Dat klinkt als hoe het in mijn vorige huis wasquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:10 schreef SQ het volgende:
Een andere interessante bijkomstigheid van zo primitief wonen () is dat ik nu selectief moet zijn in welke volgorde ik was. Met maar 1 droogrekje, winter, en geen wasdroger kan ik dus geen 2 sets beddengoed achter elkaar wassen. Ik kan verder op mijn rekje maximaal 2 ladingen kwijt, daarna moet ik wachten met wassen tot de was gedroogd is, dat duurt momenteel vaak 3 dagen
We leven helaas op zolder, dus geen vrije trapgatenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:14 schreef Fazz het volgende:
Dat klinkt als hoe het in mijn vorige huis was![]()
Niet te laag centrifugeren dat helpt iets. En heb je een trapgat waar je iets in kunt hangen? Dat was de enige optie om dikke truien/polo's droog te laten worden voordat ze muf gingen ruiken
Oh heerlijk! Dat verdient een aftelkalenderquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:14 schreef SQ het volgende:
[..]
We leven helaas op zolder, dus geen vrije trapgaten
Nog een maandje, dan kan ik de droger weer aansluiten
Ja dat probleem hebben wij ook. We wonen gelijkvloers in een flat, in de zomer kan het lekker buiten maar nu niet. En zet je het wasrek in de badkamer of de slaapkamer dan is het wel meteen erg vol.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:10 schreef SQ het volgende:
Een andere interessante bijkomstigheid van zo primitief wonen () is dat ik nu selectief moet zijn in welke volgorde ik was. Met maar 1 droogrekje, winter, en geen wasdroger kan ik dus geen 2 sets beddengoed achter elkaar wassen. Ik kan verder op mijn rekje maximaal 2 ladingen kwijt, daarna moet ik wachten met wassen tot de was gedroogd is, dat duurt momenteel vaak 3 dagen
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:09 schreef cherrycoke het volgende:
Vuile was in wasmand > was in wasmachine > was in droger > flikker droge kleren in kast>
Dit eigenlijk. Alleen gebruiken we poeder van Omo.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:12 schreef Vicky het volgende:
60 graden = beddengoed, handdoeken, theedoeken, ondergoed, sokken. Als ik veel gekleurd heb dan apart kleur en apart licht.
Zwarte was op 40, tenzij sportkleding/trainingspakken, dan op 30
Gekleurde was op 40
Witte/lichte was op 40
Ik was met vloeibaar van Lidl, wasverzachter van Gwoon
Zwarte was met Robijn voor zwarte was omdat het zo lekker ruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |