Je moet wel bij de friet en snacks kijken dat ze speciaal voor de airfryer zijn!!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sure, het avondeten voor morgen staat al gepland.
Nee hoor. Alles kan er in. Gewone voorgebakken frites (diepvries) gaan prima. Ovenfrites nog iets beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Je moet wel bij de friet en snacks kijken dat ze speciaal voor de airfryer zijn!!!!
Hoe wil je pizza in zo'n klein mandje kwakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef Spanky78 het volgende:
Frites, ovenacnacks gaan uitstekend in zo’n ding. Broodjes, pizza, alles wat je in de oven zo steken kan. Maar ook kipfilet etc. Als je het juist instelt gaat dat heel goed. Wel in een metalen bakje doen.
Frikandellen gaan uitstekend in een airfryerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weiger om frikandellen te kopen die speciaal voor een airfryer zijn, die zijn tering duur voor maar 3 stuks ofzo.
Sinds ik mijn airfryer heb al geen frikandellen meer gegeten..
ja frituur frikandellen dan he.. die blijven zo vies grijs na airfryerenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:48 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Frikandellen gaan uitstekend in een airfryer
Nee hoor. Bij mij niet. Ik heb een Philips xxl airfryer en daarmee worden zowel frikandellen ( mits niet te veel tegelijk) en zelfs kipkorn mooi goudbruinquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja frituur frikandellen dan he.. die blijven zo vies grijs na airfryeren
Je hebt ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe wil je pizza in zo'n klein mandje kwakken
Frikandellen gaan inderdaad goed, hebben genoeg vet in zich.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij mij niet. Ik heb een Philips xxl airfryer en daarmee worden zowel frikandellen ( mits niet te veel tegelijk) en zelfs kipkorn mooi goudbruin
Lijkt me toch een enorm kutidee, die bak ik liever op een simpele pizzasteen dan in een mandje.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je hebt ook
Kleintjes. En je hebt ook grote airfryers.
Het is een oven ‘in steroids’. Kleine ruimte, grote luchtverplaatsing min of meer laminair en een groot element per liter inhoud. Warmte komt van boven dmv de straling, de hete lucht van onderen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:57 schreef Nismo91 het volgende:
Wij hebben er ook een sinds kort van Philips de xxl, tot nu toe alleen maar frietjes en snacks in gemaakt maar je kan er schijnbaar ook kip enz in doen...
Snapte ook niet zo goed waarom dit ding, is toch hetzelfde als een oven![]()
Maar de frietjes en snacks smaakte prima, al vond ik het wel stinken in de keuken daarna
Wat je wilt. Het gaat in een airfryer wel beter. Op zo’n metalen plaatje. Werkt prima.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Lijkt me toch een enorm kutidee, die bak ik liever op een simpele pizzasteen dan in een mandje.
Verder wel eens over de snacks en bijv de kip.
De gewonen frikandel halen en 2 druppels olie er bij doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weiger om frikandellen te kopen die speciaal voor een airfryer zijn, die zijn tering duur voor maar 3 stuks ofzo.
Sinds ik mijn airfryer heb al geen frikandellen meer gegeten..
Echt niet hetzelfde hoor. Normale frikandellen exploderen in de airfryer en worden mokerdroog.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De gewonen frikandel halen en 2 druppels olie er bij doen.
Staat zelfs in de handleiding van de action model.
Zelfs met verse patat gewoon paar druppels er over heen en klaar .
Hiervoor gebruik ik dat ding inderdaad het meest. Gaat ook nog eens sneller dan een gewone oven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |