abonnement Unibet Coolblue
pi_190883849
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:24 schreef dellipder het volgende:
Niet zo heel erg lang geleden voorspelden de zogenaamde experts de genocide van de Koerden toen de Amerikaanse president de opdracht gaf voor de terugtrekking uit Syrië.
Misschien is het aanboren van andere bronnen niet onverstandig.

En een oorlog impliceert gelijke actoren, maar Iran is failliet, heeft een defensiebudget dat een schijntje is in vergelijking met die van de Verenigde Staten en heeft geen capaciteit of vermogen om een offensief of iets vergelijkbaars te initiëren.
Wat aanslagen op soft targets is niet onwaarschijnlijk, maar militaire doelen bereiken zit er voor Iran en haar proxies niet in.
Het is mogelijk dat Iran een team op de zelfmoordmissies kan sturen. Die zullen zoveel angsten en schade veroorzaken.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_190883964
Geen idee of het betrouwbaar is maar ik post het toch

peshmergaswe twitterde op zondag 05-01-2020 om 00:26:42 #US Embassy's incoming fire warning sirens. #Iraq #Iran https://t.co/YusGmwRx55 reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 5 januari 2020 @ 00:55:00 #53
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190884209
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:24 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Het is mogelijk dat Iran een team op de zelfmoordmissies kan sturen. Die zullen zoveel angsten en schade veroorzaken.
Ja, dat zal allemaal wel, maar de zogenaamde experts hadden het over de onontkoombare derde wereldoorlog en bijvoorbeeld The New York Times jutte de boel op door een idioot artikel te publiceren over het oproepen van dienstplichtigen.

En ik heb in mijn bericht aangegeven dat Iraanse aanslagen op soft targets goed mogelijk kunnen zijn, maar dat ik dit niet beschouw als het behalen van militair-strategische doelen, want daarvoor is Iran militair gezien te inferieur.
En blijkbaar ligt er een plan klaar wanneer Iran gek gaat doen:

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 23:52:05 ....targeted 52 Iranian sites (representing the 52 American hostages taken by Iran many years ago), some at a very high level & important to Iran & the Iranian culture, and those targets, and Iran itself, WILL BE HIT VERY FAST AND VERY HARD. The USA wants no more threats! reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190884309
Turkije stuurt land-, zee-, en luchtmacht naar Libië.

https://twitter.com/metesohtaoglu/status/1213567891234344960?s=20
pi_190885093
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 01:05 schreef polderturk het volgende:
Turkije stuurt land-, zee-, en luchtmacht naar Libië.

https://twitter.com/metesohtaoglu/status/1213567891234344960?s=20
Ver weg van huis en behoorlijk kwetsbaar als het Egypte en de Russen niet zint.
Moeilijk om dan gezichtsverlies te beperken en een ordelijke terugtrekking te bewerkstelligen.
Dit zou ik Erdogan afraden.
Alhoewel al zijn buitenlandse avonturen matig tot slecht uitpakken begon hij ooit wel redelijk.
pi_190886020
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ver weg van huis en behoorlijk kwetsbaar als het Egypte en de Russen niet zint.
Moeilijk om dan gezichtsverlies te beperken en een ordelijke terugtrekking te bewerkstelligen.
Dit zou ik Erdogan afraden.
Alhoewel al zijn buitenlandse avonturen matig tot slecht uitpakken begon hij ooit wel redelijk.
Waarom in godesnaam onderzeeërs mee sturen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_190886033
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:24 schreef dellipder het volgende:
Niet zo heel erg lang geleden voorspelden de zogenaamde experts de genocide van de Koerden toen de Amerikaanse president de opdracht gaf voor de terugtrekking uit Syrië.
Misschien is het aanboren van andere bronnen niet onverstandig.

En een oorlog impliceert gelijke actoren, maar Iran is failliet, heeft een defensiebudget dat een schijntje is in vergelijking met die van de Verenigde Staten en heeft geen capaciteit of vermogen om een offensief of iets vergelijkbaars te initiëren.
Wat aanslagen op soft targets is niet onwaarschijnlijk, maar militaire doelen bereiken zit er voor Iran en haar proxies niet in.
Die ging ook wel lekker totdat de VS besloot toch wat troepen te houden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 5 januari 2020 @ 11:33:59 #58
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190887193
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Die ging ook wel lekker totdat de VS besloot toch wat troepen te houden.
Nee. De Amerikaanse troepen zijn uit Noord-Syrië teruggetrokken.

Echter de Amerikaanse regering besloot Ankara onder druk te zetten door te dreigen met economische sancties en dit bewoog Turkije naar een wapenstilstand.

Het punt is dat er van de door de zogenaamde experts voorspelde genocide geen sprake is geweest en dat in de netelige situatie de verschillende partijen (Syrië, Turkije, Rusland, SDF) binnen een vrij korte periode tot een vergelijk zijn gekomen.

[ Bericht 14% gewijzigd door dellipder op 05-01-2020 11:53:21 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190887542
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee. De Amerikaanse troepen zijn uit Noord-Syrië teruggetrokken.

Echter de Amerikaanse regering besloot Ankara onder druk te zetten door te dreigen met economische sancties en dit bewoog Turkije naar een wapenstilstand.

Het punt is dat er van de door de zogenaamde experts voorspelde genocide geen sprake is geweest en dat in de netelige situatie de verschillende partijen (Syrië, Turkije, Rusland, SDF) binnen een vrij korte periode tot een vergelijk zijn gekomen.
De wapenstilstand komt niet door de dreiging van economische sancties. Het komt omdat de Koerden hun grondgebied hebben overgedragen aan Syrië om een genocide te voorkomen. Turkije had vervolgens geen zin om Syrië, die gesteund worden door Rusland, aan te vallen.
  zondag 5 januari 2020 @ 12:09:09 #60
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190887640
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:02 schreef Jojoke het volgende:

[..]

De wapenstilstand komt niet door de dreiging van economische sancties. Het komt omdat de Koerden hun grondgebied hebben overgedragen aan Syrië om een genocide te voorkomen. Turkije had vervolgens geen zin om Syrië, die gesteund worden door Rusland, aan te vallen.
Ik heb dit ook niet in zulke absolute termen, zoals jij nu reproduceert, ingebracht.

quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef dellipder het volgende:

[..]

Echter de Amerikaanse regering besloot Ankara onder druk te zetten door te dreigen met economische sancties en dit bewoog Turkije naar een wapenstilstand.

bron

En dit was naar aanleiding van de vooronderstelling dat de zogenaamde genocide op de Koerden is afgewend doordat de Amerikanen hun terugtrekking uit Noord-Syrië om die reden niet voltooiden.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Die ging ook wel lekker totdat de VS besloot toch wat troepen te houden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190887781
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb dit ook niet in zulke absolute termen, zoals jij nu reproduceert, ingebracht.
[..]

bron

En dit was naar aanleiding van de vooronderstelling dat de zogenaamde genocide op de Koerden is afgewend doordat de Amerikanen hun terugtrekking uit Noord-Syrië om die reden niet voltooiden.
[..]

Dan is mijn post een aanvulling en geen correctie.
  zondag 5 januari 2020 @ 12:30:48 #62
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190887883
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:20 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dan is mijn post een aanvulling en geen correctie.
Alleen heeft jouw inbreng niets te maken met de premisse dat de Amerikaanse terugtrekking niet werd voltooid om de reden een genocide af te wenden, omdat:
a) er geen genocide heeft plaatsgevonden
b) Amerikaanse troepen uit Noord-Syrië zijn teruggetrokken

Mijn initiële punt, dat de zogenaamde experts en hun doemscenario's (genocide, derde wereldoorlog) er verdomd vaak naast zitten, blijft overeind.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190887948
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Alleen heeft jouw inbreng niets te maken met de premisse dat de Amerikaanse terugtrekking niet werd voltooid om de reden een genocide af te wenden, omdat:
a) er geen genocide heeft plaatsgevonden
b) Amerikaanse troepen uit Noord-Syrië zijn teruggetrokken

Mijn initiële punt, dat de zogenaamde experts en hun doemscenario's (genocide, derde wereldoorlog) er verdomd vaak naast zitten, blijft overeind.
Het betrof een aanvulling op de zin "Echter de Amerikaanse regering besloot Ankara onder druk te zetten door te dreigen met economische sancties en dit bewoog Turkije naar een wapenstilstand."
  zondag 5 januari 2020 @ 12:45:13 #64
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190888042
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:36 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Het betrof een aanvulling op de zin "Echter de Amerikaanse regering besloot Ankara onder druk te zetten door te dreigen met economische sancties en dit bewoog Turkije naar een wapenstilstand."
Prima dat jij jezelf herhaalt, maar ik hoop dat het -vroeg of laat- in-daalt dat de duiding van deze zin was een economische machtsvoering in plaats van een militaire optie als reactie op de premisse waar ik het niet mee eens was.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190889979
janearraf twitterde op zondag 05-01-2020 om 15:05:54 This is stunning - #Iraq prime minister tells parliament US troops should leave. Says @realDonaldTrump called him to ask him to mediate with #Iran and then ordered drone strike on Soleimani. Says Soleimani carrying response to Saudi initiative to defuse tension when he was hit. reageer retweet
Incelfrikandel
  zondag 5 januari 2020 @ 15:37:49 #66
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190890089
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2020 15:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
janearraf twitterde op zondag 05-01-2020 om 15:05:54 This is stunning - #Iraq prime minister tells parliament US troops should leave. Says @:realDonaldTrump called him to ask him to mediate with #Iran and then ordered drone strike on Soleimani. Says Soleimani carrying response to Saudi initiative to defuse tension when he was hit. reageer retweet
Irak zou ze er zo snel mogelijk uit moeten trappen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190890517
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2020 15:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
janearraf twitterde op zondag 05-01-2020 om 15:05:54 This is stunning - #Iraq prime minister tells parliament US troops should leave. Says @:realDonaldTrump called him to ask him to mediate with #Iran and then ordered drone strike on Soleimani. Says Soleimani carrying response to Saudi initiative to defuse tension when he was hit. reageer retweet
Het is nu ook haast onverkoopbaar voor de irakis om de Amerikaanse aanwezigheid in het land te rechtvaardigen.

Nu heeft Trump echter wel een excuus om de Amerikanen uit het land te halen. Iets wat in Afghanistan er ook aan lijkt te komen en iets wat hij in Syrië ook heeft geprobeerd en deels succesvol vol in is geweest.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190890528
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 15:37 schreef Szura het volgende:

[..]

Irak zou ze er zo snel mogelijk uit moeten trappen
Done.
farnazfassihi twitterde op zondag 05-01-2020 om 15:52:23 #Iraq fallout of Trump decision to strike #Soleimani:1. Parliament votes to expel US military.2. Sadr calls for closure of US embassy.3. Coalition to fight ISIS is at risk.4. NATO suspends training Iraqi forces. reageer retweet
Incelfrikandel
  zondag 5 januari 2020 @ 16:10:43 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190890548
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 16:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is nu ook haast onverkoopbaar voor de irakis om de Amerikaanse aanwezigheid in het land te rechtvaardigen.

Nu heeft Trump echter wel een excuus om de Amerikanen uit het land te halen. Iets wat in Afghanistan er ook aan lijkt te komen en iets wat hij in Syrië ook heeft geprobeerd en deels succesvol vol in is geweest.
Uit Irak getrapt worden = uit Syrië. Want zonder aanvoerlijnen vanuit Irak kunnen die oliedieven niks in Syrië.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190890558
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 15:37 schreef Szura het volgende:

Irak zou ze er zo snel mogelijk uit moeten trappen
Voor de Iraakse nationalisten die de Iraanse invloeden niet motten is deze actie een immense domper natuurlijk. Wanneer de Amerikanen uit het land zijn, zijn ze helemaal overgeleverd aan Teheran.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 5 januari 2020 @ 16:11:36 #71
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190890566
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 16:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Done.
farnazfassihi twitterde op zondag 05-01-2020 om 15:52:23 #Iraq fallout of Trump decision to strike #Soleimani:1. Parliament votes to expel US military.2. Sadr calls for closure of US embassy.3. Coalition to fight ISIS is at risk.4. NATO suspends training Iraqi forces. reageer retweet
5. Rara bij wie de Irakezen nu gaan aankloppen voor militaire samenwerking en ondersteuning?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190890579
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 16:10 schreef Szura het volgende:

[..]

Uit Irak getrapt worden = uit Syrië. Want zonder aanvoerlijnen vanuit Irak kunnen die oliedieven niks in Syrië.
Ook dat inderdaad. Met de Turken zijn de relaties ook niet al te best dus in zekere zin hebben ze zichzelf in de voet geschoten. Ze zitten alleen bij tanf veilig in de woestijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 5 januari 2020 @ 16:14:01 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190890600
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 16:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Met de Turken zijn de relaties ook niet al te best dus in zekere zin hebben ze zichzelf in de voet geschoten. Ze zitten alleen bij tanf veilig in de woestijn
Oja dat nutteloze stukje woestijn dat ze nog bezetten om de directe wegen tussen Beiroet, Damascus, Bagdad en Teheran ietwat te frustreren.

Maar ze zitten echt alleen in Irak en Syrië om ISIS te bestrijden hoor!! Echt waar!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 5 januari 2020 @ 19:56:51 #74
365082 IPA35
Patriarch
pi_190894002
Trump wat een sukkel :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_190894091
Conflicts twitterde op zondag 05-01-2020 om 19:54:33 BREAKING: Turkish military units have started to move towards Libya. Erdogan is attempting to prevent the LNA from toppling the GNA government in Tripoli. https://t.co/yNxHei3Vw5 reageer retweet
pi_190894101
Als wraak op de dood van Sulemani hebben Sjiitische milities nu 21 boeren afgeslacht in Raqqa.

https://twitter.com/JulianRoepcke/status/1213867985229758466?s=20
pi_190894261
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:04 schreef polderturk het volgende:
Als wraak op de dood van Sulemani hebben Sjiitische milities nu 21 boeren afgeslacht in Raqqa.

https://twitter.com/JulianRoepcke/status/1213867985229758466?s=20
Uh?

Wat hebben die boeren er nu weer mee te maken?
pi_190894754
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:49 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Ook goed voor de eenheid van dit land. :')

Heb nu al diverse nl-media over moord zien spreken en zelfs berichten die meer lijken op lovende overlijdensteksten en waar meermaals een Iraniër in Nederland als opgevoerde 'expert' op het podium wordt gezet om zijn versie te mogen verkondigen.

de moord op Soleimani
https://nos.nl/artikel/23(...)-soevereiniteit.html
niet alleen dit land .. :{

British Muslims Mourn Death of Top Islamic Terrorist…
https://www.dailymail.co.(...)assem-Soleimani.html

Iranian-American NYT Reporter Hails 'Warrior-Poet' Soleimani…
https://www.foxnews.com/m(...)fake-news-propoganda

'Outraged' Ilhan Omar Condemns Killing of Top Islamic Terrorist…
https://townhall.com/tips(...)c-terrorist-n2558918



Eeerder werd de vlag nog uitgehangen bij de progressieven :

Moslima's, latina's, native American: de primeurs van verkiezingsdag

https://nos.nl/artikel/22(...)-verkiezingsdag.html
shift-knop defekt
pi_190896382
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef TomLuny het volgende:

[..]

niet alleen dit land .. :{

British Muslims Mourn Death of Top Islamic Terrorist…
https://www.dailymail.co.(...)assem-Soleimani.html

Iranian-American NYT Reporter Hails 'Warrior-Poet' Soleimani…
https://www.foxnews.com/m(...)fake-news-propoganda

'Outraged' Ilhan Omar Condemns Killing of Top Islamic Terrorist…
https://townhall.com/tips(...)c-terrorist-n2558918

[ afbeelding ]

Eeerder werd de vlag nog uitgehangen bij de progressieven :

Moslima's, latina's, native American: de primeurs van verkiezingsdag

https://nos.nl/artikel/22(...)-verkiezingsdag.html
Naargelang je politieke standpunten zal je suleimanis dood rouwen of vieren . Das opzich niet verwonderlijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190896447
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Naargelang je politieke standpunten zal je suleimanis dood rouwen of vieren .
Das opzich niet verwonderlijk.
Ook niet verwonderlijk dan om de rouwers even door te lichten
shift-knop defekt
pi_190902688
Interessante tweet reeks

rezamarashi twitterde op maandag 06-01-2020 om 04:49:22 "So many of Trump's top advisors on Iran are military vets who served multiple tours of duty in our wars in Iraq, Afghanistan, and elsewhere. They believe to their core that Iran is the reason why they lost those wars, and they're dead set on payback - no matter what it takes." reageer retweet
rezamarashi twitterde op maandag 06-01-2020 om 04:49:22 "They've been pushing to kill Soleimani for years, and they finally baited Trump into it. They think war with Iran is long overdue, so for them, this was a means to an end. When Iran responds, they'll tell Trump to hit the Iranians harder. You see where this could go." reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190903119
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190903768
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190904216
JZarif twitterde op maandag 06-01-2020 om 12:56:02 Have you EVER seen such a sea of humanity in your life, @realdonaldtrump?Do you still want to listen to the clowns advising you on our region?And do you still imagine you can break the will of this great nation & its people?End of malign US presence in West Asia has begun. https://t.co/5WzYM9OBuQ reageer retweet
Veel volk zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_190908131
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 6 januari 2020 @ 21:13:57 #87
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190910068
Deze gaat op Twitter rond

Ene journo zegt echt, andere zegt fake
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190910119
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:13 schreef Szura het volgende:
Deze gaat op Twitter rond
[ afbeelding ]
Ene journo zegt echt, andere zegt fake
Nep, waarschijnlijk..
  maandag 6 januari 2020 @ 21:30:32 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190910430
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nep, waarschijnlijk..
Zelfs als ie echt is geloof ik er niks van totdat er daadwerkelijk Humvee’s worden ingeladen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190910528
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:30 schreef Szura het volgende:

[..]

