkt mij vooralsnog een biologische onmogelijkheid...
quote:
Ik geloof dat de grote moeilijkheden veroorzaakt worden in de relaties tussen mensen. Man-man vrouw-man etc. etc. In relaties liggen de geheimen van het leven verborgen.
Mijn these is dus en de statistieken weerspreken mij niet dat die problemen, ofschoon ingebed in relaties, een biologische achtergrond hebben. Nogmaals 95% van alle rottigheid kunnen we op het conto bijschrijven van mannen in een bepaalde leeftijd. Lijkt mij een significante correlatie. Vreemd dan ook dat het probleem van veiligheid niet in dit licht wordt bezien.
quote:
Wanneer je uitgaat van Man is geest en vrouw is aarde (Voor de goede orde iedere vrouw en man is 'aarde' en 'geest').
Op zich zijn deze metaforen voor mij inhoudsloos. Er volgt voor mij niets uit...
quote:
Dan is het de taak van de mens om thuis te komen in de aarde en tegelijkertijd de vrijheid (lees verantwoordelijkheid) van de geest te ontwikkelen.
En de testosteron, de serotonine levels en allerlei mankementen aan de frontale kwabben staan dit in de weg.
quote:
Dit is een proces dat vele incarnaties nodig heeft om zich te ontwikkelen, wanneer we op één lijn komen met het leven (onze goddelijke bestemming) kennen we vrede in onszelf en met onze omgeving.
Vaak als de werking van testosteron en serotonine levels wat zijn uitgewerkt, op latere leeftijd, zie je idd dat mannen rustiger worden en minder problemen veroorzaken, hoewel in aanleg mannen nog steeds zielige wezens blijven... Vooral ook door dat de rechter frontale kwab bij mannen minder ontwikkeld is dan bij vrouwen. Nu is die linker frontale kwab natuurlijk wel belangrijk geweest bij de ontwikkeling van onze technologie, dus helemaal uitschakelen kunnen we mannen ook weer niet, vandaar dat ik ook slechts wil overgaan tot reductie van de hoeveelheid mannen...
quote:
Het is de taak van iedere mens om het mannelijke en vrouwelijke te integreren (dus een soort variatie van mijn betoog om eigen belang en algemeen belang te integreren.)
Okee, mee eens, maar er zijn hiervoor nauwelijks of geen adequate therapieën. Maar misschien dat we er in het mannenreservaat aan kunnen werken. Integratie van linker- en rechterhersenhelft...
quote:
Dus je gedachtenexperiment met het mannereservaat vind ik wel aardig zolang ik maar in het vrouwenreservaat zit.
"Het vrouwenreservaat" is de wereld en zodra je 35 bent kun je die gewoon weer betreden...
quote:
In feite is je verhaal een ontkenning van je mannelijke wezen. Maar daar hebben wel meer mannen last van waaronder ikzelf.
Gek dat mensen mijn topics altijd op mijzelf betrekken. Dat is onjuist. Dit is gewoon wat je zegt een gedachtenexperiment. Het gaat uit van een verifieerbare stelling en werkt deze stelling pijnlijk logisch uit... het stelt daarbij dat alle ellende niet voortkomt uit de ongelijke verdeling van welvaart, maar uit de destructiviteit van de mensensoort man...
quote:
In de film A beautifull mind[i], in de scene waarin uitgelegd wordt wat het nash-equilibrium inhoudt als verbetering van de visie van de filosoof-econoom Adam Smith. Legt Russel Crowe uit dat het beter is om achter de vriendinnen aan te gaan in plaats van met z'n vieren achter de mooie blondine aan te gaan. Hij zegt dat ze elkaar zullen blokeren als ze tegelijkertijd achter de blonde aangaan. Niemand versiert haar dan, als ze dan vervolgens de vriendinnen proberen te versieren zulllen ze 'Nee dank je zeggen' omdat ze geen 'second choice' willen zijn. Dus volgens Russel Crowe (John Nash) kunnen ze beter meteen proberen de vriendinnen te versieren, zodat de kans op een wip vele male groter is en dus iedereen 'winnaar' kan zijn.

Dan komt de klassieke opmerking: [i]If this is a way from you to get the blond, you can go to hell.

Bij onderhandelingen gebruik ik ook Nash, maar de precieze relevantie t.a.v. het mannenreservaat ontgaat me... Maar dat ligt misschien aan mij, dus graag enige uitwijding...
quote:
Misschien is de link niet meteen duidelijk en misschien is ie er ook helemaal niet.
Try me... Overigens vond ik deze film niet echt goed hoor...
I´m back.
pi_7896445
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:48 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Niet als je bij de IND werkt hoor. Achja, die asielzoekers ook altijd he. .

Jij post op je werk dan...? (Ik doe het ook af en toe hoor). Anyway, doe jij uitzettingen dan onder Schoof? Wat zag ik gisteren? Een gezin dat 13 dagen in Syrië op het vliegveld zat...?
quote:
Daarnaast heb ik natuurlijk wel leukere dingen te doen en aangezien de heren toch afleiding nodig hebben om ze een beetje in toom te houden lijkt me koken een aardige therapeutische bezigheid. Ik denk dat de andere 'Amazones' het wel volledig met me eens zullen zijn, .
Mijn idee is eerder dat op den duur geen bewakers (mannelijke of vrouwelijke) meer nodig zijn. Het mannenreservaat zal de mannen veel meer bieden dan de "echte" wereld doet. We maken gebruik van Bentham nl.... Voor de rest wordt "fraternization" tussen bewakers en mannen begrijpelijkerwijs niet aanbevolen, dat begrijp je natuurlijk wel... .
I´m back.
pi_7896476
RaisinGirl, Hoi, even offtopic hoor ik moet zo weg...
Bedankt voor je boodschap, we spreken elkaar nog.
pi_7896564
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maarre... als alle mannen in het reservaat zitten zal dat een omslag in het algemene vrouwenkarakter teweegbrengen. Het is in verscheidene onderzoeken aangetoond dat mannen goed functioneren in een homogene omgeving (jottem, we zitten allen gezellig in een reservaat) maar dat vrouwen het best op hun plaats zijn in een heterogene omgeving. Kijk maar naar "expeditie Robinson" en de verschillen tussen het manneneiland en het vrouweneiland. Juist die heterogene omgeving houdt dan op met bestaan, dus de vrouwelijke bevolking valt uiteen. Voordat men het doorheeft zal de matriarchale natie uiteen vallen in chaos en geweld (bijten, krabben, kissebissen) terwijl de welvaart en tiert in het reservaat.
Leuke stelling. Je hoort het van vrouwen ook vaak dat het onder elkaar niet botert. Heb er zelf ook wel ervaringen mee, maar dat komt dan vaak weer door de mannen die in de buurt zijn... Ik heb "expeditie Robinsom" niet gezien dus kan dat niet corroboreren... Anyway, mannen van 35 en ouder zijn gewoon toegelaten in het matriarchaat.

Alleen zijn er op den duur minder mannen. Oplossingen: sexrobots, propageren van de lesbische relatie (met rollplaying)... , Carnaval (waarbij mannen 1 keer per jaar een weekend worden "losgelaten"), eventueel periodiek bezoek van vrouwen aan het mannenreservaat en, als tegemoetkoming, zal ook bigamie worden toegestaan...

I´m back.
pi_7896575
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:59 schreef fatima het volgende:
Boodschappen doen, Faat...?
I´m back.
pi_7896641
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Boodschappen doen, Faat...?

Ik ben heel zenuwachtig Ry Cooder, damn, strakjes optreden voor geld,
ik denk dat ik voor jouw mannenreservaat niet geschikt ben.
pi_7896709
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:07 schreef fatima het volgende:

[..]

Ik ben heel zenuwachtig Ry Cooder, damn, strakjes optreden voor geld,
ik denk dat ik voor jouw mannenreservaat niet geschikt ben.

Waar? Paradiso? (Bekende band...?) Kunstenaars hebben altijd podiumangst toch? Als je eenmaal speelt verdwijnt alles... Zoek je reserves op, blaas uit de diepte...
I´m back.
pi_7896832
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar? Paradiso? (Bekende band...?) Kunstenaars hebben altijd podiumangst toch? Als je eenmaal speelt verdwijnt alles... Zoek je reserves op, blaas uit de diepte...

Zo lief ! , het stelt niet zo veel voor hoor maar als er geld in het geding is word ik peu nerveu.
pi_7896884
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:59 schreef fatima het volgende:
Ha fatima . Veel succes vanavond!
pi_7896954
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:19 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Ha fatima . Veel succes vanavond!

Dank je wel , , bel je nog eens? Je hebt een goeie stem.
pi_7897020
Ja, wij gaan zeker nog eens bellen !
pi_7897155
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:26 schreef RaisinGirl het volgende:
Ja, wij gaan zeker nog eens bellen !
Waarover... .
I´m back.
pi_7897304
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarover... .

Over jouw homofiele teksten nou goed.
pi_7897417
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leuke stelling. Je hoort het van vrouwen ook vaak dat het onder elkaar niet botert. Heb er zelf ook wel ervaringen mee, maar dat komt dan vaak weer door de mannen die in de buurt zijn... Ik heb "expeditie Robinson" niet gezien dus kan dat niet corroboreren... Anyway, mannen van 35 en ouder zijn gewoon toegelaten in het matriarchaat.

Maar die mannen van 35 jaar en ouder, die zullen neem ik aan weinig tot geen zeggenschap krijgen in het matriarchaat? Wat doet men dan aan de inherente hunkering naar macht? Sterker nog:
quote:
Alleen zijn er op den duur minder mannen. Oplossingen: sexrobots, propageren van de lesbische relatie (met rollplaying)... , Carnaval (waarbij mannen 1 keer per jaar een weekend worden "losgelaten"), eventueel periodiek bezoek van vrouwen aan het mannenreservaat en, als tegemoetkoming, zal ook bigamie worden toegestaan...
Door deze methodes neemt de "waarde" van de gezonde/sterke/mooie/intelligente man toe. De man (wreed en manipulatief wezen dat hij is) zal zich proberen te liëren aan een (meerdere?) machtige vrouw(-en). Wellicht komt de hunkering naar een warme penis de vrouw dan duur te staan.
pi_7897955
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:47 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Maar die mannen van 35 jaar en ouder, die zullen neem ik aan weinig tot geen zeggenschap krijgen in het matriarchaat?

Dat is zo. In het matriarchaat zal ook zelfs de democratie verdwijnen.
quote:
Wat doet men dan aan de inherente hunkering naar macht? Sterker nog:
Mannen krijgen een erg goede opleiding in die sectoren waarin zij goed zijn, in de buitenwereld kunnen ze veel van die "hunkering naar macht" door de goede opleiding botvieren in hun beroep. De hunkering naar macht zoals die nu bestaat is gekoppeld aan het willen bevruchten van zoveel mogelijk vrouwtjes. Dat botvieren van deze psychologische tendensen kan worden gedaan in de 20 jaar mannenreservaat. Eenmaal in de buitenwereld dus kan deze energie op constructieve wijze worden botgevierd in het beroep, sport, spel, kunst etc....
quote:
Door deze methodes neemt de "waarde" van de gezonde/sterke/mooie/intelligente man toe.
De man (wreed en manipulatief wezen dat hij is) zal zich proberen te liëren aan een (meerdere?) machtige vrouw(-en). Wellicht komt de hunkering naar een warme penis de vrouw dan duur te staan.
Door de schaarste aan mannen zijn ze allemaal erg gewild. Sex zal dus wel een probleem blijven, maar door al die maatregelen die ik reeds heb opgesomd hopen we dit te kunnen beperken... Sexrobots met een penis op 37 graden celsius zullen daarnaast een redelijk alternatief zijn. Voor de rest zou je de mannen enigszins eerlijk kunnen distribueren over de vrouwelijke populatie. Maar vergis je verder niet, we worden ook geholpen door de geringere sexdrive van vrouwen....
I´m back.
pi_7897979
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:41 schreef fatima het volgende:

[..]

Over jouw homofiele teksten nou goed.

I´m back.
pi_7898048
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]
-Knip-

Okay, ik ben om. Waar teken ik?
pi_7898098
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:17 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Okay, ik ben om.

Nou de rest nog...
quote:
Waar teken ik?
Binnenkort komt er een internetsite...
I´m back.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 22:28:31 #75
43196 Peter_Hoopman
Be your own guest
pi_7900882
Ryan, mag ik vragen hoe oud je bent?

Je experiment met het mannenreservaat is een interresante, ben benieuwd waar je uit komt, of ben jer er al?

Abstract bezien: "Volkomen concurrentie" <=> "Volkomen samenwerking".
Waarom weigeren we hier voor de voorwaarden te creëren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')