abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190857375
Kroketten en zulks wordt in mijn airfryer altijd een beetje slap, maar de rest van de snacks wil prima. Ik doe er ook vaak mini pizza's in en kippenvleugels.
pi_190857490
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:24 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Sure, het avondeten voor morgen staat al gepland. :7
Je moet wel bij de friet en snacks kijken dat ze speciaal voor de airfryer zijn!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_190857524
Frites, ovenacnacks gaan uitstekend in zo’n ding. Broodjes, pizza, alles wat je in de oven zo steken kan. Maar ook kipfilet etc. Als je het juist instelt gaat dat heel goed. Wel in een metalen bakje doen.
Whatever...
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:46:29 #29
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_190857537
Ik weiger om frikandellen te kopen die speciaal voor een airfryer zijn, die zijn tering duur voor maar 3 stuks ofzo.
Sinds ik mijn airfryer heb al geen frikandellen meer gegeten..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_190857543
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Je moet wel bij de friet en snacks kijken dat ze speciaal voor de airfryer zijn!!!!
Nee hoor. Alles kan er in. Gewone voorgebakken frites (diepvries) gaan prima. Ovenfrites nog iets beter.

Ook gewone snacks gaan goed, behalve kroketten en bitterballen. Daarvan moet je de ovenvaraiant of airfryer soort hebben.

Als je zelf kroketten maakt, lepeltje olie door de paneermeel en het gaat als de brandweer
Whatever...
pi_190857557
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef Spanky78 het volgende:
Frites, ovenacnacks gaan uitstekend in zo’n ding. Broodjes, pizza, alles wat je in de oven zo steken kan. Maar ook kipfilet etc. Als je het juist instelt gaat dat heel goed. Wel in een metalen bakje doen.
Hoe wil je pizza in zo'n klein mandje kwakken
pi_190857559
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weiger om frikandellen te kopen die speciaal voor een airfryer zijn, die zijn tering duur voor maar 3 stuks ofzo.
Frikandellen gaan uitstekend in een airfryer
Whatever...
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:49:03 #33
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_190857571
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:48 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Frikandellen gaan uitstekend in een airfryer
ja frituur frikandellen dan he.. die blijven zo vies grijs na airfryeren
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_190857596
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:49 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

ja frituur frikandellen dan he.. die blijven zo vies grijs na airfryeren
Nee hoor. Bij mij niet. Ik heb een Philips xxl airfryer en daarmee worden zowel frikandellen ( mits niet te veel tegelijk) en zelfs kipkorn mooi goudbruin
Whatever...
pi_190857599
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:47 schreef Adames het volgende:

[..]

Hoe wil je pizza in zo'n klein mandje kwakken
Je hebt ook
Kleintjes. En je hebt ook grote airfryers.
Whatever...
pi_190857669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee hoor. Bij mij niet. Ik heb een Philips xxl airfryer en daarmee worden zowel frikandellen ( mits niet te veel tegelijk) en zelfs kipkorn mooi goudbruin
Frikandellen gaan inderdaad goed, hebben genoeg vet in zich.
pi_190857681
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je hebt ook
Kleintjes. En je hebt ook grote airfryers.
Lijkt me toch een enorm kutidee, die bak ik liever op een simpele pizzasteen dan in een mandje.
Verder wel eens over de snacks en bijv de kip.
pi_190857693
Gebakken lucht kopen :')
pi_190857710
Wij hebben er ook een sinds kort van Philips de xxl, tot nu toe alleen maar frietjes en snacks in gemaakt maar je kan er schijnbaar ook kip enz in doen...

Snapte ook niet zo goed waarom dit ding, is toch hetzelfde als een oven :')

Maar de frietjes en snacks smaakte prima, al vond ik het wel stinken in de keuken daarna _O-
Ik was hier...
pi_190857782
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:57 schreef Nismo91 het volgende:
Wij hebben er ook een sinds kort van Philips de xxl, tot nu toe alleen maar frietjes en snacks in gemaakt maar je kan er schijnbaar ook kip enz in doen...

Snapte ook niet zo goed waarom dit ding, is toch hetzelfde als een oven :')

Maar de frietjes en snacks smaakte prima, al vond ik het wel stinken in de keuken daarna _O-
Het is een oven ‘in steroids’. Kleine ruimte, grote luchtverplaatsing min of meer laminair en een groot element per liter inhoud. Warmte komt van boven dmv de straling, de hete lucht van onderen.

Dus snellere warmteoverdracht en lijkt daarom iets meer op frituren. De olie mist, dus die moet je zelf toevoegen (of iets nemen waar al olie in zit).
Whatever...
pi_190857801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:55 schreef Adames het volgende:

[..]

Lijkt me toch een enorm kutidee, die bak ik liever op een simpele pizzasteen dan in een mandje.
Verder wel eens over de snacks en bijv de kip.
Wat je wilt. Het gaat in een airfryer wel beter. Op zo’n metalen plaatje. Werkt prima.
Whatever...
pi_190858836
Eigenlijk alles wat je in een normale oven kunt maken maar dan kleinere porties en wat sneller klaar over het algemeen.
blablablabla
pi_190858963
Wij doen er vaak aardappelkroketjes of rozetjes in van bijv. aviko. Ook vissticks of een snack voor bij de televisie savonds. Kippenpootjes zijn ook erg goed te doen.
pi_190858980
Cake met appel, lasagna, kip (kluifjes), verse patat ( wel olie er overheen gooien dan benadert het de frituur wel) kroketten zijn te doen qua smaak maar niet zo krokant als uit de frituur, voorgegaarde spareribs, zoete aardappel, ovenschotels, hartige taart etc.
Speklap ook 1 keer geprobeerd maar dat lukte niet echt ;(
pi_190859230
Groente grillen is ook een optie
pi_190863054
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
De gewonen frikandel halen en 2 druppels olie er bij doen.

Staat zelfs in de handleiding van de action model.
Zelfs met verse patat gewoon paar druppels er over heen en klaar .
  vrijdag 3 januari 2020 @ 23:22:28 #47
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190866954
Frituursnacks eten en dan denken dat je gezond bezig bent "want het komt uit de airfryer :')

Gewoon lekker frituren! Smaakt nog altijd het beste
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190867027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:31 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

De gewonen frikandel halen en 2 druppels olie er bij doen.

Staat zelfs in de handleiding van de action model.
Zelfs met verse patat gewoon paar druppels er over heen en klaar .
Echt niet hetzelfde hoor. Normale frikandellen exploderen in de airfryer en worden mokerdroog.

Overigens zijn Mora ovenfrikandellen 4 stuks 1.70 oid dus om nou te zeggen dat dat een aanslag op je portemonnee is valt ook wel weer mee...

Al zou ik als ik een tuintje had of ruim balkon altikd lekker buiten frituren met vet, veel lekkerder.
blablablabla
pi_190867880
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:10 schreef vosss het volgende:
Afbakbroodjes
Hiervoor gebruik ik dat ding inderdaad het meest. Gaat ook nog eens sneller dan een gewone oven.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 4 januari 2020 @ 07:27:13 #50
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_190869462
Aviko supercrunch friet voor in de oven erin gooien.

Heb alle frietsoorten geprobeerd, deze leek het meest op frituur _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')