Zelfs als ie echt is geloof ik er niks van totdat er daadwerkelijk Humvee’s worden ingeladen
Ze moeten wel vertrekken, hoor. Anders eindigen ze in lijkenzakken.
pi_190910594
US military tells Iraq it is preparing to 'move out': Official letter

quote:
BAGHDAD (AFP) - The US military informed its counterparts in Baghdad on Monday (Jan 6) it was preparing for “movement out of Iraq,” a day after the Iraqi parliament urged the government oust foreign troops.

The head of the US military’s Task Force Iraq, Brigadier General William Seely, sent a letter to the head of Iraq’s joint operations command, a copy of which was seen by AFP.

The letter said forces from the US-led coalition in Iraq would “be repositioning forces over the course of the coming days and weeks to prepare for onward movement”.

“In order to conduct this task, Coalition Forces are required to take certain measures to ensure that the movement out of Iraq is conducted in a safe and efficient manner,” said the letter, dated Monday.

As the letter was signed by a US official, it was not immediately clear whether it applied to forces from the 76 countries which make up the international coalition.

A US defence official and an Iraqi defence official confirmed the letter was real and had been delivered.

It said helicopters would be travelling in and around the Green Zone as part of the preparations. AFP could hear helicopters flying low over Baghdad throughout the night on Monday.

Some 5,200 US soldiers are stationed across Iraqi bases to support local troops preventing a resurgence of the Islamic State group.

They make up the bulk of the broader coalition, invited by the Iraqi government in 2014 to help combat the jihadists.

On Sunday, Iraq’s parliament voted in favour of rescinding that invitation and ousting all foreign troops.

It came in reaction to a US precision drone strike on Baghdad that killed Iranian general Qasem Soleimani and top Iraqi commander Abu Mahdi al-Muhandis, among others.

On Monday, Iraqi premier Adel Abdel Mahdi met with the US Ambassador Matthew Tueller, telling him it was “necessary to work together to withdraw foreign forces from Iraq”.
  maandag 6 januari 2020 @ 21:39:50 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190910630
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze moeten wel vertrekken, hoor. Anders eindigen ze in lijkenzakken.
De formulering in dat document laat nogal wat ruimte voor interpretatie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 6 januari 2020 @ 21:59:23 #94
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190911100
Lijkt vooralsnog te gaan om herpositionering naar andere bases in Irak
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190911705
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:59 schreef Szura het volgende:
Lijkt vooralsnog te gaan om herpositionering naar andere bases in Irak
Ik vond het ook vaag. Totdat ik dit las. "....movement out of iraq..." en "we respect your sovereign decision to order our departure".
  dinsdag 7 januari 2020 @ 01:08:48 #96
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190913987
Het was een ‘foutje’, was een draft die niet verzonden had mogen worden :') :') :').

Die incompetente sociopaten in het Witte Huis en het Pentagon kunnen ook helemaal niks
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190920519
JZarif twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 14:02:13 Denying me a visa in violation of 1947 UNHQ Agreement pales in comparison to:-Pompeo's threat to starve Iranians (crime against humanity)-Trump's bluster about cultural heritage (war crime)-#EconomicTerrorism-Cowardly assassinationBut what are they really afraid of? Truth? reageer retweet
Javad Zarif krijgt geen visum voor een UN meeting in de VS. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_190920726
Dan stuurt hij toch gewoon een vervanger of doet aan Facetime? Zo doen wij ook steeds vaker meetings.
Alhoewel wij daar ook apparatuur van Cisco voor gebruiken.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:50:04 #99
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190921176
Poetin is in Damascus vandaag, opvallende timing. En hij bezocht de Umayyad moskee, je weet wel die ene waarvan Erdogan zei dat hij er zou gaan bidden.

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190921210
DocPakistan twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 09:40:26 #Russia offers #Iraq S-400 air defense system to protect airspace https://t.co/zgTVCsGj9p reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')